تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/11/18 - 01:33
کد خبر: 258285

واکنش فعالین دانشجویی مازندران به اقدام سخیف یک تشکل دانشجویی

یکی از تشکل‌های دانشجویی نسبت به جمع آوری پرچم‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا ـ که بطلان مستکبران را نشان می‌داد ـ اقدام کرده است و این موضوع با واکنش جدی مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این موضوع با واکنش جدی مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ شمال آمل، دانشگاه مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد و دانشگاه علوم پزشکی بابل مواجه شده است.

چشم خود را به جنایت های آمریکا و اسرائیل بسته اید

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل با بیان اینکه تمام ملت های دنیا از نیرنگ، ظلم، فساد و جهان خواری آمریکا آگاهی دارند، اظهار کرد: هیچ ملتی در دنیا نیست که از شرارت های این غده منحوس در امان بوده باشد.

امیر حسین عنایتی با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی در استکبار و استعمار ستیزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در برابر محمدرضا شاه خودفروخته غربی ها ایستاد تا دست متجاوزان، قاتلان و ناقضان حقوق ملت ها را از ایران قطع کند.

وی با بیان اینکه جنایت های آمریکا علیه مردم ایران اسلامی بیشمار است، اظهار کرد: دانشجویان همیشه با هر تفکری در تمام عرصه ها در برابر آمریکا ایستادگی کردند و در این راه شهید داده اند.

عنایتی فر با اشاره به نصب پرچم آمریکا و اسرائیل در درب های ورودی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و برداشته شده آن توسط انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی این دانشگاه، اظهار کرد: دانشجویانی که یک روز به غربی ها باج نمیدادند امروز میراث آن ها به دست عده ای به اصطلاح روشنفکر به فراموشی سپرده شده و عملا به عنوان سرباز و مدافع آمریکا و اسرائیل در دانشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه پرچم آمریکا در داخل خاک این کشور توسط مردم بارها به آتش کشیده شد، اظهار کرد: این سبک سران گویا خود را به خواب زده اند یا نمی بینند که مدافع پرچم دولتی شده اند که قرمزی رنگ آن به خون میلیون ها بیگناه آغشته شده است.

دانشجوی دانشگاه شمال آمل تاکید کرد: باید با این رویه نا درست برخورد قانونی شود و از مسئولان این دانشگاه در حمایت از این افراد مطالبه کرد.

به چه مطاعی استقلال و حیثیت خود را به آمریکا فروختید؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد محمود آباد با بیان اینکه جنایت های آمریکا و اسرائیل بر همگان روشن است، اظهار کرد: امروز همه ی ملت در برابر زروگویی ها و جنایت های امریکا و سگ دست آموزش اسرائیل خسته و درمانده شده اند.

محمدرضا فحی مظلوم گفت: هر آزادی خواه وآزاده ای که در دنیا به فکر حقوق بشر باشد اولین دشمن خود را در این راه امریکا و اسرائیل می داند.

وی با محکومیت حرکت یک تشکل دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع آوری پرچم های آمریکا و اسرائیل از درب های وروی این دانشگاه، اظهار کرد: خودفروختگی به غرب دیگر چه معنایی می تواند داشته باشد؟ به چه مطاعی استقلال و حیثیت خود را به آمریکا فروختید؟ آن هایی که خود را به غرب فروختند الان چه وضعیتی دارند که شما به دنبال آن هستید؟

فتحی مظلوم خواستار برخورد قانونی با این حرکت در دانشگاه نوشیروانی بابل شد و تصریح کرد: مسئولان دانشگاه نوشیروانی بابل باید در برابر این حرکت زشت و وطن فروشانه بایستند نه اینکه جلوی بسیج دانشجویی را در برخورد قاطع بگیرند.

رئیس دانشگاه و معاونانش؛ مسئول اول و آخر این حرکت ناشایست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه هر روشنفکری در دنیا می داند که امریکا اول و آخر دلایل بدبختی و بیچارگی کشورها است، اظهار کرد: امروز ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل تبدیل به یک جنش جهانی شده و خواست همه ملت ها از دولت هایشان  نیز ایستادگی در برابرآمریکا است.

بهرام زاد تصریح کرد: موج نفرت از جنایت های آمریکا و اسرائیل در دنیا روز به روز افزون تر می شود و ملت ها نسبت به جنایت ها و جهان خواری آمریکا آگاه تر شده اند.

وی با بیان اینکه در دنیای آزادی خواه امروز که همگان در برابر غرب ایستادگی می کنند برخی دانشجوی غافل خود را به پرچم دولت جنایتکار می فروشند، اظهار کرد: متاسفانه دانشجویان که در تمام دنیا در صف اول مبارزه با شرارت های آمریکا هستند  در دانشگاه نوشروانی آن هم در انجمنی به نام اسلامی اقدام به جمع آوری پرچم ها در ابتدای درب ورودی دانشگاه کرده اند.

بهرام زاد تصریح کرد: مسئول اول و آخر این حرکت ناشایست رئیس دانشگاه و معاونان وی هستند که امنیت را برای این حرکت ناشایست ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: باید با این حرکت خودفروشانه و غرب پرستانه برخورد قاطع و قانونی توسط مسئولان دانشگاه نوشیروانی بابل صورت گیرد.

اگر کسی چشمش را به جنایت های آمریکا ببیند خائن است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه تنفر ملت های آزاده جهان از جنایت های آمریکا هر روز بیشتر و شعله ور تر می شود، اظهار کرد: هیچ کشوری نیست که از شرارت های آمریکای جنایتکار و دست نشانده هایش در نقاط مختلف دنیا در امان بوده باشد.

میثم مهدی پور خاطر نشان کرد: میانمار، ویتنام، یمن، عراق، فلسطین، لبنان، کوبا، بحرین، ایران، ونزوئلا، بولیوی، سوریه ، مصر، لیبی و تونس تنها برخی از کشورهایی هستند که سال ها مورد تجاوز و چیاول آمریکا و دست نشانده اش اسرائیل قرار گرفته اندو بعد از انقلاب نیز دست از آن ها برنداشته اند، تصریح کرد: اگر کسی چشمش را به جنایت های آمریکا ببیند خائن است چون در دنیایی که عصر ارتباطات و آگاهی است چطور میشود فردی نسبت به جنایت های امریکا و اسرائیل غافل یا جاهل باشد؟

وی در واکنش به جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل از درب های ورودی دانشگاه نوشبروانی بابل توسط یک تشکب دانشجویی اظهار کرد: مسئولیت این حرکت زشت و ناپسند متوجه شخص رئیس دانشگاه است که اجازه جمع آوری پرچم ها را با فراغ بال به آن ها داده اند.

مهدی پور تاکید کرد: باید با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد تا آن ها با این حرکن دل خانوادهمیلیون ها قربانی به خاک و خون کشیده در دنیا را نرجانند.

دفاع از آمریکا و اسرائیل به هر نحو و شکلی خیانت به مظلومان جهان است

مسئول بسیج دانشچویی دانشگاه علم و فناوری بهشهر با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال نابودی و بردگی ملت ها و دولت ها به نفع خود هستند، اظهار کرد: چگونه میتوان قبول کرد دولت های حامی تروریست می تواند حامی مردمی باشند که یک قرن به آن ها ظلم کرده و ثروتشان به یغما برده اند.

نصرالهی خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل سال ها است که آزادی خواهان دنیا را سرکوب می کنند و به قتل میرسانند .

وی با بیان اینکه چگونه یک دانشجو میتواند خود را مدافع پرچم دولت های خونخوار جهان بداند، تصریح کرد: یقینا دفاع از آمریکا و اسرائیل به هر نحو و شکلی خیانت به مظلومان جهان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فناوری مازندران در واکنش به جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل از درب های ورودی دانشگاه نوشبروانی بابل اظهار کرد: مسئولان و رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل باید نسبت به این حرکت زشت و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی پاسخگو باشند و برخورد قانونی داشته باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top