تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/15 - 14:26
کد خبر: 260661

کسب­‌وکارهایی که سایت دارند بخوانند؛

آنلاین با مشتری حرف بزن

آنلاین با مشتری حرف بزن

زمانی که شما برای دریافت خدمات آنلاین به سایتی مراجعه می‌کنید، یک پیام از طرف پشتیبان سایت در قسمت پایین صفحه ظاهر می­‌شود که از شما می­‌پرسد نیاز به کمک دارید تا به شما کمک کند؟ آن زمان اگر شما سوالی از او داشتید، می‌توانید مطرح کنید تا پاسخ شما را همان لحظه بدهد. در واقع مشتری یک پاسخ دریافت می­‌کند بدون اینکه چند روز برای ایمیل یا چند ساعت برای یک تماس تلفنی منتظر باشد، به همین دلیل این موضوع برای افزایش فروش یک شرکت ضروری است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چت زنده مثل ایمیل به شما اجازه می­‌دهد که به سوالات مشتریان‌تان پاسخ دهید، اما برخلاف ایمیل چت زنده به شما امکان می‌­دهد تا با مشتریان خود تا زمانی که در سایت شما حضور دارند و آماده تصمیم‌گیری هستند، صحبت کنید نه پس از ترک آنها. البته مزیت ایمیل این است که به شما اجازه می‌دهد پاسخ سوالات را در هر زمانی بدهید که این برای تیم پشتیبانی شما عالی است و البته مزایایی هم برای مشتریان شما دارد. تحقیقات Forrester نشان می­‌دهد که 44 درصد خریداران آنلاین گفتند که چت زنده یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک سایت می‌تواند ارائه دهد، این در حالی است که Wells Fargo اعلام کرده پس از اضافه کردن چت زنده به سایت خود، افزایش فروش دورقمی را تجربه کرده است. نباید فراموش کنیم چت زنده برای پشتیبانی از مشتری و کاملا سریع و شخصی است. البته باید در نظر داشت که پشتیبانی از چت زنده بسیار سخت است. تیم شما باید همیشه در دسترس باشد و به سرعت و در طول ساعت‌های کاری برای پاسخ به سوالات لیست‌شده خود آماده باشد. در این میان چت باید به اندازه کافی دوستانه باشد تا برای مشتری سرگرم‌کننده و جذابیت داشته باشد، بنابراین شما باید انتظارات مشتریان خود را با ساعت‌های ذکرشده برای چت زنده در زمان استاندارد برآورده کنید.

بهترین برنامه­‌های پشتیبانی‌‌کننده از چت زنده
چت زنده به یک تیم پشتیبانی که آماده پاسخگویی به سوالات است، نیاز دارد. این مهم می‌تواند توسط ابزار و برنامه­‌هایی که به این منظور طراحی و ساخته شده­‌اند، به خوبی تامین شود. یکی از گزینه‌ها ابزار چت مستقل است که می‌تواند با برنامه‌های پشتیبانی موردعلاقه شما ادغام شود. بهترین برنامه‌های چت زنده برای پشتیبانی صفحاتی که مشتری بازدید کرده است، پاسخ‌های از قبل آماده‌شده به سوالات متداول را به شما ارائه می­‌دهد. در این میان این قابلیت را دارد که با ابزارهای دیگر ادغام شود.  در ادامه چند مورد از بهترین برنامه‌­هایی را که از چت زنده پشتیبانی می‌­کنند، به شما معرفی می‌کنیم.

Zopim
Zendesk یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های حمایت از مشتری است که در اطراف ایمیل طراحی شده، اما با این تفاوت که انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. Zopim یک برنامه چت زنده است که توسط Zendesk در سال 2014 ایجاد شد و می‌تواند به شما در حمایت از مشتریان در زمان واقعی کمک کند. Zopim دارای برنامه پشتیبانی قابل تنظیم با طراحی مدرن است که می‌تواند برای هر وب‌سایت متناسب باشد. Zendesk همچنین از برنامه‌های CRM مانند Highrise و Salesforce، برنامه‌های تجارت الکترونیک مانند Magento و Shopify و البته سرویس‌های Zendesk نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی با فیس‌بوک مسنجر هم ادغام شده است، بنابراین شما می‌توانید به سوالات از صفحه فن خود پاسخ دهید.

اگر مشتریان شما زبان‌های مختلفی دارند، Zopim به‌طور خودکار پیام‌ها را برای شما ترجمه می‌کند. هر پیامی که به انگلیسی ارسال می­کنید، به‌طور خودکار در زبان محلی مشتری ترجمه می‌شود و بالعکس. این ابزار تقریبا جادویی برای پشتیبانی مشتریان بین‌المللی است.

Olark
هنگامی که به چت زنده نیاز دارید، اولارک یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید، در جعبه چت Olark، در حالی که با نام تجاری شما متناسب است، داشته باشید. مثلا می­توانید متنی را که می­خواهید به چت بفرستید اضافه کنید، سپس از CSS برای رنگ‌آمیزی جعبه چت، اندازه پنجره، موقعیت و موارد دیگر استفاده کنید. سپس آن را به سایت خود افزوده و به فروشگاه یا برنامه‌هایتان وصل کنید. همچنین امکان یکپارچه‌سازی با CRM‌های محبوب برای جمع‌آوری اطلاعات مشتری، همراه با اتصالات برای پیوند Olark با برنامه‌های پشتیبانی از مشتری مانند Desk و Highrise وجود دارد. شما حتی می‌توانید آن را به Google Analytics وصل کنید تا ببینید مشتریان شما قبل از شروع چت چه بازدیدی داشتند. اما اگر شما نمی‌خواهید چت در کل سایت خود را ارائه دهید، در این صورت ویژگی گپ هدفمند Olark برای شما مناسب است. شما می‌توانید در بعضی از صفحات سایت‌تان جعبه چت را پنهان کنید. یا اینکه شما فقط می‌توانید چت‌های زنده را برای مشتریانی که بیشترین خرید را دارند، یا کسانی که قبلا گران‌ترین محصولات خود را خریداری کرده‌اید، ارائه دهید.

HappyFox Chat
مشتری انتظار را دوست ندارد. در این میان هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید همزمان به چند نفر پاسخ بدهید، به‌ویژه اگر انتظار داشته باشید مشتری اطلاعات اضافی پیدا کند. HappyFox Chat به شما امکان می‌دهد با هر تعداد افراد که می‌خواهید در یک زمان چت کنید. HappyFox Chat قابلیت ادغام با بیش از 100 برنامه را دارد، بنابراین شما می­توانید بلیت پشتیبانی از میز کمک یا اطلاعات سفارش­های جدید را از ابزار تجارت الکترونیک خود در داخل چت با مشتریان بکشید. سپس، شما می‌توانید به سرعت با پیام‌های کنترلی پاسخ دهید که می‌توانند با تایپ کردن هشتگ فعال شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top