تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/12/22 - 00:56
کد خبر: 261143

معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

حقوق فرهنگیان امشب پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امشب حقوق فرهنگیان به حسابشان واریز خواهد شد و از اواخر هفته پرداخت اضافه کار و حقوق حق التدریس‌ها و سربازمعلم‌ها انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی الهیار دوشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر اظهار داشت: این مرکز مجهز از امشب در خدمت فرهنگیان خواهد بود و برای گذران ایام تعطیلی و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی در خدمت‌ آنها خواهد بود.

وی اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق‌تر کار کنیم به دستاوردهای بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده‌ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

وی ادامه داد: ماهانه دو هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم و تامین این هزینه برای خزانه برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده می‌خواهد که سر وقت عمل کنند و تلاش ویژه‌ای در این زمینه صورت می‌گیرد.

الهیار اضافه کرد: امشب ساعت سه و نیم بامداد حقوق فرهنگیان به حسابشان واریز خواهد شد و از اواخر هفته هم پرداخت اضافه کار اداری و حقوق حق التدریسی‌ها و سربازان شاغل نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و تلاش داریم تا قبل از پایان سال بتوانیم این مطالبات را به صورت کامل پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: در خصوص سیاست‌های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش‌های تفریحی و درمانی و . . . خدمات دهی شود.

الهیار ادامه داد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام‌بخشی و ارتقای کارآمدی آنها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان خوب عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می‌دهیم.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه‌ها است.

الهیار در مورد وام‌های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق‌نامه با بانک را داریم و تفاهم‌نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام‌های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان‌ها از برنامه‌های مهم است و در همه استان‌ها شاهد راه‌اندازی این مراکز خواهیم بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top