تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/03/06 - 10:41
کد خبر: 267104

تذکر نمایندگان به روحانی درباره امارات

نماینده مردم لنجان از تذکر به حجت الاسلام روحانی درباره تجدید نظر در روابط با امارات گفت: اگر در روابط ایران با امارات تجدیدنظر نشود، نمایندگان موضوع را از طریق ابزارهای دیگر در مجلس پیگیری می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید اظهارات خصمانه و سخیف وزیر امور خارجه آمریکا (پونپئو) درباره ایران از سوی از سوی مسئولان اماراتی، گفت: رفتار و اظهار نظر مسئولان برخی‌از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در رابطه با جمهوری اسلامی ایران غیر منصفانه و مغرضانه است.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در زمان 8 سال دفاع مقدس حامی عراق بودند، افزود: اگر شما از مسئولان این کشور سؤال کنید که پس از پیروزی انقلاب چه لطمه و صدمه‌ای از جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند، حرفی برای گفتن ندارند.

نماینده مردم لنجان در مجلس اظهار داشت: مسئولان اماراتی به دلیل سرسپردگی به آمریکا و کشورهای غربی، خوش‌رقصی کرده و اظهارات خصمانه و سخیف مسئولان آمریکایی را تأیید می‌کنند، اما آنها باید بدانند که صبر جمهوری اسلامی ایران هم حدی دارد.

کوهکن با بیان اینکه مسئولان کشور امارات هر حرفی که وزیر امور خارجه و رئیس جمهور آمریکا می‌زنند تایید می‌کنند، گفت: اگر این اظهارات را ارزیابی کنید چیزی جز خصومت با جمهوری اسلامی ایران از آن برداشت نمی شود.

وی تصریح کرد: ایران اگر بخواهد کشوری مانند امارات را تحت فشار قرار دهد ابزارهایی را در اختیار دارد که این کار چندان مشکلی نخواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه موضع‌گیرهای مسئولان اماراتی در شورای همکاری خلیج فارس در رابطه با جزایر سه‌گانه بیانگر مواضع خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: لذا در همین راستا تعدادی از نمایندگان طی تذکری به رئیس جمهور خواهان تجدیدنظر در سطح روابط اقتصادی و سیاسی ایران با امارات شده‌اند.

کوهکن تأکید کرد: زمینه در مجلس کاملا فراهم است تا در صورتی که به این تذکر توجهی نشود و در روابط با امارات تجدید نظر نگردد، این موضوع را از طریق ابزارهای دیگر در مجلس پیگیری شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top