تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/10/12 - 02:00
کد خبر: 254410

گردهمایی دانشجویان انقلابی دانشگاه هرمزگان

دانشجویان دانشگاه هرمزگان پس از اغتشاشات اخیر که به نام مطالبات اقتصادی در کشور به آشوب دست زده اند، گردهمایی دانشجویان انقلاب را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن سخنرانی حمزه دستیار دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان در گردهمایی دانشجویان انقلابی بدین شرح است:

بسم الله و الْحمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجبارین مُبیرِ الظّالِمین
یعنی ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است.

همه میدانیم این اعتراضات ریشه ای اقتصادی دارد! معیشت مردم دچار مشکل است !

خب باید دید مخاطب مردم وقت از گرانی مینالند کیست؟ جناب رئیس جمهور و هیئت دولت سکوت نکنند! دولت باید به این همه مشکلات اقتصادی مردم پاسخ بدهد؟!دولتی که دزدی را معوقه و اختلاس مینامید حال باید پاسخگو باشد؟!

دولتی که آن همه شعار برای شکوفا شدن اقتصاد کشور را داشت حال باید پاسخگو باشد؟ دولتی که گذاشته کار به اینجا برسد باید پاسخگو باشد؟ ! ایران بعد انقلاب دو دوره تجربه ی اعتراضات اقتصادی مهم داشته یکی دوره هاشمی و دیگری دوره فعلی.

فصل مشترک هر دو دوره حضور فعال تکنوکراتها و تجویز اقتصاد لیبرالیست. در دولت مستقر هم امید چندانی برای بسامان کردن این اوضاع دیده نمیشود؛ لذا راه باقیمانده مشارکت فعالتر وفاداران انقلاب برای سامان دادن به اوضاع اقتصادی مردم است.

اصولگرا رئیس جمهور باشد، یا اصلاح طلب یا اعتدالی یا هر کس دیگری وقتی چالشی پیش بیاید جریان انقلابی باید دفاع کند جریان انقلابی باید پای نظام و رهبری بایستد، انتظار نداشته باشید کسانی که به وعده ی کنسرت دل خوش کرده بودند، کاری کنند، انتظار نداشته باشید، اینها از انقلاب پاسداری کنند !

خواسته اصلی مردم اساساً اقتصادی است! معیشت شان دچار مشکل است! قول هایی داده شد،توقعاتی ایجاد شد !ولی خبری نشد! ضعف های ما از مدیریت ضعیف و غیر انقلابی است. مردم حق دارند! مردم باید فریاد بزنند !بی مهابا وعده های انتخاباتی دادند امروز کلیت نظام باید تاوان درشت گوئیشان را بدهد! نیروهای ضد انقلاب تلاش میکنند از این فضا استفاده کنند باید خیلی خیلی مواظب بود. نه به بهانه ضد انقلاب در برابر مردم قرار گرفت و نه به خاطر مطالبات به حق مردم جاده صاف کن ضد انقلاب شد.

آنان که گرد حلقه باطل بگشتند پس مانده های فتنه هشتاد و هشتند بعد از آشوبهای ۸۸ ، منافقین، سلطنت طلبان، کمونیستها و جریان شیعه انگلیسی خیلی کار کردهاند و افراط، تفریط و همهی کفر علیه انقلاب اسلامی متحد شدند. و همه اینها شده اند این جماعت متوحش که نظام را دیکتاتور مینامد ولی شعار رضا شاه رضا شاه می دهد، اگر مشکلشان با نظام و رهبریست چرا عکس شهید میسوزانند چرا به قرآن و اسلام اهانت میکنند چرا پرچم ایران را آتش میزنند چرا اموال بیت المال را تخریب می کنند، اینجاست که باید گفت: «... الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء احمقها اشتباه کردند، فراموش کردند که ملت برای حججی ها چه حماسه ای آفریدند؟

هنوز بر چکمه سربازان سیدعلی گرد سوریه و شامات نشسته، هنوز بر تن اربابانشان نام سلیمانی ها لرزه می افکند، داعش و 84 کشور قدرتمند دنیا جلوی لشکر انقلابی زانو زده، آنوقت این خودفروخته های احمق فکر کردند می توانند به ساحت مقدس انقلاب اسلامی تعرضی کنند! وقتی صبر مردم تمام شود چنان با لبیک یا حسین و لبیک یا حیدر کرار به پیکره شان سیلی بزنیم که نای بلند شدن نداشته باشند !

این فتنه گرهای بدمحاسبه گر فکر کردند ایران گرجستان است، به مردم و خواسته های مردم کوچک ترین توجهی نکردند، روند اعتراضات مردمی را از اعتراضات کارگری در اعتراض به مسائل معیشتی به سمت فتنه گری منحرف کردند!

حساب مردم و درخواست های به حقشان از حساب فتنه گران سوء استفاده گر جداست ! خواص و مسئولین از خواب بیدار شوند! مراجع عظام ورود پیدا کنند! بدخواهان و دشمنان تابلودار نظام هم مطالبات مردم را به انزوا میبرند و هم نظام را!

امروز اینجاییم تا به این فتنه گران بگوییم خداوند حکم میکند:

لئِن  مْ ینتهِ الْمُنافِقُون و الذِین فِی قُلُوبِهِم مرض و الْمُرْجِفُون فِی الْمدِینةِ لنُغْرِینک بِهِمْ ثُم لا یُجاوِرُون ک فِیه آ إِلق لِی لاً م لْعُونِین أ یْن م ا ثُقِفُواْ أُخِذُواْ و قُتِّلُواْ ت قْتِی لاً سُنة اللهِ فِی الذِین خلوْاْ مِن قبْلُ و لنتجِد لِسُنةِ اللهِ تبْدِیلاً

اگر منافقان و کسانی که در دل هایشان بیماری است و آنان که در شهر شایعه پراکنی می کنند «از کارشان» دست بر ندارند، حتماً تو را بر ضّد آنان می شورانیم، آنگاه جز مدّت کوتاهی نمی توانند در کنار تو در این شهر بمانند آنان لعنت شدگانند، هر کجا یافت شوند باید دستگیر شده و به سختی کشته شوند.

این سنّت خداوند درباره ی کسانی است که پیش از این بوده اند (و این فتنه انگیزی ها و دلهره ها را در جامعه به وجود می آوردند) و هرگز برای سنّت خداوند تغییری نخواهی یافت. ما امروز اینجاییم تا تاریخ ثبت کند که دانشجویان پیرو ولی فقیه همراه با مردم و در تقابل با ضد انقلاب خروشیدند و یک قسم شدند تا مبادا جایی بگویند دوباره علی را تنها گذاشتند .

وقتی حضرت موسی با حواریون از دست فرعونیان به کنار رود نیل رسیدند دیدند از یک طرف دشمن دارد حمله میکند وطرف دیگر دریاست لذا شکایت بردند به موسی که ما نگرانیم،موسی گفت خدای من با من است نگران نباشید وسپس دریا شکافت و رد شدند، حضرت آقا میفرمایند من الان به شما میگویم خدای من با من است نگران آینده نباشید اینده بسیار روشن است ان شاء الله

إِ ن الذین قالوا ر بُّنا اللهُ ثُم استقاموا تتنزلُ علیهِمُ الملائِکةُ ألّا تخافوا و لا تحزنوا و أبشِروا بِالجنةِ التی کُنتُم توعدون
حمزه دستیار
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top