تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/03/06 - 00:16
کد خبر: 267049

واکنش یک تشکل دانشجویی درپی حواشی اخیر کازرون

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم پیرو حواشی اخیر این دانشگاه و اهانت شاعر مدعو توسط انجمن اسلامی در بیانیه‌ای نوشت: عده‌ای وقیحانه‌ اعتراضات شهرستان کازرون را حرکت براندازانه نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به عموم مسلمین جهان وآرزوی قبولی طاعات وعبادات، توفیق بندگی در این ماه عزیز را از خداوند منان مسئلت داریم.

در روز‌های گذشته اتفاقاتی در دانشگاه رخ داده است که خاطر هر آزاده‌ای را آزرده و اندوه و ملاهت را بر ذهن و ضمیر هر انقلابی بصیری نشانده است. ما نمیدانیم که این انقلاب بزرگ و این نظام عزیز چه هیزم تری به عده‌ای فروخته است که این گونه باید مورد عتاب وخطاب قرار گیرد.

متاسفانه ما با جماعتی روبرو هستیم که سخنرانی حضرت آقا را پیرامون عدالت و توجه به کارگران که در حقیقت از اقشار شریف و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند پخش میکنند و خود را مدعی عدالت و برابری و برادری می‌دانند و کباده آن را یدک می‌کشند، اما در نهایتِ بی انصافی این نکته را بر زبان نمی‌آورند که پشت سر کسانی نماز سیاست خوانده اند و میخوانند و زیر پرچم کسانی سینه زده اند و می‌زنند که جز در قصر‌ها نزیسته اند و جز در کاخ‌ها بر مسند قدرت ننشسته اند و چیزی جز له کردن فقرا و اقشار ضعیف جامعه زیر چرخ‌های توسعه در ذهن نداشته اند.

میبینیم که این افراد امامین انقلاب را در کمال وقاحت و بی شرمی با شاه ملعون مقایسه نموده و بر این اعتقادند که وضع کشور روز به روز بد‌تر می‌شود و حال خود را به سان انسانی می‌پندارند که کشتی خود را شکسته و بر پاره چوبی شناور مانده، اما غافل از آن هستند که هیچ گاه سوار بر کشتی نبوده‌اند که بخواهند آن را بشکنند بلکه در کنج عزلت و انزوا بوده و اکنون که از یوغ استعمار و استثمار و زندگی زیر چکمه‌های سربازان آمریکایی رهایی یافته این گونه سخن می‌گویند؛ و وقیحانه‌تر آنکه اعتراضات در شهرستان کازرون را که صرفا به دلیل احتمال تقسیم آن شهرستان می‌باشد را حرکت براندازانه نشان می‌دهند و در پی آن هستند تا از این طریق برای نظام مشکل آفرینی ویک موج منفی در دانشگاه ایجاد کنند؛ و‌ای کاش صادقانه میگفتند که مسبب اصلی این اعتراضات چه کسی است و او در واقع نماینده چه تفکری است.

به کوری چشم بد خواهان کج فهم کج اندیش این مسئله فی ما بین خود مردم و با تدبیر خودشان حل خواهد شد چرا که از کسانی که داعیه دار تدبیر بودند، تدبیری ندیده اند. این جماعت حتی اگر دست در دست دشمنان بگذارند و به فعال کردن برخی گسل‌های اجتماعی بپردازند، باز هم کاری از پیش نمی‌برند و در پایان خسته و ناتوان میدان را ترک خواهند کرد و این اقدامات همه برای منحرف کردن اذهان مردم از مطالبات بر حقشان و همچنین شکست در برجام، عدم توانایی در اقتصاد داخلی، ایجاد شغل و... میباشد

متاسفانه عده‌ای مولای متقیان علی ابن ابیطالب را با افرادی مقایسه می‌کنند که از آوردن نامشان هم اکراه داریم، افرادی که حاضر شدند برای رسیدن به قدرت دنیایی و این قبیل مطامع پست علیه برخی از شعائر اسلامی سخن بگویند، انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند و به حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا بی حرمتی کنند و به اپوزیسیون سازی بپردازند.

بد خواهان، خوب بدانند همان طور که برادران مجاهدمان در ۳ خرداد ۶۱، با نثار خون خود و آن جان فشانی‌های زاید الوصف و آن رشادت‌ها خرمشهر (شهرخون) را آزاد ساختند. ما نیز امروز تا خون در رگ، نفس در سینه و جان در بدن داریم با حضور در تمام عرصه‌های جهادی از انقلاب، دستاورد‌ها و آرمان‌هایش تمام قد دفاع نموده و برای تحقق آن آرمان‌های الهی لحظه‌ای از پای نخواهیم ایستاد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم ضمن محکومیت این قبیل اقدامات مخرب و تنش آفرین همواره از مواضع نظام اسلامی دفاع نموده و میدان را برای اندک افرادی هرزه گوی خالی نخواهد کرد و دچار وادادگی و انفعال نخواهد شد و از مسئولین محترم دانشگاه میخواهد نسبت به اینگونه اتفاقات موضع خود را صراحتا اعلان نمایند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
تحلیل مهاجرانی از تعطیلی رسانه‌های ضد ایرانی
هدیه ویژه نکونام به استقلال
دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
عکس/ چه زمانی نباید خرما بخوریم؟
پیش‌بینی یک آب‌وهوای متفاوت برای هفته آینده
جدیدترین موضع گیری لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
شب نوزدهم ماه رمضان شب اصلاح روندها و برطرف کردن نقایص/ تغییر و تحول تدریجی نیست
گزارش تصویری| دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
رهبر انقلاب: کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان میدهد که این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت نیست
کاهش برنامه‌های «خانواده و زنان» در کنداکتور صداوسیما
ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
فرهنگ و سبک زندگی‌ مهمترین مولفه در جوانی جمعیت است
زنان بیش از مردان از ورزش کردن سود می برند
چگونه می‌توان از پوکی استخوان جلوگیری کرد؟
جناب سفیر کاش با پروتکل‌‌های دیپلماتیک آشنا بودید
خانواده ایرانی به بیماری تک فرزندی مبتلا شده‌ است
پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
زن افغان و نوروز/ نوروز به‌مثابه‌ «اتاقی از آن خود»
راهی جز اصلاحات نداریم!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top