تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/12/16 - 14:05
کد خبر: 260739

چگونه به به ورزش کردن عادت کنیم؟

ورزش کردن برای بسیاری از ما مشکل است.کسانی که به ورزش کردن عادت دارند، خیلی راحت و بدون مشکل می توانند ورزش کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از علم و فناوری، ورزش کردن برای بسیاری از ما مشکل است.کسانی که به ورزش کردن عادت دارند، خیلی راحت و بدون مشکل می توانند ورزش کنند. بنابراین قدم اول برای ورزش کردن این است که چطور به ورزش کردن عادت کنیم؟

رای ما همیشه کار بر ورزش مقدم است اما غافل از اینکه تا سلامتی نباشد کارکردن هم مقدور نیست. چقدر خوب است که به عنوان یک کار مثل بقیه کارهای روزمره به ورزش نگاه کنیم و در قدم اول بیاییم  یک الی نیم ساعت در هفته (سه جلسه نیم ساعته) وقتمان را به ورزش های چون پیاده روی و دویدن آهسته اختصاص دهیم.

دبیر کمیته ورزش و سلامت سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری می گوید: اگر بیمار شدیم، مسافرت رفتیم یا به شدت گرفتار بودیم، می توانیم حرکات سبک کششی را انجام دهیم.

حسین خدامی با اشاره به اینکه برای شروع ورزش ابتدا رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید و  سه بار در هفته، به مدت نیم ساعت وقت خود را به آن اختصاص دهید، ادامه می دهد: حتماً از یک مربی ورزشی کمک بگیرید.

برای تقویت اراده خود چه کار کنیم؟

وی با اشاره به اینکه باید مرتبا در ذهنمان فواید ورزش را مرور کنیم، می افزاید: وضعیت جسمی و روحی خودمان را با اولین روزی که ورزش را شروع کردیم مقایسه کنیم حتما متوجه تغییرات مثبت زیادی خواهیم شد.

خدامی با اشاره به اینکه با دوستانی معاشرت کنیم که انرژی مثبت به ما می دهند و محرک و مشوق ورزشی ما هستند، بیان می کند: افتخار کنیم که ورزش میکنیم و این موضوع را به همه بگوییم.

دبیر کمیته ورزش و سلامت سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه همه افراد مخصوصا نزدیکان را به ورزش دعوت کنیم. در یک خانواده و جامعه سالم اراده ها نیز قویتر می شوند، اضافه می کند: هنگام ورزش کردن لباس ورزشی زیبا و مرتب بپوشیم.

وی با بیان اینکه سعی کنیم همراه با تمرین جسم، روحمان راهم تقویت کنیم با تمرین خوش اخلاقی از ورزش لذت بیشتری می بریم، عنوان می کند: برنامه غذایی خودمان را با مشورت کارشناس یا پزشک تغذیه اصلاح کنیم تا سریعتر پیشرفت کنیم.

خدامی ادامه می دهد: مرتبا خدا را شکر کنیم که این فرصت را پیدا کردیم تا با ورزش کردن بیشتر، به سلامتی نزدیک شویم و دعا کنیم تا خدا هیچ وقت توفیق این کار خیر و پرداختن به سلامتی را از ما دریغ نکند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top