تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/09 - 11:12
کد خبر: 254138

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت ۹ دی

در شرایطی که اقتصاد کشور رو به بهبود و مسئله هسته ای درآستانه ی حل و فصل بود ناگهان آتش فتنه بخش قابل توجه این دستاوردها را تبدیل به خاکستر کرد، سران فتنه که در اواسط جریان به روند رو به اضمحلال این حرکت کور آگاه شده بودند، خبیثانه و ذلیلانه افزایش تحریم ها را از دول غربی درخواست کردند تا با گسترش نارضایتی های عمومی حرکت موفق تری را شروع کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

«وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ»
و از فتنه‌ای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمی‌رسد؛ (بلکه همه را فرا خواهد گرفت؛ چرا که دیگران سکوت اختیار کردند.) و بدانید خداوند کیفر شدید دارد!
سوره مبارکه انفال آیه ٢٥

اکنون هشت سال است که از حماسه ی بزرگ نهم دی ماه می گذرد، حماسه ای که اگر آن را انقلاب سوم بنامیم خطا نکرده ایم

در روزهای داغ تابستان ٨٨ بود که عده ای با اسم رمز تقلب که از رسانه ی معروف روباه پیر اعلام شد دست به کودتایی بزرگ زدند، کودتایی عظیم تر از تمام توطئه های پیشین، این بار یک گروهک یا گروه نبود که دست به اقدام میزد، بلکه آتش این فتنه می توانست توده های مردم را مقابل هم و  جمهوری اسلامی که خون هزاران شهید به پایش ریخته بود قراردهد.

در این فتنه نخستین بار بود که مارکسیست و لیبرال، گروهک تروریستی مجاهدین و رژیم صهیونیستی، رژیم های مرتجع عرب و کسانی که زمانی خود را تنها مدافعان انقلاب و ولایت فقیه می دانستند و بعدها از قطار انقلاب پیاده شدند همه و همه برای انتقام از جمهوری اسلامی ایران متحد شدند.

در شرایطی که اقتصاد کشور رو به بهبود و مسئله هسته ای درآستانه ی حل و فصل بود ناگهان آتش فتنه بخش قابل توجه این دستاوردها را تبدیل به خاکستر کرد، سران فتنه که در اواسط جریان به روند رو به اضمحلال این حرکت کور آگاه شده بودند،  خبیثانه و ذلیلانه افزایش تحریم ها را  از دول غربی  درخواست کردند تا با گسترش نارضایتی های عمومی حرکت موفق تری را شروع کنند.

روزهای گرم و سرد88گذشت و ماهیت یزیدی طراحان فتنه برهمگان آشکار شد، هرچند که برخی همراهان فتنه و سرپل های داخلی آن هیچگاه نقاب خود را کنار نزدند و افراد دیگری را قربانی مطامع خود نمودند.

اما اکنون، پس از هشت سال عده ای با تمام توان تلاش می کنند در قضایای88 جای شهید و جلاد را عوض کنند! از طرفی برخی با اشتباهات دانسته و نا دانسته ی خود در حال  ایجاد فشار ناروا و فزاینده ی اقتصادی بر قشرهای مختلف مردم هستند، تا جایی که نارضایتی ها بالا بگیرد و این بار فتنه ای پر قدرت تر از قبل آغاز شود.

این بار باید هوشیار بود تا پیش از آن که به بهانه ی جدیدی فتنه ای دیگر آغاز شود در نطفه خفه شود، گرچه ملت ایران هوشیار است و تیشه به ریشه ی سرو بلندقامت انقلابی که خود غرس کرده –اگرچه آفتهایی هم از درون بخواهند خرابش کنند- نخواهند زد و پی تعالی این انقلاب و این راه حق خواهند بود .

روایت فتنه را باید بارها خواند و تکرار کرد و از طرفی مقاوم سازی اقتصاد، مقابله جدی با آسیبهای اجتماعی و تهاجم فرهنگی باطل السحر توطئه های آینده خواهد بود ان شاءالله.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top