تاریخ انتشار: شنبه 1396/11/28 - 12:07
کد خبر: 259101

اتمام قرارداد ۹ بازیکن پرسپولیس

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: قرارداد 9 بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد که باید با آنها وارد مذاکره شویم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، محمد حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در مورد شرایط پرسپولیس در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بعد از یک برد پرگل مقابل نماینده ازبکستان خود را برای مهمترین بازی مقابل السد آماده می‌کنیم. همه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و اگر بتوانیم با دست پر از قطر برگردیم قطعا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد رقابت‌ها صعود خواهیم کرد.»

وی در خصوص سفر مدیران باشگاه به قطر برای تماشای بازی پرسپولیس و السد افزود: «اعضای تیم امروز به دوحه می‌روند . در سفر امروز سرپرست باشگاه به همراه اعضای هیات مدیره همراه تیم نیستند. آقای گرشاسبی به دلیل مشغله کاری روز دوشنبه به قطر سفر می‌کند و من هم اگر بتوانم همراه سرپرست باشگاه به قطر خواهم رفت.»

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل بعد گفت: «برانکو لیست مدنظرش برای فصل بعد را دراختیار باشگاه گذاشت و همه بازیکنان فعلی تیم در لیست فصل بعد حضور دارند. در حال حاضر چند بازیکن پرسپولیس قرارداد دارند و 9 بازیکن هم قراردادشان تا پایان فصل به اتمام می‌رسد که باید با آنها وارد مذاکره شویم. خلیل‌زاده و طاهرخانی هم به عنوان دو بازیکنی که قراردادشان به پایان رسید با باشگاه توافق کردند و قراردادشان را تمدید کردند.»

حاجی بیگی در رابطه با پیشنهاد تیم‌های دیگر و مخصوصا تیم‌های عربی به بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: «همیشه برای بازیکنان پرسپولیس پول ملاک نبوده است و تک تک بازیکنان اعلام آمادگی کردند که تحت هر شرایطی در پرسپولیس بمانند. مقایسه پرسپولیس فعلی با تیم‌های دیگر هم قیاس مع‌الفارق است و همه بازیکنان تعصب خودشان را برای ماندن در پرسپولیس نشان داده‌اند. در این فصل هم همه بازیکنان در مورد رفتن طارمی طرفدار مواضع باشگاه بودند و این حمایت‌ها نشان می‌دهد که خودشان مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند.»

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص واریز مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی توسط باشگاه الغرافه گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه الغرافه پول رضایتنامه طارمی را واریز کرده است و به همین دلیل این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ قطر ندارد.»

حاجی بیگی در مورد حواشی چند وقت اخیر پیرامون باشگاه که توسط حسین هدایتی بوجود آمد بیان کرد: «بعد از اتفاقاتی که در برنامه 90 افتاد باشگاه با هدایتی مذاکره کرد و قرار بر این شد که دوطرف وارد چنین قضایایی نشوند تا تیم وارد حاشیه نشود. در صورت تکرار چنین اتفاقاتی قطعا ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»

وی در مورد ابهاماتی مالی که در زمان مدیریت طاهری در باشگاه پرسپولیس بوجود آمد اظهار داشت: «طاهری یک فرد منزه و پاک در مدیریت است و هیچ سوءاستفاده مالی در زمان مدیریت او در پرسپولیس صورت نگرفته است. حسابرسان باشگاه هم همه ادعاهای طاهری را بررسی کردند و همه مطالب او تایید شد.»

حاجی بیگی در مورد آخرین وضعیت محکومیت پرسپولیس در نقل وانتقالات فصل بعد گفت: «بعد از استعفای وکیل باشگاه در فیفا، یک وکیل جدید استخدام کردیم که پرونده را در CAS بررسی می‌کند. با توجه به توافقاتی که با باشگاه ریزه اسپور داشتیم امید زیادی داریم که فیفا هم رای محرومیت پرسپولیس را بشکند.»

وی در مورد شانس زیاد قهرمانی پرسپولیس قبل از آغاز سال جدید در لیگ برتر گفت: «تلاش بچه‌ها و کادر فنی و همچنین حمایت هواداران نتیجه مثبت خودش را نشان داد و در حال حاضر شاهد هستیم که پرسپولیس چند هفته زودتر از پایان لیگ می‌تواند قهرمان شود. اما هدف ما جنگیدن تا پایان هفته آخر است تا به رکوردی دست یابیم که در تاریخ لیگ جاودانه شود و هیچ تیمی نتواند به آن نزدیک شود.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top