تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/10/10 - 10:31
کد خبر: 254253

محمدرضا آبدار

دعوت دوباره از وزیر اقتصاد

دعوت دوباره از وزیر اقتصاد

برای دومین بار از وزیر محترم اقتصاد دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در جمع دانشجویان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مطالبات اقتصادی و اوضاع نابسامان معیشتی مردم به سوالات دانشجویان پاسخگو باشید. آقای وزیر مردم گله مندند و مردم می‌فهمند.

خبرنامه دانشجویان ایرانمحمدرضا آبدار*// امام خمینی(ره) فرمودند: باید به حسب واقع، به حسب انصاف، به حسب وجدان، این مردمی که شماها را روی کار آورده‌اند، این مردم زاغه‌نشین که شماها را روی مسند نشانده‌اند ملاحظه آن‌ها را بکنید و این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود.

گروههایى که در سرتاسر این کشور این انقلاب را به ثمر رساندند، همان زن و مرد محروم بودند و همانهایى که مستضعف هستند و کاخ‏نشینها آنها را استضعاف می‌کنند و اینها ثابت کردند که کاخ‌‏نشینها هستند که ضعیفند و پوسیده‏اند و براى این ملت هیچ کارى نکرده‌‏اند و نخواهند کرد

تنها آنهایى تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بى‏بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلابها هستند. ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتى که ممکن است خط اصولى دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم‏... ما براى احقاق حقوق فقرا در جوامع بشرى تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

40 سالی از این فرمایشات گرانقدر پیر جماران می‌گذرد و خلف صالحش چون امانت داری با وثوق همین آرمان اعتلای پرچم مستضعفان بر فراز عالم را (زیراکه خدا هم فرموده آنان وارثان ما در روی زمین هستند) در دستور کار روز و شب قرار داده و خون دل ها به پایش ریخته است...

همین اقشار متفاوتی که در بزنگاه های نیاز کشور و در بحرانهای حساس به میدان آمده و هر توطئه و نقشه ی شومی را از طرف دشمنان؛ به طرفه العینی خنثی کرده‌اند امروز مسئولین را چه شده است که نه گوش شنوایی به تدابیر بلکه دستورات لازم الاجرای رهبری دارند و فقط با حلوا حلوا گفتن می‌خواهند دهان مردم را شیرین کنند نه وقتی دارند برای شنیدن درد دل همین مردمی که روز و شبشان به هم دوخته شده است از شدت گرانی ها و بی ثباتی ها و اوضاع نا بسامان اقتصادی و سختی گذران معیشت روزانه شان...

امروز دیگر اعتراض اعتراض به یک جریان خاص سیاسی یا یک نظر مخالف حزبی و گروهی نیست... اعتراض به ناکارآمدی سیاست های اقتصادی دولت و بی توجهی صرف به تولید داخل و توان درون زا و فقط و فقط توجه به بیرون و حفظ ظاهر و رها کردن زمام امور و سپردنش به دست قضا و قدر است گویی که این کشور اصلا دولتمردانی ندارد که امورات مردم درد کشیده و شهید پرور و با عزت و صبورش را با دیده منت حل کند!

از وزرا دعوت می‌شود برای پاسخگویی به مطالبات دانشجویان در روزی که مزین به نام خود دانشجویان است به دانشگاه بیاند ولی یا پاسخی دریافت نکردیم یا دعوت را رد می‌کنند!

اگر کاری نکرده اید که بتوانید پاسخگو باشید پس آرام مسئولیت را واگذار کرده و به کسی که بیشتر از شما صلاحیت دارد بسپارید.

اگر هم پاسخی به مطالبات دارید چرا خودتان را از صف ملتتان جدا می‌کنید و عادت کرده اید از پشت ویترین صحبت کنید؟

کارگران بعد از سالها صبوری و درد و زحمت جلوی موسسه شان جمع می‌شوند و اعتراض می‌کنند تنها چیزی که نصیبشان میشود متفرق کردنشان است و همچنان چشمان منتظرشان به روزهای پیش رویی که مقتدایشان وعده داده دولتمردان باید پاسخگو باشند.

دی و 22 بهمن و دهه فجر و 3 خرداد و روز قدس و....همه و همه سر جای خود و هیچ کسی هم بنای برگشت از آرمانهایی که با خون هزاران شهید بر افق اعلای این کشور نوشته شده است ندارد. پس کسی نارضایتی عمومی مردم شریف این کشور را سوء تعبیر نکند و اگر جریاناتی از بیرون  پیاز داغش را زیاد می‌کنند حاشیه ای نشود برای فراموشی اصل مطالبه ی جدی این مردم.

مسئولین سر از زیر برف خارج کرده و سخنرانی های همین یک سال گذشته‌ی رهبری را هم که مرور کنند و نقشه راه قرار دهند وضعیت مردم در ماه های آینده این نخواهد بود.

روحیه ی جهادی و انقلابی با از پشت میز در دفاتر توییت زدن و در ماشین های ضد گلوله برای مردم دست تکان دادن و به ریش مشکلاتشان پوزخند زدن هیچ تجانسی ندارد.

مرد میان میدان میخواهد....

برای دومین بار از وزیر محترم اقتصاد دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در جمع دانشجویان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به مطالبات اقتصادی و اوضاع نابسامان معیشتی مردم به سوالات دانشجویان پاسخگو باشید. آقای وزیر مردم  گله مندند و مردم می‌فهمند .

اگر از حضور در جمع دانشجویان فرهیخته می‌ترسید و نمی‌توانید پاسخگو باشید لطفا استعفا دهید تا شخصی که می‌تواند سکاندار آن وزارتخانه بشود .

* مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top