تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/10/28 - 02:21
کد خبر: 256083

نجفی حقوق ۱۸۰ خبرنگار همشهری را نمی‌دهد!

سردبیر نشریه تعطیل شده «همشهری اقتصاد» از تعلل مدیران موسسه مطبوعاتی همشهری در پرداخت حقوق و مزایای مجلات تعطیل شده همشهری انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، سیدجواد سیدپور که از روزنامه نگاران قدیمی حوزه اقتصاد است به خبرنگار ما گفت: آقای نجفی شهردار تهران به جای ارائه گزارش های سراپا غلط و اشتباه نسبت به عملکرد دکترقالیباف بهتره به فکر صدها خبرنگاری باشد که این روزها در گرفتن ابتدایی ترین حق و حقوق شان ازهمشهری معطل مانده اند.

وی افزود: با وجود آنکه بیش از سه ماه از سیاسی کاری و توقف انتشار ۴مجله مهم همشهری می گذرد اما متاسفانه تا کنون و بعد از گذشت ۱۰۰ روز ۱۸۰روزنامه نگار، خبرنگار، نویسنده، صفحه آرا، ویراستار، عکاس و دست اندرکاران این مجلات نتوانستند حقوق قانونی معوق خود را دریافت کنند.

سردبیرنشریه تعطیل شده «همشهری اقتصاد» گفت: صرف نظر از مشکلاتی که اکنون برای بخش قابل توجه ای از کارمندان و کارگران شهرداری رخ داده وتعداد زیادی از آنها را زیر تیغ تعدیل برده و آینده آنها را با چالش مواجه کرده، برخی اخبار حاکی است در موسسه همشهری نیز روزنامه نگاران دربدترین وضعیت ممکن قرار گرفته اند و نمی توانند به ابتدایی ترین حق و حقوق خود دست یابند!

وی گفت: من قصد ندارم درباره برخورد غیر حرفه ای، تلخ و تند مدیران جدید همشهری با کارکنان، روزنامه نگاران، نویسندگان وخبرنگاران خانواده بزرگ همشهری صحبت کنم که البته «قصه ای است پر آب دیده» ولی همین قدر جهت استحضار شهردار و شورای شهر تهران عرض می کنم اگر طبق مصوبه اخیر شورا محلی برای اعتراضات مردم آماده شود، شک نکنید که بخش قابل توجه ای از خبرنگاران همشهری قطعا جزو اولین کسانی خواهند بود که به صف اعتراض در این محل خواهند پیوست و نسبت به عملکرد آقایان در شهرداری و همشهری فریاد خواهند زد.

وی با اشاره به پیگیری های مداوم خود و سایر روزنامه نگاران از همشهری برای گرفتن مطالبات معوقشان گفت:چند ماه پیگیری مداوم تنها به وعده «هفته بعد»، «هفته بعد» منجر شده که عملا هیچ چیزی نصیب خبرنگاران نکرده و برخی از آنها که با هزینه های بزرگی مثل بیماری، ازدواج و... دست به گریبانند با شرایط بسیار دشواری روبرو شده اند.

سیدپور در پایان خطاب به شهردار تهران گفت: جناب شهردار ما ۱۸۰روزنامه نگار هم جزو همین مردمیم ولی برای گرفتن حق خودمان از مدیران شما ۱۰۰ روز است که با در بسته برخورد کرده ایم. اگر شما به فکر حل مشکل مردم هستید؛ بسم الله حق ما را از مدیران تان بگیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top