تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/09 - 12:39
کد خبر: 254155

بیانیه بسیج دانشجویی فارس به مناسبت ۹ دی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای نوشت: امروز این ملت مومن و مجاهد نیک می دانند که ضد انقلاب با طرح ریزی نقشه های پیچیده تر از گذشته همانند ناکارامد جلوه دادن نظام و اتهام پراکنی علیه افراد و پاشیدن بذر نا امیدی در دل ملت در کمین نشسته اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی(روز بصیرت) ضمن بازخوانی دوباره فتنه سال 88، نوشت: 8 سال پیش مردم ایران 8 ماه هزینه بی بصیرتی خواصی را دادندکه با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی-انگلیسی، به بهانه«تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخی کوبنده و دندان شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن دِینِکُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ ( مائده 3 )

از روز نهم دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد، نهم دی ماه تفسیر الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان انقلاب و ایران اسلامی.

8 سال پیش مردم ایران 8 ماه هزینه بی بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی-انگلیسی، به بهانه«تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخی کوبنده و دندان شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

این امت به حق بصیر اسلامی همواره نشان داده است که در مواجهه با نقشه های شوم و خائنانه دشمنان و خودفروختگان داخلی و خارجی همواره با مجهز به سلاح بصیرت و با ثبات قدمی مثال زدنی، به موقع، به جا و در بزنگاه های حساس عمار وار در کنار ولایت ایستاده و مشت فولادین انزجار خود از طاغوت را بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم کوبیده است.

امروز این ملت مومن و مجاهد نیک می دانند که ضد انقلاب با طرح ریزی نقشه های پیچیده تر از گذشته همانند ناکارامد جلوه دادن نظام و اتهام پراکنی علیه افراد و پاشیدن بذر نا امیدی در دل ملت در کمین نشسته اند و حتی لحظه ای در دشمنی با این نظام مقدس درنگ نمی کنند و دشمنان نیز باید بدانند که همچون گذشته نقشه های باطلشان با پاسخ کوبنده مردم نقش بر آب خواهد شد.

در فتنه سال 88 دشمن درست نقطه قوت نظام که همان مشارکت عظیم مردمی در انتخابات بود را نشانه رفت و امروز هم با مشاهده رشد و بالندگی روز افزون نظام سعی در تخریب نقش پیشبرندگی انقلاب اسلامی را دارد و از حربه های پوسیده و زنگار زده ای همچون حمله به شخصیت های خدوم نظام و اتهام پراکنی بی پایه و اساس علیه آنان و همچنین وارونه جلوه دادن بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می نماید.

تحریم های پی در پی، هجمه های عظیم رسانه ای و تبلیغی، دروغ پراکنی، به آتش کشیدن منطقه در جنگ و خونریزی و تلاش جهت ایجاد تفرقه و تبدیل اعتراضات به اغتشاشات در جای جای منطقه همه و همه راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت شکست خورده دشمنان ملت سرافراز ایران اسلامیست که آنان را در موضع ضعف و زبونی قرار داده و اکنون این گفتمان مقاومت است که رایت مقدس آن هر روز در گوشه ای از منطقه برافراشته می گردد و این نوید را به وضوح برای مستضعفان عالم مخابره می نماید که صبح صادق پیروزی نزدیک است...

در سال 88 ضد انقلاب با خیال باطل و وهم سراب گونه خود این چنین می پنداشت که با تبدیل اعتراض به اغتشاش خیابانی و هدف رفتن اصل نظام و در نهایت از بین بردن شعائر مقدس اسلامی موفق به تخریب و به انزوا کشیدن روحیه انقلابی مردم مومن ایران اسلامی می شود که با سیلی محکم ملت مواجه شد و این سیلی در صورت تکرار مجدد آنان باز هم تکرار خواهد شد و استکبار و صهیونیسم بین الملل باید بدانند که در صورت تداوم این سیاست های خصمانه این بار نظام اسلامی از قدرت عمقیت بخشیدن استراتژیک گفتمان مقاومت جاری در منطقه پاسخ سخت و  پشیمان کننده تری را نثارشان خواهد نمود.

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.

در پایان لازم به ذکر است؛ ما دانشجویان پیرو امام و رهبری، ثابت قدم و با عزمی راسخ ضمن تجدید بیعت با ولایت اعلام داریم که با تاسی به مکتب عاشورا و امید به ظهور عدالت گستر عالم، همچون سد سدیدی در مقابل بد خواهان این ملت مومن و نظام اسلامی خواهیم ایستاد و هوشیارتر از همیشه نقشه های واهی دشمنان را نقش بر آب کرده و با سلاح اتحاد و همبستگی مشت آهنین کلمه الله را در دهان طاغوتیان زمان فرود خواهیم آورد.

و السلام علی من التبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top