به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، احتمالاً اگر یکی از آن خانمهای خلاقی باشید که کسبوکاری کوچک در اینستاگرام راهاندازی کردهاند و روزانه 5 الی 6 ساعت از وقت خود را با پاسخگویی به فالوئرها، تولید محتوا و جذب فالوئر میگذارنند، رقابتیترشدن جذب مشتری در اینستاگرام را تایید میکنید.
هر کسی به طریقی میکوشد در اینستاگرام برجستهتر از دیگران شود در این میان آدمهای خلاق و سختکوش با استفاده از شیوههای دوست داشتنی برای تعامل با کاربران، انتقال تجربیات و تولید محتوای جذاب موفق میشوند.
اما با همهی اینها رقابت بر سر جذب فالوئر در اینستاگرام، به اندازه رقابت برای نشستن بر صندلی واگنهای مترو نفس گیر است. اگر به سرتان زده است که در این رقابت سخت چند کا فالوئر بخرید یا تبلیغات در اینستاگرام را تجربه نموده و از فلان پیج محبوب تعرفه قیمت یک شات 12 ساعته و یک روزه بگیرید، لطفا به تجربه ما اعتماد کنید و دست نگهدارید.
سرانجام خریدن فالوئر که مشخص است، شما مشتری از این راه بهدست نمیآورید فقط مبلغی پرداخت میکنید و برای مدتی از دیدن تعداد فالوئرهایتان شاد میشوید.
تبادل پیج و پرداخت به ازای شات چند ساعته، بهتر از شیوهای قبلی است اما متاسفانه هیچ گارانتی وجود ندارد که چه تعداد فالوئر و با چه کیفیتی به پیج شما بیایند. این موضوع زمانی بغرنجتر میشود که مبالغ هنگفتی بابت چند ساعت نمایش تبلیغ، پرداخت کرده باشید.
البته شیوههای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که میتوانید ضمن فراموش نکردن اصل تولید محتوای جذاب و ارزشمند، تعداد فالوئرهایتان را اضافه کنید و کسبوکارتان را با جذب مشتری توسعه دهید.
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام
یکی از آن شیوههای بسیار هدفمند و بهصرفه استفاده از قابلیت پروموشن اینستاگرام یا همان تبلیغات اسپاسنر اینستاگرام است. این نوع از تبلیغ توسط اینستاگرام برای شما انجام میشود و عکس، ویدیو و حتی استوری شما به طیف وسیعی از کاربران نمایش داده میشود. کاربرانی که پیش از این شما را نمیشناختند یا شما را فالوو نمیکنند.
نکته جذاب این شیوه از تبلیغات این است که شما میتوانید کاربران را انتخاب کنید. یعنی بگویید که تبلیغ من را به خانمهای ساکن تهران در رده سنی 25 تا 45 سال که علاقهمند به کارهای هنری و آشپزی هستند، نشان بده. هیجان انگیز است نه؟!
انتخاب هدفمند مشاهده کنندگان تبلیغ شما براساس جنسیت افراد، سن، موقعیت مکانی، شماره موبایل، ایمیل، زبان، رفتار فرد در اینستاگرام و ... تنها یکی از ویژگیهای این قابلیت هیجانانگیز است.
پروموشن اینستاگرام دقیقاً با بودجهای مورد نظر شما قابل تطبیق است. میتوانید مشخص کنید که به ازای چه تعداد بازدید از تبلیغ، چه میزان لایک و کامنت تبلیغ، نوع تبلیغ، چه نوع جامعه هدفی میخواهید پول پرداخت کنید.
احیاناً اگر میخواهید کاربران را به کانال تلگرامتان هدایت کنید یا بهدنبال افزایش تعداد بازدید سایتتان یا فروش محصولی مشخص هستید این شیوه با امکان کلیک بر تبلیغ، همهی کارهای سخت قبلی را آسان میکند.
مشاهده ویدیو، خرید محصول، دانلود اپلیکیشن، دیدن صفحه اینستاگرام، تماس با شما تماماً از طریق تبلیغات اسپاسنر اینستاگرام فراهم شده است. به نظر شما تست این شیوه جالب نیست؟!
به شما توصیه میکنیم با خواندن این مطالب و یا تماس با Vdigimarketing تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپینهای پروموشن اینستاگرام از پنل فیسبوک و پارتنر رسمی
تبلیغات در گوگل ادوردز؛ از شیوههای جذاب تبلیعاتی اینستاگرام استفاده کنید.