تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/10/13 - 01:21
کد خبر: 254530

لطمات اغتشاشات بر تجارت خارجی ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: قیمت‌های ارز و بورس از این نا آرامی‌ها تاثیر پذیرفته‌اند و انعکاس آن بر بخش‌های کشاورزی، صنعت و...خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، غلامعلی فارغی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران در واکنش به اغتشاشات روزهای اخیر اظهار کرد: بخشی از ناآرامی‌های روزهای اخیر ممکن است ناشی از مسائل اقتصادی باشد اما مسائل اقتصادی در واقع دستاویزی برای تحریک مردم قرار گرفته است.

وی افزود: مردم می‌دانند این نوع حرکات تحریک‌آمیز به نفع کشور نیست و تا به امروز نیز سعی کرده‌اند که مسائل خود را به شکل مدنی و اصولی پیش ببرند و بعد از این نیز همین‌طور خواهد بود و کسانی که اقدام به تخریب اموال می‌کنند صف جداگانه‌ای از مردم دارند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: وقتی درباره موضوع گرانی تخم مرغ صحبت می‌شود باید توجه شود که سهل‌انگاری صددرصدی متوجه دولت نیست زیرا اتفاقی است که در سطح جهان افتاده و ما نیز از آن تاثیر پذیرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم وقتی در جریان این مشکلات باشند توجیه خواهند بود، تصریح کرد: دولت نیز برای واردات این محصول اقدام کرده است و در چند روز آینده شاهد تعادل بیشتر بازار خواهیم بود.

فاروغی با بیان اینکه اتفاقات روزهای اخیر به طور قطع روی کسب و کار مردم تاثیر گذاشته است، گفت:  قیمت‌های ارز و بورس از این نا آرامی ها تاثیر پذیر هستند و انعکاس آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نظیر کشاورزی و صنعت و تولید خواهد بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور به طور قطع از اغتشاشات روزهای اخیر تاثیر پذیر خواهد بود گفت: این نا آرامی‌ها ما را دچار مشکل می‌کند زیرا این امر فضای ناامنی بر اقتصاد تحمیل می‌کند.

وی در پایان گفت: در نتجیه این اغتشاشات، نگاه از  بیرون به کشورمان باعث القای فضای ناآرامی اقتصاد در ایران می‌کند و در نتیجه این امر بر روی تجارت ما با سایر کشورها تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top