تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/02/19 - 20:23
کد خبر: 265358

دبیر اتحادیه مستقل: برجام تمام شده و باید سریعاً از آن خارج شویم

گلرومفرد دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در تجمع اعتراضی به اقدامات خصمانه آمریکا گفت: اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل می‌شد امروز مجبور نبودیم این همه هزینه بدهیم.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، گلرو مفرد، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل امروز در تجمع دانشجویان معترض به اقدام اخیر ترامپ و نقض عهد آمریکا که در مقابل سفارت سابق این کشور برگزار شد، گفت: در آستانه پاره شدن برجام توسط آمریکا و اکنون وقت آن است ترامپ از دولت جمهوری اسلامی یک تودهنی بزرگی بخورد. برجام تمام شده است و دولت باید هر چه سریع‌تر از آن خارج شود.

وی با بیان اینکه همه می‌دانند خروج آمریکا از برجام یک نقشه استکباری است تا این کشور نقش پلیس بد و اروپا نقش پلیس خوب را ایفا کند، افزود: بی اعتمادی به استکبار بار دیگر تجربه بزرگی برای ملت ایران خلق کرد در هر حال اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل می‌شد امروز مجبور نبودیم این همه هزینه بدهیم.

وی با بیان اینکه اروپا با آمریکا تفاوتی ندارد، تصریح کرد: دولت نباید وقت و سرمایه ملی را صرف تجربه اندوزی بی حاصل کند، چون سگ زرد برادر شغال است.

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه مجلس باید حواسش را جمع کند، تصریح کرد: جنبش دانشجویی رفتار مجلس را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه آقایان در لابه لای غائله پاسداران پالرمو را تصویب کردند، اظهار کرد: در لابه لای خبر‌های خروج آمریکا از برجام نیز کلیات FATF تصویب شد.

وی با بیان اینکه نباید خودمان را تحریم کنیم قبل از اینکه تحریم شویم، تصریح کرد: از نتایج عجیب این قرارداد‌ها این است که سپاه را به دست خودمان تحریم می‌کنیم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل رژیم غاصب اسرائیل و نام گذاری این روز به نام روز نکبت گفت: هم زمان با این روز شاهد انتقال سفارت منحوس آمریکا به قدس شریف هستیم این کار‌ها آن هم در آخرین لحظات عمر رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهنده استیصال و حماقت آمریکا است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود، گفت: جنبش دانشجویی مسلمان به آمریکا هشدار می‌دهد که از دیدن لانه جاسوسی درس عبرت بگیرد؛ و بداند که اگر منافع اسلام به خطر بیفتد و دچار اشتباه محاسباتی شود و سفارتش را به قدس منتقل کند سرنوشت سفارت آمریکا در فلسطین اشغال ینیز به سرنوشت سفارتش در ایران دچار خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top