تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/23 - 15:59
کد خبر: 255589

بخش دوم؛

برترین اپ‌ها و ابزارهای امنیتی اندروید در سال 2018 +دانلود

برترین اپ‌ها و ابزارهای امنیتی اندروید در سال 2018 +دانلود

در شماره گذشته با تعدادی از ابزارها و برنامه‌های کاربردی که برای شناسایی مشکلات وای فای در دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا شدیم. در بخش دوم این مقاله با تعداد دیگری از برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی 2018 در زمینه شناسایی آسیب‌پذیری‌ها آشنا می‌شویم.

به گزارش خبرگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اندروید بزرگ‌ترین سیستم‌عامل موبایل برای اسمارت‌فون است. با استفاده از این سیستم‌عامل کارهای خارق‌العاده‌ای را می‌توان روی گوشی انجام داد. اندروید تنها یک ماشین نیست، بلکه وقتی روت می‌شود تبدیل به‌یک ماشین کامپیوتر با تمام امکانات و ویژگی‌های ممکن می‌شود و به‌کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌دستگاه اندرویدی دسترسی کامل داشته باشد.

15- Droid Pentest Update
با این اپلیکیشن به مجموعه‌ای قدرتمند از قابلیت‌ها دست پیدا می‌کنید که برای شناسایی و تشخیص آسیب‌پذیری‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

16- DroidSheep
این اپ روت برای تحلیل امنیت در شبکه‌های وایرلس و بررسی وضعیت حساب‌های فیسبوک، توییتر و لینکدین مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپ DroidSheep به‌عنوان ابزاری برای آزمایش وضعیت امنیتی و آسیب‌پذیری حساب‌های کاربری توسعه داده شد.

17- DroidSheep Guard
اپ DroidSheep Guard سهولت ربودن نشست‌ها در داخل شبکه وای‌فای را نشان می‌دهد. با یک کلیک ساده این ابزار به شما نشان می‌دهد که آیا حساب‌های کاربری فیسبوک، eBay، توییتر و لینکدین شما به سادگی قابل روبایش هستند یا خیر.

18- Droidsniff
یک اپ اندرویدی برای تحلیل امنیت در شبکه‌های وایرلس است. ابزاری که به شما نشان می‌دهد حساب‌های کاربری شما در فیسبوک، توییتر، لینکدین و ... به سادگی می‌توانند هک شوند؟ اپ فوق یکی از بهترین ابزارهای امنیتی است که برای این منظور طراحی شده است.

19- Eviloperator
اگر در نظر دارید در زمان تماس با مخاطب خود اجازه دهید نفر سومی نیز به مکالمه شما دسترسی پیدا کرده یا به آن گوش دهد بهتر است از اپ Eviloperator استفاده کنید.

20- Faceniff
ابزار Faceniff نشست وب‌سایت‌ شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر را هدف می‌گیرد و وضعیت هک شدن نشست‌ها از سوی یک هکر را مورد بررسی قرار می‌دهد.

21- Droidsqli
 اپ Droidsql به شما اجازه می‌دهد این موضوع را بررسی کنید که آیا سایت شما در برابر تزریق کد SQL آسیب‌پذیر است یا خیر.

22- شارک
این اپ ویژه ردیابی فعالیت سایر دستگاه‌ها طراحی شده است. مدیران شرکت‌ها با استفاده از این اپ می‌توانند فعالیت اعضای تیم خود یا سایر کارمندان مجموعه را خود را تحت نظارت قرار دهند.

23- شارک‌ریدر
این اپلیکیشن برای خواندن فایل‌های pcap و یافتن خطاها و ناپایداری‌های احتمالی است. یکی از بهترین و کارآمدترین اپ‌های اندرویدی است که برای پیدا کردن خطاهای داخل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

24- SMSCombo
این اپ به‌شما این امکان را می‌دهد تا با لمس یک دکمه قادر به‌ارسال یک پیامک ساده باشید. اگر این دکمه را چندین بار پشت سر هم لمس کنید می‌توانید چندین پیامک ارسال کنید.

25- SSLStrip
این اپلیکیشن برای اندروید روت شده با بیشتر از 10 هزار بار دانلود یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موبایلی است.

26- USBCleaver
هدف از طراحی این اپ احیای اطلاعات از ویندوز 2000 هدف یا کامپیوترهای بالاتر به‌صورت کاملا بی‌سر و صدا است. با این اپ امکان بازیابی گذرواژه‌ها نیز وجود دارد.

27- Whatsapp sniffer
اگر می‌خواهید بر چت‌های خصوصی، فایل‌های صوتی یا فیلم‌های خودتان و دوستان‌تان در واتس‌اپ که از وای‌فای شما استفاده می‌کنند نظارت پیدا کرده یا آن‌ها را دانلود کنید این اپلیکیشن بهترین ابزار موجود است.

28- Wibrvlus
این اپ یک ابزار پیشرفته برای تست امنیت شبکه‌های وای‌فای WPA/WPA2 PSK است. از ویژگی‌های آن شناسایی آسیب‌ها و رخنه‌های وایرلسی در داخل شبکه است.

منبع: techviral.net

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top