تاریخ انتشار: جمعه 1396/11/13 - 11:47
کد خبر: 257796

نامه مهم وزیر کشاورزی به شریعتمداری

بنابراین گزارش، پیرو این نامه نیز علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه به معقولی مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران نوشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به همتای خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای حمایت از تولید داخلی، محموله‌های وارداتی برنج حداکثر باید تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی شود.

در این نامه آمده است : به استحضار می‌رساند ثبت سفارش واردات برنج از تاریخ 96/11/1 لغایت 97/3/31 مجاز می باشد، مدت ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است لطفا دستور فرمایید مراتب به تمامی متقاضیان اعلام و تعهد لازم مبنی بر اینکه محموله‌های وارداتی حداکثر بایستی تا شامگاه 97/4/31 وارد و ترخیص قطعی گردد اخذ شود.

حداکثر مهلت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی، اعتبار اسنادی و حواله تا تاریخ 97/4/31 خواهد بود. بدیهی است به دلیل شروع فصل برداشت برنج داخلی، ترخیص و واردات برنج پس از تاریخ 97/4/31 امکانپذیر نخواهد بود.

بنابراین گزارش، پیرو این نامه نیز علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه به معقولی مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشت.

«ضمن ارسال تصویر نامه شماره 20/26691 مورخ 1396/10/24 وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ثبت سفارش و واردات برنج به استحضار می‌رساند:

ثبت سفارش و واردات برنج از تاریخ 1396/11/1 لغایت 1397/3/31 مجاز می‌باشد. مدت اعتبار ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است. حداکثر مدت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی اعتبارات اسناد یو حواله تا تاریخ 1397/4/31 خواهد بود و محموله‌های وارداتی حداکثر تا لغایت 1397/4/31 قابل ورود و ترخیص قطعی است.

یادآور می‌گردد حقوق ورودی برنج سفید مطابق مفاد مصوبه 53885ت/135023 و اصلاحیه شماره 53885/136096 مورخ 1395/11/3 دبیر محترم هیئت دولت 36 درصد است و از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق (1395/11/2) لازم‌الاجرا می‌باشد.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top