تاریخ انتشار: شنبه 1397/03/05 - 12:23
کد خبر: 266988

صلاح یا رونالدو، پیروز دیدار امشب؟

صلاح هم البته نیاز به معرفی ندارد. ترسناک‌ترین مهاجم این فصل اروپا بیش از گل‌هایی که زده با درخشش خیره‌کننده‌اش چشم مدافعان را ترسانده مخصوصا مارسلو که خیلی برای صلاح کری خوانده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای مایی که بازی امشب را از ایران دنبال می‌کنیم احتمالا این سوال یکی از سوال‌های اصلی است. آیا محمد صلاح روزه خواهد بود و آیا با زبان روزه گل خواهد زد؟ این احتمالا سوال اصلی برای مایی است که در فوتبال خودمان ندیده‌ایم بازیکنی با این درجه از موفقیت روزه بگیرد. سال‌هاست که نسل بازیکنان روزه‌گیر کمرنگ شده یا اینکه ما اهالی رسانه بیشتر روی آنهایی مانور داده‌ایم که گروه خونی‌شان به این حرف‌ها نمی‌خورد. به هر حال خبر داغ پیشافینال این بود که صلاح روزه می‌گیرد و می‌خواهد با زبان روزه در بزرگ‌ترین بازی عمرش شرکت کند اگرچه صحت خبر هنوز به صورت قطعی تایید نشده است. ببینیم روزه می‌گیری یا نه برادر؟

اما امشب در کی‌یف، رئال مادرید و لیورپول جذاب‌ترین بازی فصل را برگزار می‌کنند. دو تیم با شرایطی خاص و با جذابیت‌هایی غیرقابل انکار. هیچ کدام امسال در لیگ، قهرمان نشده‌اند و این بازی بزرگ‌ترین جام فصل‌شان را به آنها هدیه می‌کند. هر دو به مربیانی که دارند می‌نازند که با وجود جوانی بسیار خوش درخشیده‌اند. چه زیدان و چه کلاب با وجود ناکامی در قهرمانی در لیگ، با رسیدن به فینال توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند، مخصوصا کلاب که لیورپول درهم شکسته را تحویل گرفت و در مدتی کوتاه این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

در بازی امشب چشم‌ها به دو بازیکن خیره می‌ماند. صلاح از لیورپول و رونالدو از رئال. رونالدوی 33 ساله که به‌زودی باید در جام‌جهانی مقابل مدافعان ما جولان بدهد، برای آخرین فیلم‌های چمپیونزلیگش حسابی برنامه دارد. او که دیگر در سنی قرار دارد که نمی‌تواند هیچ جامی را از دست بدهد، روی بردن این یک جام خیلی حساب باز کرده.

صلاح هم البته نیاز به معرفی ندارد. ترسناک‌ترین مهاجم این فصل اروپا بیش از گل‌هایی که زده با درخشش خیره‌کننده‌اش چشم مدافعان را ترسانده مخصوصا مارسلو که خیلی برای صلاح کری خوانده است.

از بازی امشب می‌شود مطلب زیاد نوشت. از دغدغه‌های زیدان برای فتح سومین جام‌قهرمانی اروپا و تضمین بقایش در رئال تا دو به شک بودن پرز برای حفط این مربی یا تغییر دادنش بعد از فینال. از گرت بیل و تلاشش برای یک بازی خوب در یکی از بدترین فصل‌های زندگی‌اش تا فیرمینوی زیرک و هشیار که دومین مهره هجومی لیورپول لقب گرفته است. در مورد این بازی مطلب و گفتنی زیاد است اما مهم‌ترین سوال این است که برنده این بازی چه ‌کسی خواهد بود؟ زیدان یا کلاب؟ رونالدو یا صلاح؟ بیل یا فیرمینو؟ برای پاسخ به این سوال‌ها باید تا شب صبر کرد.

* منبع: فرهیختگان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top