تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/08 - 10:01
کد خبر: 264360

نرم افزارهای اندرویدی را از کجا دانلود کنیم؟

۸ اپلیکیشن اندرویدی ویژه خانم‌ها +دانلود

۸ اپلیکیشن اندرویدی ویژه خانم‌ها +دانلود

میوه‌ها نیز همچون سبزیجات دارای خواص و ویژگی‌های متفاوت و فراوانی هستند، که در این برنامه خواص کامل میوه‌های انار، توت فرنگی، طالبی، تمشک، هندوانه، شلیل، گریپ فروت و آناناس ارائه شده است و با مطالعه مطالب موجود در این نرم‌افزار با ویژگی‌ها و خواص هر میوه آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کاربرد تلفن‌های همراه در گذشته صرفا به برقرای ارتباطات اختصاص داشت اما با ظهور موبایل‌های هوشمند و نرم‌افزارهایی که کاربردی مختلفی که با سرعت بسیار بالایی در حال توسعه است، این دستگاه در بسیاری از مسائل زندگی نفوذ کرده و حتی نقش کلیدی را در بسیاری از موضوعات ایفا می‌کند، از آنجایی که خانم‌ها درصد بیشتری از صاحبان این نسل از تلفن‌های همراه هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند در این گزارش چند اپلیکیشن کاربردی ویژه بانوان معرفی شده که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

1- طراح دکوراسیون منزل

به روشنی پیداست که بزرگی و یا کوچکی وسعت یک واحد مسکونی به معنی زشتی و یا زیبایی آن نیست، بلکه نحوه چیدمان و شکل ظاهری دکوراسیون یک منزل نقش بسیار موثری در زیبایی آن دارد، در این نرم افزار سبک‎های متنوعی برای طراحی بخش‌های مختلف منزل، محل کار و یا ... با سلیقه‌های مختلف ارائه شده است که به کمک آن می‌توانید محل کار و یا زندگی خود را جذاب‌تر کنید.

2- خواص سبزیجات

اگر به دنبال سلامتی خود هستید باید بدانید که سبزیجات نقش بسیار مهمی در کسب سلامتی انسان‌ها ایفا می‌کنند که در سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز آن‌ها نقش برجسته‌ای دارند از استفاده در آشپزی گرفته تا تهیه دارو و ...، اما حتما می‌دانید که هر کدام از سبزیجات مخلف خواص و ویژگی‌های متفاوتی را دارند، این نرم افزار خواص سبزیجاتی چون: هویج، فلفل، کلم، سیر، پیاز، سیب زمینی، بادمجان و ... را به تشریح ذکر کرده که با مطالعه این مطالب می‌توانید با ویژگی‌های سبزیجات آشنا شوید.

3- 10 میوه پرخاصیت

میوه‌ها نیز همچون سبزیجات دارای خواص و ویژگی‌های متفاوت و فراوانی هستند، که در این برنامه خواص کامل میوه‌های انار، توت فرنگی، طالبی، تمشک، هندوانه، شلیل، گریپ فروت و آناناس ارائه شده است و با مطالعه مطالب موجود در این نرم‌افزار با ویژگی‌ها و خواص هر میوه آشنا شوید.

4- آشپزخونه

یکی از دلایلی که برخی از خانم‌ها از آشپزی کردن فراری هستند شاید این موضوع باشند که با شیوه پخت انواع غذاها آشنا نیستند اما اپلیکیشن آشپزخونه با ارائه بیش از 2500 نوع دستور غذایی متنوع این مشکل را حل کرده است.

بخش‌های مختلف آشپزخونه عبارتند از:
•    پیش غذا (سوپ ،سالاد ،کوکو ،کوفته ،دلمه )
•    غذاهای اصلی (پلو و چلو، خورشت‌ها، غذا با گوشت، غذا با مرغ، انواع ماکارونی، کباب و جوجه کباب، غذا با قارچ)
•    انواع دسر (ژله، بستنی و فالوده،)
•    فست فود (پیتزا، ساندویچ(
•    شیرینی (انواع کیک، شیرینی‌های خشک،تر، ایرانی و سنتی، بیسکوییت و شکلات و نان)
•    نوشیدنی (نوشیدنی‌های گرم و سرد

5- فرهنگ نام

اگر شما هم قصد دارید به زودی صاحب فرزند شوید احتمالا به انتخاب نامی مناسب برای او فکر می‌کنید، نرم افزار "فرهنگ نام" با بهره‌گیری از بیش از 6 هزار نام ایرانی و خارجی، امروزی و قدیمی می‌تواند به شما در انتخاب نام فرزندانتان کمک کند. حتی در این نرم‌افزار بخش‌های مختلفی همچون نام‌های ایرانی، کردی، آذری، گیلکی، خارجی و... نیز اعمال شده است و علاوه‌بر معرفی نام‌های متنوع می‌تواند شما را با گذشته و مفهوم هر یک از این نام‌ها نیز آشنا کند.

6- تربیت فرزند

به روشنی پیداست تربیت کودکان نقش بسیار زیادی در آینده آن‌ها دارد. پدر یا مادر بودن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است اما باید مراقب بود خستگی حاصل از آن به روح، جسم و اعتماد به نفس کودکان لطمه ای وارد نکند. این نرم‌افزار به پدر و مادرها کمک می‌کند با روش‌های مختلف تربیت و رشد کودک آشنا شوند و بیشتر سوالات متداول در مورد رفتار کودکان و آموزش های مربوط به کودکان در سنین مختلف در این برنامه ارائه شده است.

این برنامه اندرویدی که شامل سه قسمت اصلی آموزش به کودکان, آموزش برای والدین و تعلیم و تربیت است به سوالات والدین در خصوص مسائل مختلفی همچون  علل ناخن جویدن کودکان و راه‌های درمان آن، پرحرفی، کم‌رویی و بهانه‌گیری کودک، آموختن اعتماد به نفس به کودک، از شیر گرفتن کودک، شب ادرارى کودکان،  ترس از تاریکی، تربیت جنسی کودک، تفاوت‌های تربیتی دختران و پسران، درمان پرخاشگری کودکان، طرز پوشش مادر در خانه و... پاسخ داده است.

7- آموزش نماز

همان طور که می‌دانیم نماز یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط با خداوند است اما شاید آموزش آن به کودکان ساده نباشد، به عقیده بسیاری از کارشناسان، آموزش به وسیله تصاویر یکی از بهترین روش‌های آموزشی برای کودکان است، نرم افزار "آموزش نماز" به وسیله تصاویر مختلف به پدرها و مادرها کمک کند تا به آسانی و به صورت دقیق احکام و موارد مرتبط با نماز چه موضوعات واجب و چه مستحب را مرحله به مرحله به فرزندان خود بیاموزند.

8- ویکی ترفند2

ویکی ترفند2 یک اپلیکیشن جامعِ برای نیازهای زندگی روزمره یک خانم است که به وسیله آن می‌تواند از عضویت در بسیاری از کانال‌های تلگرامی با موضوعات مختلف آشپزی، پزشکی، زیبایی و تناسب اندام و ... خلاص شود زیرا موضوعات مختلفی همچون خانه داری و آشپزی، درمان‌های خانگی، زیبایی و سلامت پوست و مو، تناسب اندام رسیدن به وزن دلخواه و ... در این برنامه ارائه شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top