تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/11/10 - 23:17
کد خبر: 257551

جزئیاتی از کرایه یک میلیونی تاکسی‌های فرودگاه

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با رد ادعای اخذ کرایه نجومی از سوی تاکسی‌های فرودگاه امام گفت: مسافران در صورت مواجه شدن بانرخ‌های غیرواقعی بلیت، قانون‌گریزی شرکت‌ها و نرخ‌های گران تاکسی فرودگاه، شد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه ــ تهران یک‌میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی اظهار داشت: از اواسط روز دوشنبه نهم بهمن‌ماه با باز شدن باندهای پروازی فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد انجام پروازها به شکل محدود آغاز شد.

* یخ‌زدایی هواپیماها در سرمای زیر صفر زمان‌بر بود

وی در پاسخ به سؤال مبنی بر دلیل بروز تأخیرات پروازی پس از بازگشایی باند، مدعی شد: ‌به دلیل برودت هوا و دمای زیر صفر لازم بود هواپیماها قبل از پرواز یخ‌زدایی شوند و این پروسه کمی زمان‌بر است و نظیر شرایط عادی نیست، ترافیک هواپیماها بابت یخ‌زدایی رخ می‌داد و همین امر موجب بروز تأخیراتی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شرکت‌های هواپیمایی در این چند روز تلاش کردند که تا حد ممکن است پروازها انجام شود و همه تلاش خود را بابت خدمات‌دهی انجام دادند، یخ‌زدایی و پاکسازی سطوح پروازی در شرایط سخت و کولاک انجام شد و همه تلاش کردند پروازها به حالت عادی برگردد اما مشکلاتی هم رخ داد و همین‌جا از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: در هر حال حاضر پروازهای هر دو فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد در حال انجام است و شرکت‌ها در تلاش هستند تعهدات خود را بابت پروازهای برنامه‌ای و آنچه تعهد داشته‌اند، انجام دهند و ‌این تلاش مضاعفی را می‌طلبد.

* پول بلیت همه پروازهای باطل شده برمی‌گردد

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر تعیین‌تکلیف نرخ بلیت پروازهایی که ابطال شده است؟‌ گفت: با ابطال پروازها مسافران می‌توانند به دفاتری که از آنجا بلیت تهیه کرده‌اند مراجعه و نسبت به دریافت هزینه بلیت خود اقدام کنند؛ در این‌باره اگر تخلفی از سوی ایرلاین یا آژانس نیز صورت گیرد، مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری، بخش شکایات، مشکلات و شکایات خود را اعلام کنند و مطمئن باشند پول بلیت آنها برمی‌گردد.

* کرایه یک‌میلیونی تاکسی فرودگاه امام-تهران واقعی نیست؛ مسافران در صورت مواجهه شکایت کنند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ‌در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی انتشار برخی اخبار درباره نرخ‌های کلان کرایه تاکسی فرودگاه امام مدعی شد: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه امام تا تهران امروز تا یک میلیون تومان هم افزایش یافت‌، اما اعلام می‌کنم که این رقم غیرواقعی و غیرمنطقی است.

وی اضافه کرد: ‌هر مسافری که با نرخ‌های غیرواقعی کرایه‌ها مواجه شد می‌تواند یا کد سه رقمی تاکسی، یا شماره پلاک خودرو و یا کد کارت شناسایی و هویت راننده را با شماره تلفن 51007215 در میان بگذارد که قطعاً پیگیری خواهد شد؛ مسافران همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری نیز این موضوع را عنوان کنند و درخواست پیگیری دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: قطعاً تا شکایتی صورت نگیرد نمی‌توان رسیدگی کرد مردم دقت کنند اگر با نرخ‌های نجومی بلیت و یا قیمت‌های گران کرایه مواجه شدند حتماً موضوع را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنند.

جعفرزاده همچنین مدعی شد امروز هیچ هواپیمایی از باند فرودگاه امام خمینی (ره) منحرف نشده است و در حال حاضر همه پروازها در حال انجام است.

بنابراین گزارش، پس از حدود 40 ساعت بسته بودن باند فرودگاه‌های امام خمینی (ره)‌ و مهرآباد روز گذشته باند این دو فرودگاه بازگشایی شد اما بسیاری از پروازها انجام نشد و هواپیمای جایگزین نیز وجود نداشت و این موجب سرگردانی بسیاری از مسافران در فرودگاه‌های امام و به خصوص مهرآباد شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top