تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/17 - 11:25
کد خبر: 265119

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

هدف روحانی تغییر زمین بازی و فرار از پاسخگویی است

پژمانفر تاکید کرد: اگر موضوع تلگرام و فیلتر شدن یا نشدن آن مطرح نمی‌شد، چطور می‌شد از کنار اتفاقاتی چون افزایش قیمت سکه طلا و دلار با این حدی که در تاریخ جمهوری اسلامی سابقه نداشته، نابسامانی‌ای که ناظر به موضوع برجام و رفتارآمریکایی‌ها وجود دارد و ... گذشت؟

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره فیلترینگ تلگرام و پست اینستاگرامی اخیر وی در این باره گفت: مواضع دولت در بحث فیلترینگ تلگرام ثبات مشخصی نداشته است و در این زمینه مستندات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دولت پیگیر فیلتر کردن تلگرام بوده با این حال آقایان امروز عنوان می‌کنند که این پیام‌رسان نباید فیلتر شود!

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پرداختن به موضوع فیلترینگ یک پیام‌رسان بدون آنکه به مسائل اصلی کشور پرداخته شود، جای تأمل دارد. وی افزود: این روزها درگیر مسائلی هستیم که به شدت زندگی روزمره مردم را در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی تحت‌الشعاع قرار داده و وعده‌هایی چون کنترل قیمت دلار، همچنان بلاتکلیف مانده و ارز با مبالغ بسیار غیرقابل‌دفاعی تبادل می‌شود.

پژمانفر با بیان اینکه نوسانات بازار، مشکلات در عرصه کشاورزی و صنعت در حالی گریبان‌گیر جامعه است که اکنون دولت بیش از هر چیز توجه خود را به تلگرام معطوف ساخته است، افزود: به نظر می‌رسد دولت برای فرار از پاسخ به این مسائل به یک موضوع حاشیه‌ای پرداخته تا در سایه فضای سیاسی و رسانه‌ای شکل گرفته، کار نکند.

به گفته این نماینده مجلس، طبیعی است که آقای روحانی رئیس شورای عالی فضای مجازی و رئیس شورای عالی امنیت ملی است و اگر نقطه نظر خاصی داشته باشد می‌تواند در همین بستر آن را طرح کند، به هر حال اعضای این شوراها می‌توانند در جلسات مختلف با هم تعامل داشته باشند و ضرورتی ندارد که مسائل بین خود را به جامعه بکشانند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه گویا در پس طرح این قبیل اظهارنظرها اراده دیگری نهفه است که حاشیه‌هایش هم امروز دیده می‌شود گفت: اگر موضوع تلگرام و فیلتر شدن یا نشدن آن مطرح نمی‌شد، چطور می‌شد از کنار اتفاقاتی چون افزایش قیمت سکه طلا و دلار با این حدی که در تاریخ جمهوری اسلامی سابقه نداشته، نابسامانی‌ای که ناظر به موضوع برجام و رفتار آمریکایی‌ها وجود دارد و ... گذشت؟

پژمانفر تصریح کرد: باید گفت طرح این مسئله اساسا برای عوض کردن زمین بازی و فرار از پاسخگویی بابت وضع موجود صورت گرفته و امیدوارم که دولت برگردد و به مسائل اصلی کشور بپردازد، به هرحال مسئولیت همه امور به عهده شخص آقای رئیس جمهور است و نقطه نظرات ایشان به سادگی در فرآیندهای قانونی و ساختارهای موجود قابل پیگیری است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top