تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/01 - 17:13
کد خبر: 263753

آیا بیت کوین آینده‌ی ارزهای دنیاست؟

بیت کوین ارزی مجازی محسوب می گردد با تعدادی محدود توسط یک تیم ناشناس که تحت عنوان نامی ناشناس به اسم ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 ارائه شده است . آن روزها بیت کوین ارزش خاصی نداشته است و ...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها بیشتر کلمه ی بیت کوین را می شنویم . شاید تا نیمه های 2017 هنوز این واژه به این شدت در سطح جامعه مطرح نشده بود البته ناگفته نماند که هنوز بخش عظیمی از جامعه با این واژه بیگانه اند . واژه ای که گره خورده به مفهوم بلاک چین است.

کارشناسان بر این باورند که بعد از اختراع اینترنت بلاک چین بزرگترین اختراع بشریت است. در توصیف بلاک چین به طور خلاصه می توان بیان کرد که ذخیره ی اطلاعات بر روی سرورهای کوچک تر و گره ها به جای ذخیره شدن بر روی یک سرور مرکزی و متمرکز . . . .

امروز این قابلیتی که بلاک چین ایجاد کرده مهندسان و شرکت ها را به این سمت سوق داده که امورات مختلفی را بر روی این مفهوم پیاده سازی کرده که می تواند امنیت شبکه را در مقابل دست کاری شدن بالا نگه دارد. شاید این روزها خرید بیت کوین خالی از لطف نباشد . زیرا این بازار نوظهور به شدت در حال رشد است و هر روز در حال گسترش در سطح دنیا می باشد.

بیت کوین ارزی مجازی محسوب می گردد با تعدادی محدود توسط یک تیم ناشناس که تحت عنوان نامی ناشناس به اسم ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 ارائه شده است. آن روزها بیت کوین ارزش خاصی نداشته است و همچنین استخراج و ماین کردن آن نیز بسیار راحت و توسط سیستم های معمولی به راحتی قابل دسترسی بوده است اما اکنون بعد از گذشت تقریبا 10 سال از آن رویداد بیت کوین ارزشی چند هزار دلاری دارد و سختی شبکه استخراج آن چنان بالاتر رفته که با سیستم هایی بسیار گران قیمت به استخراج آن می پردازند. از بیت کوین به عنوان نسل اول و اتریوم به عنوان نسل دوم و کاردانو و آیوتا به عنوان نسل سوم ارزهای دیجیتال نام می برند و این به این دلیل است که ارزهای بعدی روز به روز بر قابلیت هایشان افزوده می گردد و سعی در رفع ایرادات ارز قبلی دارند . به عنوان مثال اتریوم قابلیت قرارداد هوشمند بستن را دارد اما بیت کوین این توانایی را ندارد . قرارداد هوشمند به قابلیتی اطلاق می گردد که مبادله ای بدون حضور یک واسطه در امنیت کامل صورت می پذیرد .
از این رو آی سی او ها و جذب سرمایه ها از طریق مبادله ی اتریوم صورت می گیرند . صرافی های دیجیتال نیز این روزها معیار ارزها و مبادلاتشان نیز بر پایه ی بیت کوین و اتریوم و تتر می باشد و شما باید از طریق
خرید اتریوم و بیت کوین یا تتر دلار و انتقال آن ها به صرافی ها برای خرید سایر ارزا اقدام کنید . امیدواریم این تکنولوژی روز دنیا نیز در ایران نیز به سرعت گسترش پیدا کند و زمینه ساز بسیاری از پیشرفت های جهانی در دنیای اقتصاد باشد .

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top