تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/11/03 - 20:21
کد خبر: 256780

روایت سردار کارگر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه هفدهمین دوره بهترین کتاب دفاع مقدس که عصر امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان متوعش گفت که  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال 74  تا 94 ، 700 عنوان کتاب را به چاپ رسانده و این درحالی است که در طول دو سال اخیر با همت اداره کل های استانی نزدیک به 1200عنوان کتاب را به چاپ رسیده، که کاری بزرگ و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی گفت که کمبود پول و بودجه مشکل کشور ما نیست بلکه مشکل در اراده و همت است و اگر ما در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه دفاع مقدس با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کنیم، قطعا شهدا ما را تنها نخواهند گذاشت و در مسیر حق به کمک ما می‌شتابند.

سردار کارگر تصریح کرد:  ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و تمامی دستگاه ها با ما ارتباط و تعامل خوبی دارند و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: عرصه دفاع مقدس همچنان نیازمند آثار و تولیدات ارزشمند و فاخر در حوزه هنر، نویسندگی، فیلم، کار‌های محتوایی و... است و ما پذیرای افراد علاقه‌مند به حضور در این عرصه هستیم.

سردار کارگر با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب و ارائه گزارش فعالیت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که در این دیدار مقام معظم رهبری  مطلب مهمی را در خصوص دفاع مقدس فرمودند مبنی بر اینکه «ما جنگ را با آن زحمت انجام دادیم، بهره معنوی جنگ را باید مردم ببرند و این هم برای یک سال، دو سال و 10 سال نیست؛ بلکه متعلق به یک قرن است؛ یعنی ما همچنان که سرشکستگی قرارداد ترکمنچای را هنوز داریم حس می‌کنیم و این نمی‌شود، مگر با شکافتن ذره ذره سلول‌های این جنگ. این جنگ خیلی فوق‌العاده است، واقعا فوق‌العاده است، هر ذره ذره‌اش را آدم برود و بشکافد در آن حرف‌ها و مطالب است».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top