گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 265875

طعنه مدیر سروش به سابقه جهرمی

سیدصالحی مدیر پیام رسان سروش به پاسخ آذری جهرمی واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، پس‌از این‌که دوسه‌روز پیام‌رسان سروش قطع بود،  برنامه پیک بامدادی رادیو ایران روز شنبه 22 اردیبهشت ماه  با مدیر این پیام رسان به گفتگو پرداخت.  طبق گفته سید میثم سید صالحی، بخشی از این مشکل، فنی و بخشی دیگر به دلیل کم لطفی اپراتورهای همراه یا اختصاص نیافتن زیرساخت‌های مهم از سوی مسئولان بوده است. اما وزیر ارتباطات در گفتگو با پیک بامدادی رادیو ایران گفت که همکاری‌های لازم با پیام‌رسان سروش و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است.

پس از سخنان  آذری جهرمی، سید میثم سیدصالحی مدیر سروش با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشت: "مشکل فعلی پهنای باند نیست. اختصاص فضا در LCT و مرکز امام، اختصاص نود CDN در اپراتورها، حذف ترجیح ترافیک بین‌الملل، سرویس رایانش و ذخیره ابری و نیز اختصاص کانال مستقیم پیامک، موارد زیرساختی حیاتی است که در اختیار سروش نیست."

وزیر ارتباطات هم روز گذشته در پاسخ به او گفت: "تنها یک ‎پیام‌رسان در کشور نداریم و پنج پیام‌رسان بومی در حال فعالیت‌اند که یکی از آن‌ها مرتبا به جای اینکه مساله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می کشاند که به نظر می‌رسد این نه به سود آنها و نه به سود کشور است."

حالا سید میثم سید صالحی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشته است: "کل سابقه ما فنی است و نسبت به واژه عملیات روانی کاملا بیگانه‌ایم. بحث ما در مورد ارتباط، رک در LCT، فضای CDN، بلاک آی‌پی و ترافیک و... است. از حمایت‌های وزیر محترم سپاسگزاریم اما اتفاق عملی در زیرمجموعه ایشان نیفتاده است. انتظار ما چیزی فراتر از مصوبات شورای عالی فضای مجازی نیست.

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.