تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/02/16 - 18:05
کد خبر: 265071

ولایتی: مسئله اصلی منطقه فلسطین است

رئیس هیئت مؤسس دانشگاه ْآزاد گفت:‌مسئله اصلی منطقه فلسطین است و جهان اسلام اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلوی آمریکا و اسرائیل پایین برود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه ْآزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: مسئله اصلی منطقه فلسطین است، کاری که ترامپ می‌خواهد با استقرار سفارت آمریکا در بیت‌المقدس انجام دهد، اعلامیه بالکور شماره 2 است که متأسفانه در همان زمان یعنی اوایل قرن بیستم برخی از خائنان منطقه با نظر انگلیسی‌ها برای اشتغال فلسطین حمایت کردند و امروز هم همان مرتجعان منطقه به ویژه رژیم سعودی با آمریکا همکاری می‌کنند. 

ولایتی گفت: بدین ترتیب اقدام آمریکا کامل کردن اشغال فلسطین است، ولی بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام است و باید بدانند با برخی کارهای حاشیه ای، جهان اسلام و فلسطین با فلسطینی‌های نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها پایین برود. 

ولایتی گفت: آنها با این کار فکر می کنند غصب بیت‌المقدس را تصویب خواهند کرد، ولی مبارزه مردم ادامه می‌یابد،‌‌ همانطور که نوعی انتفاضه تحت عنوان انقلاب بازگشت شکل گرفته و ادامه خواهد داشت. 

وی افزود:‌ اسرائیل بدون تردید رو به زوال است و دخالت‌هایی که در سوریه و سایر کشورها می‌کند، این سقوط را به تعویق نمی‌اندازد.

ولایتی گفت: دست ایران برای هر نوع تصمیمی درباره مسئله هسته‌ای باز است، آمریکایی‌ها می‌توانند امتحان کنند، اگر بخواهند از برجام عقب بنشینند و مانع از این شوند که ایران بهره‌ای که استحقاقش را دارد نبرد، حتما جمهوری اسلامی متناسب با شرایطی که آمریکا می‌خواهد تحمیل کند مقابله می‌کند.

ولایتی درباره انتخابات عراق گفت: امیدواریم هرآنچه مردم عراق می‌خواهند رخ دهد، انتخابات در عراق یکی از پیروزی‌های انقلاب عراق بوده که پس از صدام یک دموکراسی واقعی ایجاد شده و رأی مردم در این کشور حاکم است.

وی ادامه داد: هر فردی که مردم انتخاب کنند مورد احترام است، هیچکس حق دخالت ندارد و مردم عراق خود را نشان داده‌اند و معلوم شد حاضرند دشمنان خود را به دست مردم از بین ببرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top