تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/29 - 11:12
کد خبر: 266203

روایت تازه یکی از دختران دانشجو از اتفاقات خوابگاه دانشگاه خوارزمی؛

پسر جوان در خوابگاه دختران چه کرد؟

پسر جوان در خوابگاه دختران چه کرد؟

این دانشجوی ساکن خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی افزود: دختر دانشجو با دیدن این صحنه، فورا به داخل اتاق خود فرار کرد و درب را قفل کرد و بعد از آن، دانشجوی پسر وقتی با درب بسته مواجه شد، ضربه‌های متعددی را به درب اتاق وارد کرد تا آن را بشکند با این حال او اصلا نمی‌دانست که آن دختر کیست!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در چند روز گذشته خبرهایی در برخی از سایت‌ها و همچنین فضای مجازی منتشر شد مبنی براینکه یکی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی که حالت روحی و روانی مساعدی نداشته پس از عبور از فنس‌های خوابگاه دانشگاه خوارزمی به سمت یکی از بلوک‌های خوابگاهی دختران حمله کرده و پس از شکستن شیشه‌ها و پنجره‌های خوابگاه و شکستن در یک اتاق، توسط حراست خوابگاه دستگیر و به پلیس نیروی انتظامی تحویل داده شد.

با توجه به این نکته که روایت‌های منتشرشده مبهم و سوال‌برانگیز بود، خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» شرح این ماجرا را از یکی دانشجویان دانشگاه خوارزمی که شاهد عینی حادثه اخیر بوده است، جویا شد. این دانشجو با بیان اینکه حضور این دانشجوی پسر در خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه خوارزمی مسبوق به سابقه است و تابحال چندین بار از این دانشجو نابهنجاری‌های رفتاری دیده شده بود، گفت: وی پس از پریدن از فنس‌های خوابگاه وارد محوطه باز خوابگاه دختران شده و پس از آن با بالا آمدن از پله، در طبقه دوم خوابگاه شماره پنج دانشگاه خوارزمی به زمین افتاد و چون اصلا حالت روانی سالم و از هوشیاری کامل برخوردار نبوده است، نمی‌دانست که کجا حضور دارد و به همین دلیل با دیدن یکی از دختران که از اتاق خود بیرون می‌آمد به سمت او حرکت کرد.

نمایی از خوابگاه شماره پنج دانشگاه خوارزمی

وی افزود: دختر دانشجو با دیدن این صحنه، فورا به داخل اتاق خود فرار کرد و درب را قفل کرد و بعد از آن، دانشجوی پسر وقتی با درب بسته مواجه شد، ضربه‌های متعددی را به درب اتاق وارد کرد تا آن را بشکند با این حال او اصلا نمی‌دانست که آن دختر کیست!

این دانشجوی دختر با اشاره به اینکه ماموران حراست خوابگاه پس از اینکه سر وصداهایی در ساختمان خوابگاه دختران ایجاد شد متوجه موضوع شدند و با تاخیر به موضوع رسیدگی کردند، ابراز داشت: دختر دانشجویی که به سمت او حمله شده بود، توانسته بود با صحبت‌های خود آن پسر را دعوت به آرامش کند و دیگر صدای بلندی شنیده نمی‌شد. با این حال، هنگامی که ماموران حراست به محل رخ دادن این اتفاق رسیدند، یکی از این ماموران با ضربه محکمی که به صورت دانشجوی پسر زد، باعث عصبی شدن او شد.

وی ادامه داد: پس از این، پسر دانشجو سه مامور حراست را کنار زد و به طبقه پایین فرار کرد و در همین حال تمام شیشه‌ها و پنجره‌های مسیر خود را شکست و نهایتا در محوطه فضای باز خوابگاه توسط حراست دسگیر شد.

این دانشجوی ساکن خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی در پایان با بیان برخی از ریشه‌های حادثه اخیر گفت: از جمله علل وقوع این دست اتفاقات و عدم‌امنیت دانشجویان دختر ساکن خوابگاه می‌توان به عدم مناسب بودن حصارها و فنس‌های محوطه خوابگاه دختران و تعداد کم ماموران حراست اشاره کرد. همچنین پیشنهاد ما این است که دانشگاه دسترسی دانشجویان به مددکاران را تسهیل کند و آنها در همه ساعات بتوانند با این مددکاران گفتگو کرده و مشکلات خود را در میان بگذارند تا کمتر شاهد اتفاقات اینچنینی باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top