تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/15 - 13:28
کد خبر: 260653

سلبریتی‌بازی

سلبریتی‌بازی

فرض کنید یک درخت قطع شده. برفرض قطع شدن این درخت، خواهران و برادران سلبرتیش احتمالا تصاویر زیر را منتشر و حرف‌های زیر را بیان می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از اتفاقات بامزه‌ای که این روزها به‌شدت در جریان است، قصه سلبریتی‌های لوسی است که داریم و واقعا گاهی اوقات از فرط روی اعصاب بودن‌شان آدم دلش می‌خواهد سرش را بکوبد به دیوار.

فرض کنید یک درخت قطع شده. برفرض قطع شدن این درخت، خواهران و برادران سلبرتیش احتمالا تصاویر زیر را منتشر و حرف‌های زیر را بیان می‌کنند.

همون خانومه که تازگی‌ها با یه شترمرغ‌دار عروسی کرده و به همه میگه شوهرم بیزنس‌منه: «من جدا از اینکه این درخت قطع شده خیلی ناراحتم. همسر ثروتمندم که چند تا شرکت کت و کلفت دارد - چشم‌تان دربیاد- همیشه به من دو تا چیز را تاکید می‌کرد. اولی را نمی‌شود گفت، ولی دومی این بود که با درخت‌ها مهربان باش. متاسفم که این روزها درخت‌ها را قطع می‌کنند تا من شرمنده شوهر ثروتمندم شوم. واقعا متاسفم براتون.»

همون بازیگر سینما که اگر به تماشای تئاتر «اتللو و مکبث با هم همبرگر می‌خورند» هم بروی می‌بینی، نقش اولش را بازی می‌کند: «یه سلفی با این درخت بگیریم که بعدا ثابت بشه اولین گروهی که به کمک این درخت محروم و مستضعف اومدن ما بودیم. مدارکش هم موجوده.»

همون بازیگری که چهار صبح استوری شیطنتش را منتشر کرد و بعدا انداخت گردن هکرها. ساعت چهار صبح استوری یک درخت در حالتی نامناسب را  می‌گذارد. روز بعدش هم اعلام می‌کند اکانتش را هک کرده بودند و او همه را به خدا واگذار می‌کند. بعد هم یک عکس دوتایی منتشر می‌کند که دومی صورتش را با یک درخت مخفی کرده. زیرش هم می‌زند: «عزیزم! الان کل درخت‌های ایران منتظرند که تو از خودت رونمایی کنی.»

سردار آزمون ملقب به مردی که از آن ور آب فقط غر می‌زند: «یعنی واقعا درختای ایران امنیت ندارن و سقوط می‌کنن. من دیگه نمی‌رم زیر یه درخت ایرانی بشینم. امنیت نداریم ما اصلا! اینجا تو روسیه هر درختی بخواد سقوط کنه، خودش از سه روز قبل خبر میده! (یکی از بازیگران زن سینمای ایران را منشن می‌کند)»

علی کریمی ملقب به «چه‌گوار»ای تلگرام، در استوری‌اش عکس درخت قطع‌شده را می‌گذارد، بعد می‌گوید: «متاسفم که تو هم تاوان صراحت و صداقتت‌رو دادی درخت جان! اما من نمیذارم کسی ریشه‌مو قطع کنه (الیموجی گرگ ناقلا خرگوش بلا). نه از کمیته انضباطی ترس دارم نه از عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش (ایموجی میمون خندان سه عدد) من یه درختم که به این زودی‌ها نمی‌افتم.» (ایموجی خنده خفاشی دو عدد)

کارلوس کی‌روش ملقب به پلنگ لَیسبون: «ظهر امروز به وقت گرینویچ، باخبر شدم که طبق معمول با سوء مدیریت مدیران ایرانی که درک نمی‌کنند فوتبال ایران به چه قواره مهمی دست پیدا کرده، یک درخت در طول مدت غیبت من سقوط کرد. اول اینکه متاسفم برای آقای علی کریمی و اتهامات بزدلانه‌اش که سبب شد این درخت از ریشه خشک شود. درخواست بنده این است که در طول مدت باقی مانده از قراردادم، یک مقدار فاصله شهرهای ایران را کمتر کنید که من وقت کنم به تمام شعب بانکی که با آن قرارداد دارم سر بزنم و در هر کدام نهالی از عشق بکارم تا یاد و خاطره این درخت به‌پافتاده توسط مخالفانم را زنده نگه دارم. همچنین از طریق همین ستون به کلیه مخالفان خودم اعلام می‌کنم که هرچه به ریشه‌های مخالفت شما با خودم فکر می‌کنم، دلیلی جز نادانی و کم‌سوادی و خاک‌بر سری پیدا نمی‌کنم. یکی من خوبم، یکی حسن‌آقا! زنده باد من و موافق من! مرگ بر منتقد من! مرگ بر هر کسی که چشم ندارد من و موفقیت‌های من را ببیند. درود بر یاد و خاطره درخت از دست‌رفته.»

عادل فردوسی‌پور: «متاسفانه تصاویری به دست ما رسیده که از قطع شدن یکی از درخت‌ها حکایت دارد. ما از طریق همین تریبون اعلام می‌کنیم اگر یک مرد در سازمان مراتع و جنگلداری پیدا می‌شود، بیاید روی خط تا یک‌طوری حالش را بگیریم که دیگر از این جرات‌ها پیدا نکند. همین جا هم اعلام می‌کنم از زمانی که عموکارلوس سرمربی تیم ملی شده، آمار قطع درخت واقعا کاهش پیدا کرده. امیدوارم بقیه مربیان وطنی هم بروند خانه بنشینند و جایشان مربیانی بیایند که من آنها را بپسندم.»

رضا رشیدپور (در حال آمادگی برای اجرای مراسم خبری مربوط به قطع شدن یک عدد درخت): «متاسفم که شاهد این اتفاق ناگوار بودیم. موقع قطع این درخت بنده مشغول اجرای برنامه‌ای در وزارت ارشاد بودم و بعدش هم باید بروم برای جشنواره موسیقی یک اجرایی داشته باشم. فردا تصاویر اختصاصی ما از سقوط این درخت را در برنامه بنده ببینید، ضمن اینکه بعد ازظهر فردا هم مراسمی در سازمان مراتع و جنگلداری در مورد اهمیت درختان برگزار می‌شود که اجرای آن با من است. با ما باشید.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top