تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/10/20 - 11:37
کد خبر: 255292

غلامرضا علی‌اکبری:

ناامیدی بازیگر اخراجی‌ها از سینما

بازیگر فیلم "دیده بان" گفت: به عنوان یک بازیگر مگر می شود سالها کار کرد و بعد دلتنگ بازی نشد. من هم تبعاً در این سالها به شدت دلتنگ بازگشت به سینما و بازی در این عرصه هستم اما دیگر کاری نیست...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مسزان، غلامرضا علی‌اکبری درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: من معمولاً تصمیم گرفتم تا در سالهای اخیر با هیچ خبرنگاری مصاحبه ای انجام ندهم زیرا دیگر کاری نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: طی سالهای اخیر به جز معدود کارهایی همچون "کلاه پهلوی" و "ملکوت" دیگر پیشنهاد خوبی به من نشده که بخواهم بازی در آن را قبول کنم. پیشنهادات به شدت کم شده و آنهایی هم که هست پیشنهاداتی نیستند که من را برای بازی وسوسه کنند.

بازیگر فیلم کمین با اشاره به مشکلات معیشت بازیگران پیشکسوت تصریح کرد: من به هیچ عنوان با وضع موجود نمی‌توانم به بازیگری به عنوان شغلی برای گذران زندگی فکر کنم و مجبورم با مشاغل دیگر زندگی خود را اداره کنم.

وی با ابراز ناراحتی از وضعیت فعلی سینما ادامه داد: متاسفانه هیچ امیدی نیست و ما هم باید با وضعیت فعلی بسازیم چون سینما همین است و تغییری هم نخواهد کرد.

بازیگر فیلم "دیده بان" ساخته ابراهیم حاتمی کیا، با اشاره به کمرنگ شدن خود در عرصه سینما تصریح کرد: به عنوان یک بازیگر مگر می شود سالها کار کرد و بعد دلتنگ بازی نشد. من هم تبعاً در این سالها به شدت دلتنگ بازگشت به سینما و بازی در این عرصه هستم.

وی ساخت آثار دفاع مقدس را نیازمند اعتقاد به این موضوع دانست و تاکید کرد: سینمای دفاع مقدس نیازمند اعتقاد و ایمان قلبی به این عرصه است. ما به عنوان فیلمساز باید در ابتدا بدانیم که چرا آن فیلم را می سازیم. سینمای دفاع مقدس سینمایی نیست که به خاطر گیشه ساخته شود وباید پیش از ساخت آن به این نتیجه رسید که دلیل فیلمساز از ساخت آن اثر چیست.

بازیگر فیلم اخراجی‌ها دز ادامه افزود: برای ساخت آثار مقدسی  باید دارای بینش و جهان بینی و در عین حال آگاهی نسبت به مسائل روز بود. سینمای دفاع مقدس ایران نیازمند تغییر با شرایط روز دنیا است. فیلمساز سینمای دفاع مقدس می بایست در کنار آگاهی و علم به این مقوله به مفهوم دفاع مقدس و آرمان های آن آگاه و متعهد باشد.

علی اکبری با اشاره به ساخت فیلم به وقت شام توسط ابراهیم حاتمی کیا خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه ابراهیم حاتمی کیا این روزها مشغول ساخت فیلم به وقت شام است و با توجه به آنچه شنیدم فیلم در مورد مسائل روز خاورمیانه است. بدون شک اگر این چنین آثاری با اعتقاد قلبی و برای هدف این مفاهیم ارزشی ساخته شود می توان به آینده سینمای دفاع امیدوار بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top