تاریخ انتشار: جمعه 1396/10/08 - 13:21
کد خبر: 254068

نامه بسیج دانشجویی به مراجع تقلید؛

پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم از مسئولان باشید

پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم از مسئولان باشید

در قسمتی از این نامه آمده است: جوانان انقلابی و دانشجویان بسیجی، احتراما، مطالبه صریح و تاکید علنی و شفاف مراجع معظم تقلید، به مسئولان دولتی بر رسیدگی همراه با اولویت به اقشار کم درآمد و محروم، اجرای جدی سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی و در یک کلام اتخاذ رویکرد انقلابی تحت منظومه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد را خواستاریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های قم طی نامه ای به مراجع معظم تقلید خواستار پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم از مسئولان شد.

در بخشی از این نامه آمده است: "از سوی دیگر به دلیل بی توجهی فراگیر دستگاه اجرایی کشور به تنها راه علاج بیماری مزمن اقتصادی یعنی "اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی" و ادامه نگاه همه جانبه لیبرالی به مسائل مهمی همچون اقتصاد که در تنظیم بودجه سال 97 و رویکرد مدیریتی و گفتار و رفتار دولتمردان به خوبی مشهود است چشم انداز امیدوار کننده ای نسبت به اصلاح و تغییر رفتار آن وجود ندارد".

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مراجع معظم تقلید سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد و تسلیت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با عنایت به اخبار عمومی کشور جمعی از فرزندان شما در دانشگاه های استان قم مطالبی را جهت استدعای مطالبه از سوی حضرتعالی از مسئولان دولتی به ویژه شخص رئیس جمهور محترم، به استحضار می رسانیم.

مرجعیت شیعه در طول تاریخ همواره پناهگاه مظلومان و مستضعفان بوده و می باشد. انقلاب اسلامی نیز به عنوان مولود حوزه علمیه از ابتدا و تاکنون منادی آرمانهای دینی و نشر معارف توحیدی اسلام ناب به ویژه عدالت اجتماعی تحت زعامت ولی فقیه بوده است. لذا مردم قدرشناس ایران به ویژه ما جوانان انقلابی نیز به جایگاه رفیع و موثر مراجع معظم در انقلاب و نظام اسلامی واقف هستیم. امروز و در آستانه اربعین انقلاب اسلامی با عنایت الهی، قریب به چهل سال از عبور مقتدرانه این انقلاب و ملت از گذرگاه های فتنه دشمنان و دسیسه ها و توطئه های آنان می گذرد.

همچنانکه مستحضرید مدتی است که تنگنای اقتصاد و معیشت مردم که حاصل بی برنامگی و سوءتدبیر دولت های گذشته، شکست قابل پیش بینی راهبرد اصلی دولت یازدهم در التماس به بیگانه و فشارهای خارجی به بهانه های واهی می باشد، در ماههای اخیر با بی تفاوتی و فرافکنی دولت و مجلس فعلی مقارن گردیده است.

این شرایط طی روزهای اخیر نیز به اعتراضات اجتماعی به حق و مظلومانه اقشار کم درآمد و فراموش شدگان عدالت اجتماعی مانند بازنشستگان، سپرده گذاران متضرر موسسات مالی و انبوه ناراضیان از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در بخشهایی مانند طرح سلامت، تولید ملی و صنعت و حتی بازاریان تبدیل به تجمعات خیابانی نظیر آن چه روز 5 شنبه در مشهد اتفاق افتاد، منجر گردیده است.

از سوی دیگر به دلیل بی توجهی فراگیر دستگاه اجرایی کشور به تنها راه علاج بیماری مزمن اقتصادی یعنی "اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی" و ادامه نگاه همه جانبه لیبرالی به مسائل مهمی همچون اقتصاد که در تنظیم بودجه سال 97 و رویکرد مدیریتی و گفتار و رفتار دولتمردان به خوبی مشهود است چشم انداز امیدوار کننده ای نسبت به اصلاح و تغییر رفتار آن وجود ندارد.

همچنین این نگرانی نیز وجود دارد که بدخواهان اسلام و انقلاب علی الخصوص خناسان و فتنه گران داخلی و خارجی از ادامه اعتراضات به حق مردم سوء استفاده نموده و با وارونه نمایی مطالبات مردم در غوغای رسانه های مجازی به تضعیف نظام اسلامی بپردازند.

لذا نظر به اهمیت موارد فوق ما جوانان انقلابی و دانشجویان بسیجی، احتراما، مطالبه صریح و تاکید علنی و شفاف مراجع معظم تقلید، به مسئولان دولتی بر رسیدگی همراه با اولویت به اقشار کم درآمد و محروم، اجرای جدی سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید ملی و در یک کلام اتخاذ رویکرد انقلابی تحت منظومه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد را خواستاریم. والسلام علیکم و رحمه الله فرزندان شما در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان قم.

هفتم دی ۱۳۹۶

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سهیل
1396/10/09 - 00:10

کو گوش شنوا
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top