تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/12/13 - 01:45
کد خبر: 260441

دانشگاه علوم بهزیستی به دانشگاه نسل سوم تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: این دانشگاه اقدامات و برنامه‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دانشگاه نسل سوم را آغاز کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جلسه ریاست دانشگاه با معاون آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد کمالی رئیس دانشگاه علوم بهزیستی در جلسه با معاون آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه گفت: اهمیت امور آموزشی بر کسی پوشیده نیست، تداوم جلسات و افزایش همکاری اعضای هیات علمی با گروه‌های آموزشی برای پربار شدن بسته‌های طرح تحول حائز اهمیت است.

وی افزود: گسترش مجازی سازی و احیا دانشکده ها و اصلاحات روی آن و تدوین فرایندهای آیین نامه توانبخشی و حق‌التدریس‌ها و پایان‌نامه‌ها و التزام به انجام آن پیگیری شود. لازم است در برنامه‌های آتی همزمان به دو بعد آموزش و پژوهش توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: اولویت پیشبرد آموزش با کیفیت بالا و سپس بسترسازی برای تبدیل به دانشگاه نسل سوم از مواردی است که باید با جدیت دنبال شود.

همچنین آرش میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جلسه ریاست دانشگاه با معاون آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی و مراکز تحقیقاتی با اعلام اینکه مدیران گروه‌های آموزشی سال آینده منصوب می‌شوند، گفت: همکاری اعضای هیات علمی در اجرای بسته‌های  طرح تحول در ارتقا شغلی و علمی آنان موثر است.

وی  گفت: بسته‌های تحول آموزشی بسیار مهم و ضروری هستند، پیش از این، اهمیت این بسته‌ها در جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه بررسی شده است. معاونت آموزشی قصد دارد فرایند اجرای کامل این بسته‌ها را با مشارکت تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه تسهیل کند.

میراب زاده اظهار داشت: بسته‌های طرح تحول برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به عنوان متولی امر توانبخشی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد. لازم است بسته‌های طرح تحول هر چه سریعتر فعال شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاکید کرد: همکاری اعضای هیات علمی  با بسته‌های  طرح تحول در ارتقا آنان و ثبت به عنوان همکاری با  سیستم آموزشی  لحاظ می‌شود. آموزش با کیفیت بالا، اولویت اصلی و مهم  دانشگاه است و پرداختن به بسته‌ها در کنار آموزش انجام می‌گیرد.

وی از انتصاب مدیران گروه‌ها در سال  آینده خبر داد و افزود: باید  راهکار مناسبی برای اعلام نیاز در جذب نیروهای جدید تهیه و تدوین شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top