تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/10 - 15:38
کد خبر: 264651

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور دکتری اعلام شد

هزینه انتخاب رشته کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ (نیمه متمرکز) اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دفترچه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی در سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شد.

نتایج اولیه وضعیت علمی داوطلبان به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده است توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی کد شناسه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر ۴۰ کدرشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) را از طریق سامانه انتخاب رشته پرداخت کنند. با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند.

عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته/محلهای انتخابی داوطلبان در اولویت های ۴۰ گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محلهای انتخابی خواهد بود.

دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد کرد.

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته لازم است دعوت شدگان به مصا حبه تخصصی با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب محلهای مصاحبه مورد نظر خود را، با واریز وجه مصاحبه به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال (۸۰ هزار تومان) اعلام کنند.

صرفاً از داوطلبانی که به سایت مراجعه و محل مصاحبه خود را انتخاب کرده اند مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد.

داوطلبان لازم است با توجه به جدول زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم به منظور شرکت در ارزیابی تخصصی مراجعه کنند.

پس از انجام مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نتایج نهایی داوطلبان شرکت کننده در این مرحله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

داوطلبان دوره های دوره دکتری تخصصی (ph.D) بدون آزمون نیز باید مانند سایر داوطلبان ثبت نام و هزینه انتخاب رشته را پرداخت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top