تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/12/24 - 14:40
کد خبر: 261392

دلیل نفرت نظام سلطه از ایران

مسئول دفتر نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ابعاد و بزرگی کار شهدای مدافع حرم مغفول مانده است . هنوز آن توطئه بزرگ و شر بزرگ که صهیونیسم بین الملی و نظام سلطه دنبال می‌کرد و شهدای مدافع حرم اجازه ندادند تبیین نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مراسم آغاز به کار سازمان مردم نهاد "مجمع یاوران مدافعین حرم خوزستان" برگزار شد. در این برنامه اعضای شورای مرکزی "سمن مدافعین حرم خوزستان" با حجت الاسلام  سیدمحسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان دیدار کردند.

حجت الاسلام شفیعی در نخستین برنامه این سازمان مردم نهاد، با اشاره به فلسفه حضور مدافعین حرم اظهار داشت: باید به افکار عمومی گفته شود که مدافعان حرم با خون خود اجازه چه کاری را نداند؟ باید گفته شود که آیا مسئله مدافعین حرم فقط مسئله جلوگیری از تعرض به مرزهای ایران بود؟ آیا مسئله فقط اهانت به حرم حضرت زینب(س) بود؟

وی افزود: ابعاد و بزرگی کار شهدای مدافع حرم مغفول مانده است . هنوز آن توطئه بزرگ و شر بزرگ که صهیونیسم بین الملی و نظام سلطه دنبال می‌کرد و شهدای مدافع حرم اجازه ندادند تبیین نشده است.

تاسیس دولت داعش توسط نظام سلطه برای تحقق آرزوی از نیل تا فرات
حجت الاسلام شفیعی بیان کرد: براساس اسناد و مدارک قطعی که تازه بخشی از آن افشا شده تاسیس دولت داعش گام دوم نظام سلطه برای تحقق آرزوی از نیل تا فرات بود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: نظام سلطه بنا داشت با شکل گیری دولت داعش سریعاً آن را به رسمیت بشناسد و در سازمان ملل به آن کرسی دهد و سپس بین داعش و رژیم صهیونیستی خط مستقیم ایجاد کرده و خط مقاومت و هسته‌های مقاومت را قیچی کند. خانم کلینتون وزیر سابق امریکا در خاطرات خود اشاره می‌کند که رسمیت یافتن داعش به بیش از 100 کشور سفر کرده است.

وی ادامه داد: خداوند در این بین داعش و حامیان آنها را رسوا کرد و این گروه های تروریست آنقدر در خشونت افراط کردند و آنقدر هالیود از این داعشی‌ها برای ایجاد رعب و وحشت چهره خشن طراحی کرد که به خواست خدا در بین افکار عمومی این داعشی‌ها منفور شدند و مورد پذیرش قرار نگرفتند.

حجت الاسلام شفیعی گفت: داعش با یک حساب دقیق و طراحی ایجاد شده بود و آنها حتی پایگاه خود را در رّقه ایجاد کردند که اردوگاه سپاه امام علی(ع) در جنگ صفین بود.

دلیل نفرت نظام سلطه از جمهوری اسلامی
وی اظهار داشت: در دهه 20 شمسی انگلیس خبیث توانست به صورت آرام و با خرید زمین فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی را راه اندازی کند و این غده سرطانی را در کشور مسلمان فلسطین بنا کند. غده‌ای که امروز به هیچ کس پاسخگو نیست و عربده کشی و کودک کشی می‌کند.

مسئول دفتر نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به عظمت کار مدافعین حرم گفت: در دهه  90 شمسی مدافعین حرم اجازه ندادند دوباره یک غده جدید در منطقه تشکیل شود و یک تراژدی تاریخی رخ دهد.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران و شخص مقام معظم رهبری جلوی این طراحی خبثانه را گرفتند و برای همین به شدت مورد نفرت نظام سلطه هستند. این طراحی پیچیده شاید آن موقع خیلی روشن نبود و چه بسا برخی مردان دیپلماسی کشور می‌گفتند این مسئله داخلی بشار اسد است ولی آن دیده بان حکیم اجازه ندادند نیت شوم سلطه گران محقق شود.

ما در بیان عظمت شهدای مدافع حرم کوتاهی کردیم
حجت الاسلام شفیعی گفت: مدافعین حرم آن افراد بصیر و شجاعی هستند که امیرالمومنین در روزگار خویش آرزوی آنان را می‌کرد و این افراد در دوران نائب امام اجازه ندادند سپاه اسلام عقب نشینی کند. شهدای مدافع حرم دغدغه مرزهای اعتقادی داشتند و در این شکی نیست که این شهدا تنها و تنها برای دفاع از مرزهای دینی و انسانی رفتند.

وی گفت: این شهدا فصل جدیدی از شهادت و شهید و خانواده شهید را باز کردند؛ شما خانواده شهدای مدافع را ببینید؛ شما بصیرت همسر شهید کجباف را مشاهده کنید، ما در تاریخ فقط یک ام وهب با این ویژگی‌ها سراغ داریم.

مسئول دفتر نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ما در بیان عظمت شهدای مدافع حرم کوتاهی کردیم و ببینید تازه یک فیلم آقای حاتمی کیا ساخته است. این شهدا در واقع در همین پیج تاریخی که مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند خوب عمل کردند.

شهدای مدافع حرم بر گردن بشریت حق دارند
وی گفت: همان طور که رهبر انقلاب در پاسخ به نامه سردار سلیمانی اظهار داشتند این شهدای مدافع حرم بر گردن بشریت حق دارند و تنها گردن ایران و یا مسلمانان نیست. باید این مسئله تبیین شود تا یک استاد دانشگاهی یا یک فردی به خود جرات ندهد و در کلاس نگوید که اینها کشته های بشار اسد هستند!

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: یکی دیگر از افتخارات خوزستان پس از سربلندی در هشت سال دفاع مقدس همین مسئله دفاع از حرم است. بخشی از این شهدا متعلق به خوزستان و عرب زبان هستند که در ابتدای جنگ چون مسلط به عربی بودند قربه الی الله در جنگ حاضر شدند.

وی با اشاره به برخی توطئه افکنی‌ها در این زمینه گفت: حضور رزمندگان عرب خوزستانی در دفاع از حرم دومین توطئه نظام سلطه را خنثی کرد. نظام سلطه در هشت سال دنبال این توطئه بود که جنگ جنگ عرب و عجم است و در مسئله دفاع از حرم می خواست تفرقه شیعه و سنی ایجاد کند که رزمندگان شیعی در کنار سربازان سنی اجازه این تفرقه را ندادند.

دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم به فرهنگ عمومی مبدل شود
مسئول دفتر نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به ترکیب شهدای مدافع حرم بیان داشت: در بین این شهدا هم جوان داشتیم، هم پیر داشتیم و هم فردی داشتیم که هشت سال جنگ ایران و عراق را حضور داشت ولی امروز باز آمده بود. این باب شهادت در واقع استجابت دعای امام خمینی(ره) بود که می‌گفت خدایا این در و دفتر شهادت را برای مشتاقان بازنگه دار.

وی با اشاره به نقش مهم "سمن یاوران مدافعین حرم خوزستان" در تکریم خانواده شهدای مدافع حرم بیان داشت: در بخش خانواده شهدا کوتاهی زیادی کردیم و آمدیم در رسانه‌ها و افکار عمومی امتیازهای را به اسم خانواده شهدا تصویب کردیم ولی در عمل و حقیقت کاری نکردیم. هر چند این امتیازهای مادی اصلا نمی‌تواند گوشه‌ای از احساسات یک مادر و یا همسر یا فرزند را جبران کند بنابراین نباید در حوزه خانواده شهدای مدافع حرم کوتاهی کنیم.

حجت الاسلام شفیعی تاکید کرد: وظیفه نظام اسلامی حمایت از خانواده شهدا است و هر کسی هر حرف و یاوه‌ای می‌گوید بگوید نظام اسلامی پدر خانواده شهدا است. در صدر اسلام گروه بدریون و خانواده بدری به شدت مورد احترام مردم بودند.

وی افزود: در حوزه نرم افزاری فکر و ایده تولید کنید، خاطرات شهدای مدافع حرم را بیان کنید و در این زمینه از هنر استفاده کنید و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم را به فرهنگ عمومی مردم مبدل سازید تا همه وظیفه خود بدانند که به این خانواده‌ها سرکشی کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top