تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/03/08 - 11:51
کد خبر: 267361

پایان اعتراض کامیون‌داران

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به صدور ۵۵ هزار بارنامه در روز دوشنبه از به نتیجه رسیدن پیگیری‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای حل مشکلات معیشتی رانندگان تا مرداد امسال خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا با یادآوری این‌که از روز شنبه تاکنون 4 جلسه با حضور نمایندگان صنوف کامیون داران، وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان عضو کمیسیون های اجتماعی و عمران مجلس برگزار  شده است، اظهار کرد: مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان صنف و این سازمان برای ارزیابی مجدد مشکلات شرکت ها و رانندگان کشور تشکیل تا مامور پیگیری حل مشکلات شود.

وی افزود: خوشبختانه دیروز همکاری خوبی از سوی رانندگان شاهد بودیم بطوریکه فقط دیروز، 55 هزار بارنامه برای انتقال بار از بنادری همچون بندرعباس و مناطق بارخیز به مقصد کارخانجات صادر شده که در اکثر آنها افزایش 20 درصدی کرایه اعمال شده بود.

وی با اشاره به اصلاح فرآیند کاری رانندگان کامیون تا تیر امسال، تصریح کرد: برای جبران منابع درآمدی و بهبود وضع معیشتی رانندگان، مقرر شد بخشنامه ها ، مصوبات لازم و همچنین لوایح مربوط برای ارائه به مجلس تنظیم شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این‌که نگاه ما در خصوص کرایه بر اساس "تن -کیلومتر" است، گفت: امیدواریم از مرداد ماه این برنامه اجراییو در کنار آن فرایند مالی بین راننده و صاحب کالا و شرکت بصورت مکانیزه اصلاح شود و سازمان راهداری با حضور در پایانه ها کنترل و نظارت بیشتری اعمال کند.

حسن نیا در خصوص حل مشکل کمبود سوخت رانندگان نیز به برگزاری نشست با مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی در این باره اشاره کرد و افزود:‌شرکت پخش فرآورده های نفتی قول نهایت همکاری برای افزایش سهمیه مورد نیاز را داده و تا پایان تیرماه نتایج آن اعلام می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top