تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/02/26 - 14:00
کد خبر: 265984

مزیت‌های استفاده از نرم‌افزارهای کنترل فرزندان؛

با خیال راحت به کودکان‌تان اعتماد کنید

طبیعتا شما به‌عنوان پدر و مادر تلاش می‌کنید در همه حال از فرزندان‌تان محافظت کنید، چه در دنیای واقعی باشند و چه این روزها در فضای مجازی. همه ما می‌دانیم این روزها استفاده گسترده از فناوری‌های جدید در همه رده‌های سنی زمینه‌های جدیدی از خطرات و آسیب‌های اجتماعی و امنیتی بالقوه را برای همه به‌ویژه کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است و همین باعث شده والدین هر بار که فرزندان‌شان گوشی یا تبلت به دست می‌گیرند، احساس خطر کرده و شاید خود را مجبور بدانند به قلمروی دیجیتال فرزندان‌شان ورود کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از فرهیختگان؛ با این حال باید به شما بگوییم همین فناوری که گاه آنچنان چهره ترسناکی از خود به نمایش می‌گذارد که احساس می‌کنید هر لحظه ممکن است فرزندان‌تان را از راه به در کند، برایتان راه‌حل‌های خوبی دارد. به گزارش فامیلی اوربیت (Familyorbit) یکی از بهترین راه‌های مراقبت از خانواد استفاده از نرم‌افزارهایی است که نظارت بر فعالیت فرزندان در اینترنت را آن هم بدون اینکه خودشان خبر داشته باشند برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با استفاده از یک نرم‌افزار مناسب می‌توانید بر فعالیت فرزندان‌تان در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های مختلف به راحتی نظارت داشته باشید.   در ادامه برخی دلایل و مزایای اصلی استفاده از این نرم‌افزارها را برای شما بیان می‌کنیم.

ایجاد اعتماد
خیلی از پدر و مادرها تا قبل از این به فرزندان‌شان برای استفاده صحیح از اینترنت اعتماد داشتند اما با شنیدن خبرهای مختلف از دور و نزدیک و اینکه ممکن است فرزندشان در معرض خطر باشند به دنبال راهی برای کنترل فرزندان‌شان هستند. این نگرانی قابل‌درک است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان بیشتر از آسیب‌ندیدن جگرگوشه‌هایتان یک لایه محافظتی مناسب را انتخاب کنید. یک نرم‌افزار نظارت مناسب می‌تواند با ارائه یک ابزار ساده و موثر چنین لایه محافظتی را برای شما ایجاد کند. این نرم‌افزارها این امکان را به پدر و مادرها می‌دهند تا در کنار اعتماد به فرزندان‌شان، اجازه داشته باشند که ببینند در دنیای اینترنت چه بر فرزندشان می‌گذرد. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که آنها کدام وب‌سایت‌ها و چه نوع محتوایی را مشاهده می‌کنند. همچنین می‌توانید ببینید چه کسی در رسانه‌های اجتماعی با فرزندان‌تان در ارتباط است یا اینکه فرزندان شما چه اطلاعات و محتوایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. با این حال حتی اگر فکر می‌کنید که رفتار فرزند شما در این فضا مسئولانه است، از این طریق می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در کنار اعتماد شما، نظارت منظمی بر فعالیت‌های او دارید و آسیب‌هایی را که از اراده فرزندان‌تان خارج است، کنترل می‌کنید.

کودکان و نوجوانان همیشه به راهنمایی نیاز دارند
کودکان و نوجوانان در هر سنی نیازمند راهنمایی والدین خود هستند. شما باید راه درست استفاده از تکنولوژی و ارتباط آنلاین را به آنها یاد دهید. نگه داشتن سابقه فعالیت آنها در فضای مجازی به شما کمک می‌کند درک بهتری از علایق و نگرانی‌های آنها در زمان‌های مختلف استفاده از اینترنت و فضای مجازی پیدا کنید. در واقع استفاده از این نرم‌افزارها بینش والدین برای ارائه بهترین کمک به فرزندان‌شان را ارتقا می‌دهد و به آنها کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشند.

آرامش‌خاطر
احتمالا به‌عنوان پدر و مادر، خیلی سرتان شلوغ است و در یک زمان چالش‌های بسیاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است و تمام سعی خود را می‌کنید تا آنها را پیگیری کنید. این چالش‌ها ممکن است دائما بین تعهدات کاری و مسائل خانوادگی‌تان در رفت و آمد باشد. با استفاده از نرم‌افزارهای نظارتی می‌توانید به آرامش‌خاطر دست پیدا کنید و بدون اینکه چالش‌های مجازی با فرزندتان داشته باشید، مسیر حرکت او را کنترل کنید.

انتخاب هوشمندانه برای هر خانواده
مطئمن باشید با استفاده از این نرم‌افزارها هیچ مانعی برای نظارت بر رفتار فرزند خود در رسانه‌های اجتماعی وجود نخواهد داشت. می‌توانید آرامش ذهنی بیشتری داشته باشید و بدانید که آنها به‌طور مناسب عمل می‌کنند و آنلاین می‌شوند. بنابراین اگر بچه‌هایتان تلفن همراه، لپ‌تاپ یا دسترسی به دستگاه‌های دیگر دارند، به نرم‌افزار نظارت نیاز دارید  در حالی که بچه‌های شما همیشه نمی‌توانند از اینکه آنها را نظارت می‌کنید، از شما سپاسگزار باشند. مهم است احساس کنید کاری که انجام می‌دهید، بهترین راه برای محافظت از آنها در رسانه‌های اجتماعی و اینترنت است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top