تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/10 - 12:37
کد خبر: 264632

برای دانشجویانی که به دنبال بهترین مسیر می‌گردند؛

سرراست‌ترین مسیرهای دسترسی از ۱۵ دانشگاه برتر به نمایشگاه کتاب

سرراست‌ترین مسیرهای دسترسی از ۱۵ دانشگاه برتر به نمایشگاه کتاب

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت شهید قائم شهید کلاهدوز (ایستگاه چهار راه ولیعصر) خود را به دروازه دولت برسانند و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چیزی تا آغاز به کار یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و فرهنگی کشور یعنی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمانده است، نمایشگاهی که می‌توان گفت همیشه شاهد بیشترترین بازدیدکننده در مقابل نمایشگاه‌های دیگریست که همه ساله در تهران و یا دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود، البته علت این جذابیت هم جامعیت آن است و متقاضیان خرید کتاب با گردش در بین غرفه‌های مختلف این نمایشگاه می‌توانند کتاب‌های مختلف و مورد نیاز خود را با موضوعات مختلف تهیه کنند. جامعه دانشگاهیان را می‌توان بزرگترین قشر بازدید کننده نمایشگاه کتاب دانست که اسایتد و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور همه ساله از اقصی نقاط کشور خود را برای خرید کتاب به این نمایشگاه می‌رسانند، به همین دلیل در این گزارش، مسیرهای دسترسی دانشجویی مهمترین دانشگاه‌های تهران به محل این نمایشگاه که امسال در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود ارائه شده است.

1- دانشگاه تهران
دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند از طریق تاکسی، خط 1 بی‌آرتی به سمت تهرانپارس (ایستگاه دانشگاه تهران) و خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز (ایستگاه مترو انقلاب) خود را به دروازه دولت برسانند و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

2- دانشگاه صنعتی شریف
دانشجویان دانشگاه شریف می‌توانند از طریق تاکسی، خط 1 بی‌آرتی به سمت تهرانپارس (ایستگاه دانشگاه شریف) و خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز (ایستگاه مترو دکتر حبیب الله) خود را به دروازه دولت برسانند و یا از طریق خط 2 مترو به سمت فرهنگسرا(ایستگاه دانشگاه شریف) به ایستگاه امام خمینی(ره) بروند و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش خود را به مصلی امام خمینی(ره) برسانند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

3- دانشگاه امیرکبیر
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت شهید قائم شهید کلاهدوز (ایستگاه چهار راه ولیعصر) خود را به دروازه دولت برسانند و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند.

4- دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان دانشگاه علم و صنعت کافی‌است از طریق خط 2 مترو به سمت صادقیه (ایستگاه دانشگاه علمئ و صنعت) خود را به به ایستگاه امام خمینی(ره) بروند و از آن جا با خط 1 مترو به سمت تجریش خود را به مصلی امام خمینی(ره) برسانند.

همچنین دانشجویان می‌توانند از طریق خط 5 بی‌آرتی به سمت بیهقی خود را مصلی برسانند.

5- دانشگاه الزهرا(س)
دانشجویان دانشگاه الزهرا می‌توانند از طریق خط 4 بی‌آرتی به سمت پایانه افشار(ایستگاه پل مدیریت) خود را پارک وی برسانند، از پارک وی به کمک خط 7 بی‌آرتی به سمت تجریش (ایستگاه پارک وی) خود را به تجریش برسانند و در آخرین مرحله از طریق خط 1 مترو به سمت کهریزک خود را به مصلی امام خمینی برسانند.

همچنین این دانشجویان می‌توانند به کمک خط 4 بی‌آرتی به سمت ترمینال جنوب (ایستگاه پل مدیریت) خود را ایستگاه توحید برسانند و از آن جا به کمک تاکسی، خط1 بی‌آرتی(به سمت تهران پارس) و یا خط خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز(ایستگاه توحید) خود را به دروازه دولت برسانند واز آنجا با خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

6- دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) می‌توانند به کمک خط 4 بی‌آرتی به سمت ترمینال جنوب (ایستگاه پل مدیریت) خود را ایستگاه توحید برسانند و از آن جا به کمک تاکسی، خط1 بی‌آرتی(به سمت تهران پارس) و یا خط خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز(ایستگاه توحید) خود را به دروازه دولت برسانند واز آنجا با خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

7- دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی
دانشجویان خواجه نصیرالدین طوسی برای رفتن به مصلی می‌توانند با خط 7 بی‌آرتی به سمت تجریش(ایستگاه میدان ونک) خود را به تجریش رسانده و از آنجا با خط 1 مترو به سمت کهریزک به مصلی بروند.

همچنین می‌توانند از طریق خط 7 بی‌آرتی به سمت راه‌آهن(ایستگاه میدان ونک) خود را به میدان جهاد رسانده و با خط 3 به سمت قائم خود را به ایستگاه شهید بهشتی که در نزدیکی مصلی است برسانند.

8- دانشگاه شاهد
دانشجویان دانشگاه شاهد کافی است از طریق مترو خط 1 به سمت تجریش(ایستگاه شاهد) خود را به مصلی برسانند.

9- دانشگاه علامه
دانشجویان دانشگاه علامه که متقاضی بازدید از نمایشگاه کتاب تهران هستند می‌توانند از طریق اتوبوس‌های شرکت واحد خود را به مترو صادقیه برسانند و سپس به کمک خط 2 به سمت فرهنگ‌سرا به ایستگاه مترو امام خمینی بروند و از آنجا هم به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش در مصلی امام خمینی(ره) حضور بهم رسانند.

10- دانشگاه شهید بهشتی
بهترین راه برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی این است که به وسیله تاکسی خود را به مترو تجریش رسانده و به کمک مترو خط 1 به سمت کهریزک خود را به مصلی برسانند.

11- دانشگاه تربیت مدرس
دانشجویان تربییت مدرس می‌توانند از طریق خط 4 بی‌آرتی به سمت پایانه افشار(ایستگاه کوی نصر) خود را پارک وی برسانند، از پارک وی به کمک خط 7 بی‌آرتی به سمت تجریش (ایستگاه پارک وی) خود را به تجریش برسانند و در آخرین مرحله از طریق خط 1 مترو به سمت کهریزک خود را به مصلی امام خمینی برسانند.

همچنین این دانشجویان می‌توانند به کمک خط 4 بی‌آرتی به سمت ترمینال جنوب (ایستگاه کوی نصر) خود را ایستگاه توحید برسانند و از آن جا به کمک تاکسی، خط1 بی‌آرتی(به سمت تهران پارس) و یا خط خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز(ایستگاه توحید) خود را به دروازه دولت برسانند واز آنجا با خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

12- دانشگاه شهید رجائی
دانشجویان دانشگاه شهید رجایی کافی است به کمک خط 9 بی‌آرتی به سمت پایانه جوانمرد (ایستگاه شهید رجائی) خود را به ایستگاه رسالت برساند و از آنجا به کمک خط 5 بی‌آرتی به سمت پایانه بیهقی به مصلی امام خمینی بروند. همچنین می‌توانند از طریق خط 3 مترو به سمت قائم که از چهار راه ولیعصر ولیعصر می‌گذرد خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند.

13- دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) می‌توانند به کمک اتوبوس‌های شرکت واحد به میدان ونک بروند و سپس با خط 7 بی‌آرتی به سمت تجریش(ایستگاه میدان ونک) خود را به تجریش رسانده و از آنجا با خط 1 مترو به سمت کهریزک به مصلی بروند و یا اینکه از طریق خط 7 بی‌آرتی به سمت راه‌آهن(ایستگاه میدان ونک) خود را به چهارراه ولیعصر رسانده و از طریق تاکسی، خط 1 بی‌آرتی به سمت تهرانپارس (ایستگاه چهار راه ولیعصر(عج)) و خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز (ایستگاه تئاتر شهر) خود را به دروازه دولت رفته و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند.

همچنین این دانشجویان می‌توانند با کمک اتوبوس‌های شرکت واحد به میدان آزادی رفته و سپس از طریق تاکسی، خط 1 بی‌آرتی به سمت تهرانپارس (ایستگاه میدان آزادی) و خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز (ایستگاه میدان آزادی) خود را به دروازه دولت رفته و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند.

14- دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بهترین راه برای حضور دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در این نمایشگاه این است که به وسیله تاکسی خود را به مترو تجریش رسانده و به کمک مترو خط 1 به سمت کهریزک خود را به مصلی برسانند.

15- دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌بایست با پای پیاده و یا یا تاکسی خود را به میدان ولیعصر برسانند و سپس دانشجویان خواجه نصیرالدین طوسی برای رفتن به مصلی می‌توانند با خط 7 بی‌آرتی به سمت تجریش(ایستگاه میدان ونک) خود را به تجریش رسانده و از آنجا با خط 1 مترو به سمت کهریزک به مصلی بروند.

همچنین می‌توانند از طریق خط 7 بی‌آرتی به سمت راه‌آهن(ایستگاه میدان ونک) خود را به چهارراه ولیعصر رسانده و از طریق تاکسی، خط 1 بی‌آرتی به سمت تهرانپارس (ایستگاه چهار راه ولیعصر(عج)) و خط 4 مترو به سمت شهید کلاهدوز (ایستگاه تئاتر شهر) خود را به دروازه دولت رفته و از آن پس به کمک خط 1 مترو به سمت تجریش به مصلی امام خمینی(ره) بروند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top