تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/12/13 - 18:56
کد خبر: 260495

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به اتفاقات دانشگاه پزشکی

در این نامه است: بدون تردید تمامی مسئولین امر و در راس آنها معاونت فرهنگی وزارتین علوم و بهداشت، که همواره اصرار به تسریع در رشد قارچ‌گونه تشکل های یکبار مصرف و دولت ساخته داشته و دارند؛ باید پاسخگوی این قبیل هنجار شکنی ها باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در پی ابتذال رخداده اخیر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان به دبیر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کاشان نامه‌ای سرگشاده نوشت.

در قسمتی از این نامه آمده است: «انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان، به عنوان تنها دفتر انجمن اسلامی مستقل از جناح بندی‌های ناصواب و مرسوم سیاسی؛ و پیرو حقیقی خط امام و متمایز از برخی تشکل های یکبار مصرف رادیکال در سطح شهرستان، دلسوزانه به جنابعالی و انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کاشان توصیه می نماید که از رویّه‌ی خود ابراز پشیمانی کرده و از این قبیل هنجار شکنی‌ها که سبب تقلیل شأن جریان دانشجویی به عنوان مجاهدان خط‌مقدم انقلاب دوم و اشغال لانه جاسوسی، به عنصری بی هویت برای شادی‌های مضحکانه و ساختار شکنانه می گردد، اجتناب ورزید. درغیر اینصورت پسوند اسلامی را از تشکل خود حذف نمایید تا بیش از این مسبب بد نامی تشکل ها و انجمن های به واقع اسلامی نگردید و عده ای دانشجوی بی گناه، خامِ این عبارت مقدس نشده و به ورطه نابودی نروند. چرا که چنین رفتاری در هیچ جای دین مبین اسلام جایگاهی نداشته و شدیدا تقبیح شده است؛ مگر در خوانش آمریکایی آن!»

متن کامل این نامه که خطاب به علیرضا اشرفی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نوشته شده است، به شرح زیر است:

شما می‌خواهید محیط دانشجویی را کیفیت ببخشید؛ آن هم در جهت دین و حرکت انقلاب. اگر دیدیم یک تشکّل دانشجویی وجود دارد، اما حرکت آن در جهت کیفیت بخشیدن به ارزش‌های دین و انقلاب نیست، این تشکّل مطلقاً جزو مخاطبین ما نیست و در این مجموعه هم جا نمی‌گیرد – هر چند اسمش انجمن اسلامی باشد، دروغ است؛ انجمن اسلامی نیست.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با تشکل های دانشجویی- ۱۵ آذر ۷۵

جناب آقای علیرضا اشرفی
دبیر محترم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

سلام علیکم؛
همانگونه که مستحضرید جنبش دانشجویی از دیرباز تاکنون در معرض نفوذ فرهنگی و هجمه های همه جانبه‌ی سیاسیِ صاحبان منافع بوده و خواهد بود. در مقطعی دست مایه سوء استفاده‌ی سیاسی، برای نیل به اهداف یک جریان خاص در انتخابات گشته و ایامی هم موجب حمله به اصول و موازین فرهنگی این مرز و بوم گردیده است. لکن جنبش دانشجویی حقیقی و برخواسته از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و پیرو خط امام راحل به معنای واقعی کلمه اصلاح طلب بوده و در مقابل خدعه ها ایستاده و در راه حق‌طلبی و دفاع از نظام هزینه‌ها داده است؛ اما ذره‌ای ملعبه‌ی دست خائنین و جریان منفور نفاق نگشته است.

متاسفانه در روزهای اخیر، اتفاقاتی دون شأن فضای دانشجویی و نظام اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان رخ داده که دل مومنین و دلسوزان انقلاب را به درد آورده است. در برنامه‌ای که انجمن به ظاهر اسلامی دانشگاه متولی برگزاری آن بوده، ضمن عبور از خطوط قرمز اخلاقی و اسلامی، فضا به سمت قبح شکنی روابط دختر و پسر و اشاعه‌ی بی‌حیایی و بی عفتی می‌رود و مجری با تصمیمات و صحبت های خود در محیط فرهنگی دانشگاه دست به اعمال سخیف و زننده می‌زند.

بدون تردید تمامی مسئولین امر و در راس آنها معاونت فرهنگی وزارتین علوم و بهداشت، که همواره اصرار به تسریع در رشد قارچ‌گونه تشکل های یکبار مصرف و دولت ساخته داشته و دارند؛ باید پاسخگوی این قبیل هنجار شکنی ها باشند.

حال آن که هنوز خاطرات تلخ فعالیت و نفوذ مارکسیست و لیبرال و طرفداران آمریکا در دهه های هفتاد و هشتاد در تشکل های تحت عنوان انجمن اسلامی نزد جنبش دانشجویی از میان نرفته است. بی تردید پنهان شدن زیر لوای اسلام و استفاده ابزاری از این لفظ مقدس دوامی نداشته و سرانجام خورشید از پس ابر کنار رفته و چهره نفاق بیش از پیش عیان می‌گردد.

لذا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان، به عنوان تنها دفتر انجمن اسلامی مستقل از جناح بندی های ناصواب و مرسوم سیاسی؛ و پیرو حقیقی خط امام و متمایز از برخی تشکل های یکبار مصرف رادیکال در سطح شهرستان، دلسوزانه به جنابعالی و انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی کاشان توصیه می نماید که از رویّه‌ی خود ابراز پشیمانی کرده و از این قبیل هنجار شکنی‌ها که سبب تقلیل شأن جریان دانشجویی به عنوان مجاهدان خط‌مقدم انقلاب دوم و اشغال لانه جاسوسی، به عنصری بی هویت برای شادی‌های مضحکانه و ساختار شکنانه می گردد، اجتناب ورزید. درغیر اینصورت پسوند اسلامی را از تشکل خود حذف نمایید تا بیش از این مسبب بد نامی تشکل ها و انجمن های به واقع اسلامی نگردید و عده ای دانشجوی بی گناه، خامِ این عبارت مقدس نشده و به ورطه نابودی نروند. چرا که چنین رفتاری در هیچ جای دین مبین اسلام جایگاهی نداشته و شدیدا تقبیح شده است؛ مگر در خوانش آمریکایی آن!

و السلام علی من اتبع الهدی

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top