تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/31 - 11:11
کد خبر: 266483

محبوب‌ترین بازی‌ها را در این گزارش ببینید؛

۱۰ بازی دخترانه و پسرانه برای گوشی‌های آیفون +دانلود

در سال‌های اخیر با گسترش دنیای تلفن‌های همراه هوشمند استفاده از بازی‌های موبایلی نیز رواج بسیار زیادی داشته است اگر شما هم دوست دارید حداقل یک بازی در گوشی خود داشته باشد تا در اوقات بیکاری با آن سرگرم شوید در ادامه با این گزارش همراه شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در سال‌های اخیر با گسترش دنیای تلفن‌های همراه هوشمند استفاده از بازی‌های موبایلی نیز رواج بسیار زیادی داشته است به گونه‌ای که امروزه بسیاری از افراد را می‌بینیم که در مترو، اتوبوس، تاکسی و یا مسافرت‌ها سرگرم بازی با موبایل هستند. اگر شما هم دوست دارید حداقل یک بازی در گوشی خود داشته باشد تا در اوقات بیکاری با آن سرگرم شوید در ادامه با این گزارش همراه شوید تا با 10 بازی ویژه موبایل‌های آیفون بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کنید.

Lords and Castles
وقتی حرفی از بازی‌های استراتژیک به میان می‌آید شاید در ذهن بسیاری از افراد بازی‌های تراویان، Clash of Clans نقش ببندد. اما ما در این گزارش می‌خواهیم بازی Lords & Castles را به شما معرفی کنیم، شما بازی را بازی را با یک قلعه‌ی اصلی آغاز می‌کنید و باید با ساخت سازه‌های دفاعی، تجاری و تهاجمی حکومت خود را گسترش دهید. که می‌بایست با استخراج طلا، منابع مورد نیاز را برای ارتقاء ساختمان‌ها و آموزش نیروهای خود بدست بیاورید.

بازی در مجموع شامل چهار ذخیره‌ منابع شامل چوپ، طلا، الماس و اکسیر است که هر یک از آن‌ها برای خرید و ارتقاء سربازها، بنا کردن ساختمان‌ها و همچنین پژوهش برای افزایش توانایی‌های نیروها استفاده می‌شوند. یک تفاوت مهم این بازی با کلش آف کلنز، توانایی ایجاد تپه و یا حفر خندق است که موجب می‌شود در زمان حمله دشمنان سرعت حرکت‌ آن‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای کم شود که در این صورت فرصت بیشتری را برای از بین بردن دشمنان دارید.

Forza Football
به جرات می‌توان گفت فوتبال محبوب‌ترین ورزش در دنیاست از سوی دیگر بازی‌های ورزشی جز پرطرف‌دارترین بازی‌های موبایلی و یا کامپیوتری محسوب می‌شود به همین دلیل قصد داریم شما را با بازی Forza Football آشنا کنیم، شما در این بازی می‌توانید از بین بیش از ۵۰۰ لیگ فوتبال در ۱۰۰ کشور جهان، تیم مورد علاقه‌ خود را انتخاب کنید.

شما در Forza Football قادرید در جریان نتایج بازی‌ها قرار بگیرد و جدول رده‌بندی، زمان‌بندی مسابقات، نقل و انتقالات احتمالی، ترکیب بازیکنان و... را مشاهده کنید.

همچنین کاربران با مراجعه به صفحه‌ی مربوط به باشگاه‌ها، می‌توانند به اطلاعات مفیدی درباره‌ی آن تیم مانند نتیجه دیدار قبلی، جایگاه آن تیم را در جدول رده‌بندی فهرست بازیکنانی که امکان ورود یا خروج از باشگاه مدنظر را دارند، اطلاعات ترکیبِ تیم، اعم از اخراجی‌ها، بازیکنان مصدوم و بازیکنان آماده به تفکیک پست‌های خود نمایش دست پیدا کنند. نکته جالب درباره بخش مصدومین، اعلام زمان برگشت دوباره‌ آن‌ها به تمرینات است که مسلماً برای شما جذاب خواهد بود.

Battle Chess 3D
شطرنج یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سرگرمی‌های است اماBattle Chess 3D با شطرنج‌های قدیمی که در آن مهره‌های پلاستیکی و یا چوبی روی صفحه مقوایی و یا پلاستیکی حرکت می‌کنند تفاوت دارد در این بازی موبایلی شما سرباز، اسب، فیل و... به صورت سه بعدی مشاهده می‌کنید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

Battle Chess 3D دارای سه حالت متفاوت است. در بخش اول شما در برابر هوش مصنوعی بازی می‌کنید که سطح آن را هم می‌توانید از بین چند گزینه انتخاب کنید، قسمت دوم بازی با یک بازیکن دیگر به صورت آفلاین و روی گوشی شما انجام می‌شود و پس از حرکت مهره خود باید گوشی را به حریف خود بدهید تا وی نیز حرکت بعدی را انجام می‌دهد. و در پایان حالت سوم هم بخش آنلاین است که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان به صورت آنلاین شطرنج بازی کنید.

Trials Frontier
اگر شما هم طرفدار بازی‌های موتور سواری هستید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید. در Trials Frontier باید با صحبت با شخصیت‌های درون بازی،‌ ماموریت‌های جدیدی را برای کسب امتیاز و جایزه مورد نیاز جهت ارتقاء موتورسیکلت انجام دهید .با انجام هر ماموریت، گزارشی از عملکرد و رکوردهای کسب شده خود مشاهده می‌کنید که برای تصمیم‌گیری جهت تکرار مرحله یا حرکت به سمت مرحله جدید بسیار مناسب است.

این بازی با بهره‌گیری از بیش از ۲۵۰ ماموریت چالشی و پشتیبانی از بازی به صورت چندنفره تا به حال محبوبیت زیادی را در بین کاربران از آن خود کرده است.

Tank 1990 HD
بازی Tank یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی محسوب می‌شود که دهه شصتی‌ها با خاطرات زیادی دارندیک بازی بسیار جذاب که در کنسول‌های میکرو متولد شد اما باید بدانید که نسخه‌ موبایلی آن با همان گرافیک و ظاهر بازی، داستان و نحوه‌ی حرکت تانک‌ها، صداها و موسیقی‌های موجود در میکرو عرضه شده است.

بهره گیری از بیش از ۱۵۰ مرحله، ارائه در سه سطح آسان، معمولی و سخت، برگزاری به صورت بازی چند نفره به کمک بلوتوث و یا وای‌فای بخشی از ویژگی‌های این بازی است.

Spot The Differences
بازی پیدا کردن اختلاف دو تصویر، ایده‌ تازه‌ای نیست اما همچون بازی پاذل هنوز هم طرفداران زیادی دارد که Spot The Differences  یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در این حوزه است.

شما باید در یک بازه‌ی زمانی خاصی، تفاوت‌ها را پیدا کنید و با لمس آن ها، به سوی اتمام مرحله پیش بروید، ناگفته نماند هر لمس اشتباه در بازی از زمان شما کم خواهد کرد. البته گاهی نیز آیتم‌های راهنمایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید با استفاده از آن، یکی از تفاوت‌ها را به طور خودکار پیدا کنید.

Subway Surfers
احتمالا از این سبک بازی‌هایی که پسربچه و یا دختربچه‌ای فرار می‌کند و شخصی به دنبال دستگیری اوست را داشته و یا در موبایل اطرافیان خود دیده‌اید. در بازی Subway Surfers شما در نقش پسری هستید که روی مترو‌های شهر با اسپری‌ نقاشی می‌کند و نگهبان سنگین وزن مترو به همراه سگ خود به دنبال او می‌افتد و با جمع آوری سکه‌ها می‌توانید امکاناتی همچون موشک سرعت دهنده، اسکیت و... بخرید.

Temple Run 2
در این بازی شما در معبدهای قدیمی قرار دارید و باید از هیولاهایی که از درون یکی ازین معابد بیرون آمده است فرار کنید. اما باید دقت کنید زیرا شما با مسیری پر پیچ‌ و خم رو‌به‌رو هستید ممکن است جهت مسیر شما ناگهانی تغییر کند.

Design Home
یکی بازی‌هایی که معمولا خانم‌ها از آن استقبال زیادی می‌کنند طراحی فضای داخلی خانه است. اگر به تغییر دکوراسیون منزل علاقه مندید پیشنهاد می‌کنیم حتما Design Home را نصب کنید، وظیفه شما در این بازی طراحی محیط داخلی خانه‌ها و قرار دادن اشیا مختلف در آن‌ها است. با ورود به هر خانه، از میزان بودجه‌ صاحب خانه با خبر می‌شوید و بر اساس آن باید بهترین طراحی را انتخاب کنید.

Rival Stars Basketball
اگر به دنبال یک بازی ورزشی خوب هستید پیشنهاد می‌کنیم Rival Stars Basketball را از دست ندهید، شما در این بازی باید با ارسال پاس‌ها و انجام پرتاب‌های دقیق امتیاز بیشتری را به دست بیاورید. بخش تک نفره این بازی مراحل زیادی دارد و به مرور به مصاف رقبای حرفه‌ای‌تر می‌روید ودر بخش چندنفره می‌توانید دوستان خود را به مبارزه بطلبید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top