تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/11/17 - 13:11
کد خبر: 258229

گزارش میدانی «خبرنامه دانشجویان ایران» از آتش‌سوزی خیابان ولیعصر؛

روایت یک دانشجو از تخلیه خوابگاهِ مجاورِ ساختمان وزارت نیرو +تصاویر

روایت یک دانشجو از تخلیه خوابگاهِ مجاورِ ساختمان وزارت نیرو +تصاویر

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه هم اکنون درب‌های خوابگاه پلمپ شده است، ادامه داد: وسایلمان در خوابگاه باقی مانده است و به همین دلیل امکان مراجعه به کلاس‌های درس طی روزهای آینده برایمان مقدور نیست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از انتشار خبر آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو شاید اولین چیزی که ذهن بسیاری از مردم را درگیر می‌کرد، وقوع حادثه‌ای شبیه پلاسکو بود و از همین رو، تامین امنیت ساختمان‌های اطراف محل آتش‌سوزی در درجه‌ی بالایی از توجه و اهمیت قرار گرفت. از همان ابتدای آتش‌سوزی اخباری مبنی بر وجود یک هتل و یک خوابگاه دانشجویی در اطراف ساختمان وزارت نیرو که دچار حریق شده بود، نگرانی‌ها پیرامون مسئله‌ی امنیت جانی سکنه‌ی منطقه‌ی اطراف محل اتش سوزی را حادتر کرد.

خبرنگار میدانی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با حضور در محدوده‌ی اتش سوزی درباره ساختمان خوابگاه دانشجویی که گفته شده بود در کنار ساختمان وزارت نیرو قرار دارد، کسب اطلاع کرد اما نه تنها اجازه ورود خبرنگاران به محدوده داده نشد بلکه هیچ یک از مامورین حاضر در صحنه، اطلاعی درباره یک خوابگاه دانشجویی نداشتند.

* دانشجویان: کلاس داریم ولی وسایلمان در خوابگاه است!
خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» ضمن حضور در محل حادثه، با برخی از دانشجویان ساکن خوابگاه ولی عصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به گفت و گو پرداخت. یکی از این دانشجویان با انتقاد از نحوه تخلیه شدن خوابگاه توسط مسئولین گفت: با آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو و با توجه به اینکه خوابگاه محل سکونت ما در مجاورت این ساختمان قرار دارد، مسئولان با حالت بسیار غیرمتعارفی از دانشجویان درخواست کردند که اتاق‌هایشان را ترک کنند.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه هم اکنون درب‌های خوابگاه پلمپ شده است، ادامه داد: وسایلمان در خوابگاه باقی مانده است و به همین دلیل امکان مراجعه به کلاس‌های درس طی روزهای آینده برایمان مقدور نیست.

* دانشجویان تا 22 بهمن مراجعه نکنند
مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خوابگاه ولی عصر(عج) این دانشگاه به دلیل آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو، بامداد امروز به طور کامل تخلیه شده است.(اینجـــا)

کدخدازاده افزود: شب گذشته (16 بهمن ماه) 150 نفر از دانشجویان در خوابگاه ساکن بودند که ساعت 3 بامداد با همکاری مدیریت دانشجویی، حراست و سایر ارگان‌های مربوطه، تمامی دانشجویان از خوابگاه تخلیه و در سایر خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شدند. وی ادامه داد: کمیته بحران را در دانشگاه تشکیل دادیم و لوازم و تجهیزاتی که دانشجویان نیاز داشتند را در اختیار آنها قرار داده و اکنون دانشجویان را ساماندهی کرده‌ایم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در تعطیلات بین دو ترم تحصیلی به سر می‌بریم، از سایر دانشجویان ساکن این خوابگاه خواست در صورتی که در شهرستان حضور دارند، به تهران مراجعه نکنند.

تصویر مربوط به خوابگاه دانشجویی که چندی پیش به طور کلی تخلیه شده است

به هر حال انچه مسلم است، کنترل مناسب نیروهای انتظامی در محدوده، احتمالا اجازه‌ی بروز حادثه‌ای شبیه به پلاسکو را نخواهد داد؛ چه اینکه پیش‌تر نیز سکنه‌ی ساختمان‌های اطراف این محدوده تخلیه شده و این منطقه برای بروز هر اتفاقی از جمله ریزش کامل ساختمان مذکور مشکل جدی نخواهد داشت.

در همین راستا تصاویری از حادثه‌ی آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو که همچنان نیروهای آتش‌نشانی را مشغول به خود کرده است را مشاهده می‌کنید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top