تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/16 - 12:49
کد خبر: 254858

سعید تواناراد

وقتش نرسیده سر عقل بیایید؟!

وقتش نرسیده سر عقل بیایید؟!

اگر رهبری ترمز انحراف جریان موسوم به بهار را نکشیده بودند و از سرعتش نکاسته بودند که احتمال داشت امروز دوشادوش ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلبان با ادعای دفاع از انقلاب اصیل خمینی و مستضعفین، کف خیابان شعار وا عدالتا سر دهید و «مرگ بر دیکتاتور» بگویید و مثل دیگر شعارهای مبهم جریان شما، پس از اعتراض جریان انقلابی بگویید:«منظورمان از دیکتاتور، فلانی نبود، آن یکی بود!» و باز هم ماله کشی کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: سعید تواناراد*// چندی است رسانه‌ای با عنوان «تلویزیون اینترنتی مستضعفین» را می‌شناسم. کلیپ‌های خوب و متعددی در این رسانه موجود بود که در اکثر موارد برای اقناع و صحبت با مخالفین باانصاف انقلاب اسلامی از آن استفاده می‌کردم. خلاصه در یک عبارت، به معنای واقعی رسانه‌ی کارآمدی بود.

نمی‌دانم گردانندگانش چه افرادی هستند اما رصد این چندماهه بر من ثابت کرد که قطعاً حداقل علاقه و محبت فراوانی به دکتر احمدی نژاد دارند و "شاید" از افراد وابسته به او هستند و این سبب ناکارآمدی‌های اخیر این رسانه شده!

پس از فاصله گرفتن احمدی نژاد از مسیر ولایت و خودسری و توهین‌های مکرر او نسبت به نهادهای کشور که با واکنش رهبر انقلاب نیز مواجه شد، توقع داشتم این عزیزان هم به وظیفه اصلی خود یعنی دفاع از مستضعفین و انقلاب مستضعفان بازگردند اما گویا قرار نیست این اتفاق بیفتد. ساعتی پیش مطلبی در کانال مستضعفین تی وی با عنوان «وقتش نرسیده سر عقل بیایید؟» منتشر کردند که با مقدمه‌ای درست که مبتنی بر نقد تاکتیک‌های رسانه‌ای غلط برخی پویش‌های مقابله با آمدنیوز در جریان انقلابی بود به نتیجه‌ای بی‌ربط، غلط و احساسی رسیده است. نتیجه‌شان این بود که جریان انقلابی نباید حملات جریان عدالتخواه (که احتمالاً منظورشان همان عدالتخواهان قبیله‌ای و نمایشی است!) به ارکان نظام را دفع می‌کرده و در برابر شکل‌گیری فتنه عدالتخواهی می‌ایستاده است.

برادران گرامی، از آن‌جا که نام نویسنده‌ی این مطلب را درج نفرموده بودید، خطاب به کل گروه شما می‌نویسم که همان‌گونه که مستحضر هستید خود جریان احمدی‌نژادی هم بعد از انتقاد تند رهبری از مدعیانی که پس از یک دهه مدیریت کشور اکنون باید پاسخگو باشند، کوتاه آمدند تا جایی که جوانفکر به تهمت‌های جریان احمدی نژاد مبنی بر جاسوس بودن دختر رئیس قوه قضائیه و اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای یکی از اصلی‌ترین ارکان کشور گفت اختلاف نظر جزئی!

اگر رهبری ترمز انحراف جریان موسوم به بهار را نکشیده بودند و از سرعتش نکاسته بودند که احتمال داشت امروز دوشادوش ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلبان با ادعای دفاع از انقلاب اصیل خمینی و مستضعفین، کف خیابان شعار وا عدالتا سر دهید و «مرگ بر دیکتاتور» بگویید و مثل دیگر شعارهای مبهم جریان شما، پس از اعتراض جریان انقلابی بگویید: «منظورمان از دیکتاتور، فلانی نبود، آن یکی بود!» و باز هم ماله کشی کنید.

عزیزان، آن‌ها که پرچم مبارزه با فتنه عدالتخواهی را محکم گرفتند و پیش می‌روند، دقیقاً برای این است که میان مردم هستند نه در اتاق فکر دفتر ولنجک دکتر! دغدغه‌ی مردم دارند و میان مردمند که عدالتخواهی برخی را که به ناحق، هم صدا با BBC و صدای آمریکا به ارکان اصلی نظام حمله می‌کنند، باور ندارند. چرا تصور می‌کنید که صدای مردم بودن برابر است با تبدیل شدن به اپوزیسیون خنده‌دار نظام؟! شما که ادعای حضور بین مردم را دارید و می‌گویید مردم از تبعیض و بی‌عدالتی خسته‌اند (که بنده هم شدیداً تأیید می‌کنم!) چرا از برخورد قوه قضائیه با خرده مفسدین اقتصادی در دولت احمدی نژاد همچون بقایی حمایت نمی‌کنید؟ چند درصد مردم و مستضعفینی که ادعای حمایت از آنان را دارید با برخورد قوه قضائیه‌ی نظام با تخلفات اقتصادی بقایی مخالف هستند؟

در نهایت، خواهش می‌کنم جای تکه‌پرانی به بچه‌های انقلابی، فکری به حال برگشت خود به مسیر اصلی که مسیر ولایت و انقلاب در حمایت از مستضعفین است کنید.

پ.ن: پیش از اتفاقات (بخوانید حملات) اخیر در خصوص قوه قضائیه و حتی پس از آن، بسیاری را می‌شناسم که با وجود حضور مداوم در شبکه‌های اجتماعی، اسمی از "داستان‌های بهاری‌ها علی الخصوص بقایی" هم به گوششان نخورده است.

* دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top