تاریخ انتشار: جمعه 1397/02/21 - 15:51
کد خبر: 265455

عضو علی‌البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم:

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاه پیام‌نور الکترونیکی می‌شود

محمدی بُعد مسافت را یکی از مشکلات مدیران مسئول نشریات دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: حضور تمامی مدیران مسئول نشریات در یک شهر و برگزاری انتخابات به سختی امکان‌پذیر است، هرچند اهمیت حضور فیزیکی فعالین نشریات در کنار هم و تبادل نظر بین آنها غیرقابل کتمان است.

محمدرضا محمدی عضو علی‌البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» با بیان اینکه تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای برگزاری انتخابات یکپارچه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه پیام نور بصورت الکترونیکی را آغاز کرده‌ایم، ابراز داشت: مشکلات بسیار زیادی متوجه نشریات در دانشگاه پیام نور است و امروز مهمترین دغدغه فعالین نشریات دانشگاه پیام نور حضور موثر در مجامع وزارت علوم است.

محمدی بُعد مسافت را یکی از مشکلات مدیران مسئول نشریات دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: حضور تمامی مدیران مسئول نشریات در یک شهر و برگزاری انتخابات به سختی امکان‌پذیر است، هرچند اهمیت حضور فیزیکی فعالین نشریات در کنار هم و تبادل نظر بین آنها غیرقابل کتمان است.

عضو علی‌البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم به سازوکار درنظر گرفته شده برای حل مشکل مدیران مسئول دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم نشست‌های فعالین نشریات دانشگاه پیام نور را در قطب‌بندی‌های مختلف در اقصی نقاط کشور برگزار کنیم و از سوی دیگر مترصد آن هستیم که انتخابات کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه را نیز بصورت مجزا و الکترونیکی در سامانه جامعی که چند سالی است با زحمات فعالین حوزه نشریات دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده است، برگزار کنیم.

وی کاهش هرساله تعداد نمایندگان دانشگاه پیام نور در انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این انتخابات امسال در دانشگاه اصفهان برگزار شد و تنها 13 نفر از نمایندگان دانشگاه پیام نور در این انتخابات شرکت داشتند و متاسفانه هرسال شاهد کمتر شدن نمایندگان این دانشگاه هستیم که دلیل این مسئله ناشی از برگزار شدن این انتخابات در یک شهر خاص و عدم‌امکان حضور تمام فعالین در این انتخابات بوده است.

محمدی در پایان گفت: این اراده در وزارت علوم و مشخصا اداره کل فرهنگی این وزارتخانه بوجود آمده است که به مشکلاتی از این قبیل رسیدگی شود و با این وجود حل شدن مشکلات این دانشجویان در آینده‌ای نزدیک قابل تحقق است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top