تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/15 - 23:09
کد خبر: 260689

ترامپ آشفتگی در کاخ سفید را رد کرد

ترامپ هفته گذشته به طورغیرمنتظره اعلام کردکه تعرفه هایی را بر واردات فولاد و آلومینیوم وضع می کند.«هوپ هیکس» مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز ناغافل استعفا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه وجود هرج و مرج و آشفتگی در کاخ سفید را رد کرد و در عین حال گفت که به دلیل کمال طلبی اش، تعداد بیشتری از کارکنان، این کاخ را ترک می کنند.

وی توییت کرد: روایت جدید اخبار جعلی حاکی است که آشفتگی در کاخ سفید رواج دارد. این طور نیست. افراد همواره می آیند و می روند و من قبل از اتخاذ تصمیمی نهایی، خواستار گفت و گویی پرقدرت می شوم. هنوز برخی را (در کاخ سفید) داریم که می خواهم تغییرشان دهم (زیرا همواره کمال طلب هستم.)

رئیس جمهوری آمریکا به گزارشی خبری واکنش نشان داد مبنی بر اینکه کاخ سفید بار دیگر دستخوش اختلال و نابسامانی شده است.

ترامپ هفته گذشته به طورغیرمنتظره اعلام کردکه تعرفه هایی را بر واردات فولاد و آلومینیوم وضع می کند.«هوپ هیکس» مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز ناغافل استعفا کرد و در مورد ادامه فعالیت دیگر دستیاران ارشد این کاخ حرف و حدیث هایی وجود دارد.

هیکس پیشتر در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در مورد دانسته هایش از تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی ترامپ با روس ها شهادت داده بود. این در حالی است که مقام های کاخ سفید گفتند که هیکس از قبل قصد ترک این کاخ را داشت و زمان اعلام استعفایش، ربطی به جلسه شهادت وی نداشت.

چندتن دیگر از کارکنان ارشد کاخ سفید طی چند ماه گذشته این کاخ را ترک کرده اند که عمده ترین شان «استیو بنن» استراتژیست ارشد ترامپ و «سباستین گورکا» مشاور رئیس جمهوری آمریکا بودند.

ترامپ همچنین در ضیافت شامی که روز یکشنبه برگزار شد، شوخی وار گفت که «استفان میلر» از کارکنان معتمد کاخ سفید و یا «ملانیا ترامپ» همسرش ممکن است نفرات بعدی باشند که این کاخ را ترک می کنند.

اما توییت های روز جاری ترامپ به این مورد خاص ختم نشد و وی درتوییتی دیگر ازدمکرات ها به دلیل ناکامی در دستیابی به توافقی برای جلوگیری از اخراج مهاجران فاقد مدارک قانونی از آمریکا، انتقاد کرد.

ترامپ در این توییت نوشت: انفعال تام در مورد (طرح) داکا از سوی دمکرات ها جریان دارد. کجایید؟ دستیابی به توافق، شدنی است.

داکا برنامه ای است که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما سلف ترامپ به اجرا درآمد تا از اخراج مهاجران فاقد مدارک قانونی از آمریکا جلوگیری شود.

این برای دومین بار از روز دوشنبه است که رئیس جمهوری آمریکا از طریق صفحه توییتر خود از دمکرات ها در ارتباط با طرح داکا انتقاد می کند.

ترامپ روزجاری (سه شنبه) در توییتی دیگر نوشت: قاضی فدرال مریلند حکم داده است که پرزیدنت ترامپ از حق مختومه اعلام کردن داکا برخوردار است. پرزیدنت اوباما هشت سال زمان داشت تا این مشکل را سر و سامان دهد و این کار را انجام نداد. من منتظر دمکرات ها هستم و آنها هم طفره می روند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین امروز توییتی در مورد مذاکرات با کره شمالی منتشر کرد و نوشت: احتمال پیشرفت در مذاکرات با کره شمالی وجود دارد. برای اولین بار در طول سال های بسیار، تلاشی جدی از سوی همه طرف های درگیر جریان دارد. جهان در حال تماشا و منتظر است. شاید امید واهی باشد، اما آمریکا آماده است در هر مسیری، با جدیت پیش رود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top