تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/11/22 - 11:31
کد خبر: 258620

بیانیه اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران به مناسبت ۲۲ بهمن

امروز که نسیم انقلاب اسلامی در منطقه ی خاورمیانه از سوریه و عراق تا یمن و باب المندب تا کشمیر و پیشاور وزیدن گرفته است و راهبرد فتح القلوب امام راحل(ره) بیش از پیش در میان ملل مستضعف خود نمایی می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد

در قسمتی از اینن بیانیه آمده است: امروز که در قله کوه؛ انقلاب اسلامی در سی و نهمین سال از بهار انقلاب اسلامی و بیداری ملت ایران اسلامی در مقابله با طاغوت و رژیم های طاغوتی ایستاده ایم ملت ایران بیش از همیشه انقلابی تر شده اند ملت عزیز، غیور،ظلم ستیز و قهرمان ایران در اغتشاشات و فتنه اندوزی های دشمن خارجی و داخی اخیر نشان دادند که علی رغم مشکلات و سختی ها کشور هرگز از راه و روش انقلاب اسلامی برنمیگردند بلکه روز به روز در این مسیر الهی مستحکم تر قدم بر میدارند .

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«بحول قوه الهی، حضور مردم درراهپیمایی ٢٢ بهمن امسال از همیشه گرمتر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد»
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران یاد آور روز های حماسه و ایثار بزرگ مردان و شیرزنان غیور است ملتی که در راه رسیدن به آرمان ها و خواسته های دینی و انقلابی ذره ای کوتاه نخواهند آمد و آثار این پیروزی حق بر علیه باطل نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در زور آزمایی قدرت های جهانی با کشور های مسلمان و غیر مسلمان نیز وزیدن گرفت چنان که مردمان که سالیان سال ظلم وستم استکبار را تحمل کرده بودند دست در دست هم نهادند و با گلبانگ مسلمانی خواب اهریمنان را بر آشفتند.

دهه ی  فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عزمتِ نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

امروز در سایه حفظ صیانت از ارزش ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که همه این دست آورد های ارزشمند را می توان نتیجه ی مجاهدتِ ملت ایران با توکل به خداوند و عنایتِ حضرت ولیعصر(عج) دانست.

دشمن که با انقلاب ما و ارزش های حاکم بر آن ماهیت خود را در معرض خطر دید و در طول سالیان طرق مختلف دشمنی با ملت را آزمود، این بار سعی کرد با ایجاد فتنه مسیر حرکت انقلاب را منحرف کند؛ و با بحرانی نشان دادن شرایط کشور ملت را به خیابان کشانده و مقابل نظام قرار دهند.

دشمنان این مرز و بوم بدانند که هر زمانی کسی بخواهد علیه امنیت این کشور قیام کند با واکنش سخت و دیوار عزم و اراده ی ملت مواجه خواهد شد و نظام اسلامی با اخلال گران امنیت مردم برخورد خواهد کرد؛ نامردانی که تمام آمالشان رفتن زیر سایه ی کدخداست، با باورهای مردمی که آزادی قبله ی اول آرمان آن هاست هیچ سنخیتی ندارند.

لَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

امروز که در قله کوه؛ انقلاب اسلامی در سی و نهمین سال از بهار انقلاب اسلامی و بیداری ملت ایران اسلامی در مقابله با طاغوت و رژیم های طاغوتی ایستاده ایم ملت ایران بیش از همیشه انقلابی تر شده اند ملت عزیز، غیور،ظلم ستیز و قهرمان ایران در اغتشاشات و فتنه اندوزی های دشمن خارجی و داخی اخیر نشان دادند که علی رغم مشکلات و سختی ها کشور هرگز از راه و روش انقلاب اسلامی برنمیگردند بلکه روز به روز در این مسیر الهی مستحکم تر قدم بر میدارند.

مردم عزیز ما به خوبی می دانند که رمز و راز پیشرفت در انقلابی ماندن و استقامت بر آرمان های انقلاب است.  نظام شاهنشاهی که دست پرورده استکبار جهانی بود در سال ۵۷، با تکیه مردم مظلوم و رنج کشیده ایران، به قدرت لا یزال الهی و رهنمود های روح خدا از بین رفت؛ ولی تربیت شدگان آن نظام و رئوس فتنه و شرارت جهانی خیر؛ در طول ۴ دهه با برنامه ریزی و استراتژی های مختلف من جمله جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، ترور دانشمندان هسته ای سعی در آسیب رساندن به نظام اسلامی داشتند ولی موفق نبودند.

امروز که نسیم انقلاب اسلامی در منطقه ی خاورمیانه از سوریه و عراق تا یمن و باب المندب تا کشمیر و پیشاور وزیدن گرفته است و راهبرد فتح القلوب امام راحل(ره) بیش از پیش در میان ملل مستضعف خود نمایی می کند. ملل مظلوم مسلمان به پیروی از انقلاب اسلامی و گفتمان انقلابی در مقابله علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی و برای احیای کرامت انسانی و حقوق مسلم اسلامی انسانی شان به پا خواسته اند.

با چه برهان و دلیلی و با چه منطقی گاهی اوقات این الگوی موفق در کشور عزیزمان مورد ضعف قرار میگیرید انتظار است مسولیین محترم به این الگوهای فاخر بیش از پیش پایبند بمانند.

در پایان ضمن دعوت از عموم احاد جامعه جهت شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرامی می داریم یاد و خاطره امام و شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم را و اعلام میداریم جنبش دانشجویی مورد نظر مقام معظم رهبری و انقلابی پشتیبان انقلاب اسلامی است و ما دانشجویان تا آخرین قطره خون مقابل انحرافات بد خواهان و معاندان می ایستیم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top