تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/10/27 - 09:17
کد خبر: 255993

حمله فتح‌الله‌زاده به فردوسی‌پور

فتح‌الله زاده که مدتی است از مدیریت باشگاه استقلال دور شده، واکنش تندی به مجری برنامه نود داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال با یک هفته تاخیر در برنامه نود حاضر شد و از شرایط سخت خود در زمان انتقال به استقلال خبر داد. این برنامه با نشان دادن عکسی از شرایط عجیب و تلخ زندگی بازیکنان جوان در کمپ باشگاه استقلال که در زمان مدیریت علی فتح الله‌زاده اوضاع تاسف‌باری داشت، میلیون‌ها نفر را شوکه کرد.

حالا فتح‌الله زاده که مدتی است از مدیریت باشگاه استقلال دور شده، واکنش تندی به مجری برنامه نود داده است. او در اینستاگرامش نوشت:

تلاش مذبوحانه عادل فردوسی‌پور که با دفاع از خوردن حقِ فوتبال و باشگاه‌های بازیکن‌سازی چون استقلال، امکان بزک – دوزک خود را در برنامه 90 فراهم می‌کند، بجایی نمی‌رسد.

سیدحسین حسینی از عشق بی‌آلایش و پاکش به استقلال می‌گوید و اینکه برای پوشیدن پیراهن سرشار از شرافت استقلال پیشنهادهای کلان دیگر تیم‌ها را رد کرده و با امکانات موجود و بضاعت ممکن باشگاهش کنار آمده! بی‌شکوه، بدون شکایت با اقلی از حداقل‌ها!

سراسیمگی و سربه دیوار کوبیدن فردوسی‌پور که هُنر استقلال را در کشف و پرورش استعدادهای خداداده‌ای چون حسین حسینی کتمان می‌کند، آشکار بود و آشکارتر می‌شود!
در شرایطی که اصلی‌ترین منبع درآمدسازی برای استقلال توسط صداوسیما با تعزیه‌گردانی و خیمه‌شب‌بازی عادل‌خان همچنان مسدود است، مدیریت دانا و توانای استقلال در سال‌هایی که هیچکس«سیدحسین» را نمی‌دید و نمی‌شناخت و بجا نمی‌آوردش با فراهم‌آوردن وسایل آموزشی و تن‌دادن به سختی‌های ناشی از کمبودهای مالی و پولی تحمیلی و با استفاده از بزرگانی چون ناصرخان حجازی در قامت مربی معلم، به وظیفه اصلی خود، یعنی بازیکن‌سازی «در کنار تیمداری» و مدعی قهرمانی‌بودن با بهترین شکل عمل کرده است.

آری! استقلال با دست‌خالی و زیربار فشارهای مالی، تیمی مدعی در آسیا را می‌ساخت و ستاره‌های آینده فوتبال سرشار از ستاره ایران را پرورش می‌داد! همه کارهای بزرگ باهم، همه کارهای لازم نیز به اتفاق.

کاستی‌های پولی و برخوردهای خصمانه‌ای که سنگ جلوی پای استقلال می‌انداخت موجب نمی‌شد مدیریت کاربلد باشگاه بزرگان روز و نابغه‌های آینده تیم‌ملی را فراموش کنند! با یک دست، ده‌کار ارزشمند.

شاهد درستی سیاست‌های لازم به تقلید استقلال، فراوان است و سیدحسین حسینی که امروز یکی از خوش‌استیل‌ترین دروازه‌بان‌های دهه اخیر ایران بشمار می‌رود گواهی می‌دهد بر این توفیق بزرگ! وی در روزهایی دیده شد و پروریده شد که بچه‌ای بیش نبود. یکی از بچه‌های خوب خدا.

در خاتمه، از عادل‌خان که به یُمن کشف و پرورش ستاره‌هایی چون سیدحسین حسینی، هر شب در 90، با تن‌پوش‌های 10 میلیون ‌تومانی حاضر می‌شود و رژه می‌رود و عاشق خود می‌نماید به شکلی طاووس‌وار یک سوال داریم: کدام باشگاه برای نفرات تیم نوجوانان و جوانان خود منزل و آپارتمان اجاره کرده و می‌کند (با توجه به انواع بلایای زیست‌محیطی و پلنگیدن‌های معمول) که فردوسی‌پور از همه آنها بی‌خبر نیست.

فتح‌الله زاده که در خرید بازیکنان بزرگ و گران‌قیمت برای تیم بزرگسالان استقلال مشکلی نداشت، توضیح مشخصی درباره شرایط بد کمپ استقلال در زمان «مدیریت توانا و کاربلد» ارایه نداده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top