تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/02/23 - 00:14
کد خبر: 265571

درخواست دانشجویان کرمانشاهی از نمایندگان مجلس

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویان کرمانشاهی روز گذشته و بعد از نماز جمعه در تجمعی، خواستار موضع‌گیری نمایندگان کرمانشاه در مصوبه FATF شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، فرشاد پاکی وند، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کرمانشاه  روز گذشته بعد از نماز جمعه در خیابان مدرس تجمع اعتراضی برگزار کردند.

پاکی وند در ادامه گفت: در این تجمع که اعضای تشکل‌های دانشجویی و برخی از استادان و دانشگاهیان حضور داشتند، ابتدا شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ابراز داشتند.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتراض دانشجویان بحث برجام، موضع گیری نمایندگان استان به مصوبه خیانت بار FATF و سکوت صدا و سیما در برابر مذاکرات محرمانه موشکی بود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در ادامه اضافه کرد: در انتهای این تجمع قطعنامه ای خوانده و در آن به حمایت از پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تاکید شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top