تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/11/08 - 13:35
کد خبر: 257265

وضعیت دانشگاه‌های تهران در برفی‌ترین روز سال

عبداللهی نژاد، مشاور وزیر و سرپرست روابط عمومی وزارت علوم ، تصمیم گیری برای تعطیلی را به عهده دانشگاه ها گذاشت.این در حالی است که طبق گفته های فرماندار تهران، ادارات نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند و این مسئله از سنگین بودن ترافیک و عدم دسترسی به وسایل حمل ونقل و وضعیت نامناسب جاده ها و معابرحکایت دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سرانجام برفی که از ابتدای زمستان، منتظر رسیدنش بودیم ، در بیشتر شهرهای ایران رخ نشان داد. با وجود آنکه خبر تعطیلی مدارس خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد اما بازهم دانشجویان بلا تکلیف ، چشم انتظار واکنش وزارت علوم ماندند.

عبداللهی نژاد، مشاور وزیر و سرپرست روابط عمومی وزارت علوم ، تصمیم گیری برای تعطیلی را به عهده دانشگاه ها گذاشت.این در حالی است که طبق گفته های فرماندار تهران، ادارات نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند و این مسئله از سنگین بودن ترافیک و عدم دسترسی به وسایل حمل ونقل و وضعیت نامناسب جاده ها و معابرحکایت دارد.

در پی ارتباط دانشجویان با خبرگزاری دانشجو؛ با تمامی دانشگاه های تهران تماس گرفتیم تا وضعیت دانشجویان در این روز برفی، روشن شود.

دانشگاه تهران : امتحان نداریم/ برای ثبت نام نیازی به حضور فیزیکی نیست
حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص وضعیت مراجعه دانشجویان به دانشگاه گفت: دانشگاه تهران هفته گذشته امتحاناتش به پایان رسیده و خوشبختانه امروز مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: از روز گذشته ثبت نام دانشجویان آغاز شده که نیاز نیست دانشجویان حضوری به دانشگاه بیایند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام‌ها به صورت الکترونیک است و اگر ایرادی پیش بیاید می‌توانند در طول هفته با مراجعه به دانشگاه این ایرادات را برطرف کنند.

دانشگاه علم وصنعت:در ایام تعطیلی پایان ترم هستیم
برخورداری ، رییس دانشگاه علم وصنعت در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه علم و صنعت مانند دیگر ادارات از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ، امتحانات دانشجویان به اتمام رسیده و در تعطیلات پایان ترم هستیم، مشکل و نگرانی از حضور دانشجویان نداریم.

دانشگاه صنعتی شریف: امتحانات تمام شده
روابط عمومی دانشگاه شریف در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خصوص حضور دانشجویان در این دانشگاه توضیح داد: امتحانات در این واحد دانشگاهی به پایان رسیده و هم اکنون تعطیلات پایان ترم را می گذرانیم.

وی افزود: بر همین اساس، نیازی به حضور دانشجویان نیست و کادر اداری مانند سایر ادارات از ساعت 10 صبح، فعالیت خود را آغاز کردند.

دانشگاه تربیت مدرس: امتحانات دانشگاه تربیت مدرس بر اساس برنامه قبلی برگزارمی‌شود
جلالی، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات این دانشگاه با توجه به بارش برف و مشکلات رفت و آمد دانشجویان کفت: تاریخ و ساعت امتحانات همان چیزی است که قبلا اعلام شده و بر اساس برنامه قبلی برگزار می شود.
وی افزود:همانگونه که اعلام شده دانشگاهها تعطیل نیست و اکر تصمیمی هیات رئیسه دانشگاه بگیرد به اطلاع دانشجویان خواهد رسید اما تا این لحظه تصمیمی گرفته نشده است.

این دانشگاه طی اطلاعیه ای اعلام کرده: بنا به اعلام مدیریت آموزشی، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، امتحاناتی که صبح امروز (یکشنبه مورخ 96/11/8) برگزار نگردیده، به ساعت 14 بعد از ظهر همین روز موکول شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با آموزش دانشکده ها تماس بگیرید

دانشگاه خوارزمی:امتحانات برگزار می شود
سبحان اللهی، رییس دانشگاه خوارزمی،  درباره وضعیت امتحانات  در این دانشگاه و  پردیس البرز گفت: کلیه امتحانات و جلسه‌های دفاع از پایان‌نامه‌های این دانشگاه امروز 8 بهمن ماه برقرار است.در حال حاضر کلاس‌های آموزشی دانشگاه پایان یافته و دانشجویان در حال گذراندن فصل امتحانات هستند

دانشگاه آزاد:سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز تعطیل است
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: در پی بارش برف و لغزندگی معابر، امروز، سازمان مرکزی، واحد علوم و تحقیقات و تمام واحد‌های استان تهران این دانشگاه تعطیل است.
محمدصادق ضیائی سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ، با اشاره به بارش برف در سطح استان و شهر تهران و لغزندگی معابر، اظهار داشت: با دستور رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی، واحد علوم و تحقیقات و تمام واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز تعطیل است.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: وضعیت تعطیلی سایر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی و بنا به تشخیص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مربوطه است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امتحانات واحدهای دانشگاهی که امروز 8 بهمن ماه به دلیل بارش برف تعطیل شده، برگزار نمی شود و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد که متعاقبا از سوی واحدهای دانشگاهی اعلام می شود.

دانشگاه پیام نور: هیچ امتحانی در واحدهای دانشگاه برگزار نمی شود
روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خصوص حضور دانشجویان در این دانشگاه توضیح داد: امتحانات دراین دانشگاه نیز نظیر اکثر دانشگاه ها به اتمام رسیده و در فصل انتخاب واحد و تعطیلات پایان ترم به سر می بریم.

وی تاکید کرد: انتخاب واحد در این دانشگاه به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور دانشجو نیست.

دانشگاه خواجه نصیر:لغو امتحان در پردیس علوم
روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین‌طوسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیام های متعدد در خصوص وضعیت جوی و امتحانات،تاکنون تغییری در برنامه امتحانات این دانشگاه از طرف معاونت آموزشی اعلام نشده است.

بااین وجود،امتحانات امروز 8 بهمن ماه پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی (دانشکده‌های شیمی و فیزیک) به روز سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 10:30 موکول شد.امتحان کوانتوم استاد مجید واعظ‌زاده نیز روز سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13:30 برگزار می‌شود.

دانشگاه علامه: دانشجویان تا شروع ترم جدید تعطیل هستند
روابط عمومی دانشگاه علامه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خصوص حضور دانشجویان در این دانشگاه توضیح داد: دانشجویان تا شروع ترم جدید تعطیل هستند . برهمین اساس با توجه به بارش سنگین برف نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.

گرچه تلاش خبرگزاری دانشجو، برای ارتباط با سایر دانشگاه ها هنوز نتیجه نداده ولی به محض پاسخگویی در این گزارش اطلاع رسانی می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top