تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/02/26 - 00:52
کد خبر: 265896

آغاز مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با رقابت ۳۲ تیم در سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان با رقابت ۳۲ تیم در این مرحله آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده در هفتمین دوره این مسابقات با گزاره‌های مختلف و در قالب دو تیم موافق و مخالف به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار گردید.

بعد از برگزاری دور مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، چهره تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد که تیم‌های راه‌یافته به این مرحله نیز باید رقابت‌های خود را روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزار کنند تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.

بعد از رقابت تیم‌ها در مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان، ۱۵ مسابقه برگزار شد تا تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی، حریفان خود را بشناسند. بر اساس نتایج به دست آمده، تیم متفکران برتر از دانشگاه زنجان در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم حامیان اندیشه از پردیس الزهرا خواهد رفت.

تیم بیداری اندیشه از پردیس شهید بهشتی با تیم Penma از دانشگاه پیام‌نور زنجان دیدار می‌کند، تیم‌های بینش از پردیس شهید بهشتی و افرا از پردیس الزهرا نیز برگزارکننده یکی دیگر از دیدار‌های مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند بود. علوم اجتماعی از پردیس الزهرا نیز به‌عنوان یکی دیگر از تیم‌های صعودکننده به این مرحله باید به مصاف تیم راد از دانشگاه پیام‌نور زنجان برود.

در سه مسابقه باقی‌مانده از مرحله یک‌هشتم نهایی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در زنجان نیز تیم شهید بهشتی از دانشگاه زنجان با تیم اشراق از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان رو‌به‌رو می‌شود، ایرانمهر از دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان به مصاف فارماشیمی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود و در آخرین مسابقه این مرحله تیم آرتا از پردیس شهید بهشتی رو در روی آرمان از دانشگاه پیام‌نور زنجان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، تیم خط ۳ از دانشگاه زنجان نیز به به این مرحله راه یافته، قرار است به مصاف تیم بازنده با بالاترین امتیاز رفته در نهایت چهره هشت تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top