تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/10 - 15:44
کد خبر: 264652

اشک‌های تمساح دانشجوی منافق برای یک قاتل

شبنم مددزاده که توسط برخی از اصلاح طلبان به عنوان فرد بیگناه مورد حمایت قرار گرفت بعد از مدتی به سازمان منافقین پیوست؛ حالا برای بیگناه جلوه دادن یک قاتل تلاش می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، تقریبا نامش در همه بیانیه های مجامع دانشجویی وابسته به اصلاح طلبان وجود داشت؛ همه خواستار آزادی وی بودند و ادعا می‌کردند بیگناه است اما به یکباره بعد از آزادی و ترک تهران به پاریس از نشست سازمان منافقین در این شهر سر در آورد.

این فرد کسی نیست جز « شبنم مددزاده» که نائب دبیر تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم کرج بود. او در سال‌هایی که در پوشش دانشجو تحرکات سیاسی انجام می‌داد به لیدری تحصن‌ها و اعتراضات دانشجویی آنهم به بهانه‌های واهی مختلف از جمله اعتراض به غذای دانشجویی را بر عهده داشت. موضوعی که بعدها پس از جذب کثیری از دانشجویان سبب می شد تا این اغتشاشات به موضوعات سیاسی مختلف از جمله آزادی حجاب، نقض حقوق بشر و نارضایتی از نظام گرایش می یافت.

در همین زمینه در خرداد ماه سال 87 دومین تحصن این دانشگاه رقم خورد و تعدادی از دانشجویان به خاطر وعده غذایی ماکارونی دست به تحصن زدند که در ابتدا تعداد آنها 20 نفر بود؛ در ادامه با مطرح شدن مباحث صنفی و جذب تعدا کثیری از دانشجویان تحصن اسپاگتی در دانشگاه تربیت معلم کلید خورد و بیانیه های مختلف سیاسی با موضوعات آزادی از حجاب، نقض حقوق بشر و نارضایتی از نظام به نام متحصنین و از سوی شبنم مددزاده و دیگر دوستان وی به سایت های معاند مخابره می شد.

در ادامه نا آرامی ها در دانشگاه تربیت معلم توهین های گسترده ای به مقدسات دین اسلام شد؛ مصاحبه های گسترده شبنم مددزاده با صدای آمریکا و بی بی سی، این رسانه های معاند را دایه عزیز تر از مادر نشان می داد.

از همان روزهای ابتدایی دستگیری مددزاده، برخی دانشجویان همفکر وی در انجمن اسلامی و دفتر تحکیم اقدام به انتشار چندین بیانیه در دفاع از وی کردند؛ یکی از بیانیه های انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم تاکید شده بود که دستگیری مددزاده و اتهام ارتباط وی با سازمان منافقین تنها بهانه ای برای برخورد با وی به دلیل اقدامات حق طلبانه‌اش، است.

اما حال وی در آغوش منافقین برای قاتلان مظلوم نمایی می کند و قاتلی که خود به جرم و جنایت خود اعتراف کرده است را بی گناه می خواند و سعی دارد برای آزادی وی کمپین سازی کند. این درحالی است که فیلم وحشتناک زیر گرفتن ماموران پلیس توسط این فرد با یک دستگاه اتوبوس در همان زمان رخ دادن این حادثه در فضای مجازی منتشر و احساسات بسیاری را در این زمینه جریحه دار کرد.

البته نفوذ این افراد در اجتماعات دانشجویی نیز به این نکته اشاره دارد که بایستی در این حوزه دانشجویان با هوشیاری و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای هیجانی و احساسی عمل کنند و ماهیت واقعی اتفاقات و افرادی که به آن دامن می زنند را به خوبی رصد کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top