تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/03/08 - 13:40
کد خبر: 267374

سعه صدر رهبری در مقابل دانشجویان مثال زدنی است

رئیس دانشگاه های آزاد استان تهران گفت: سعه صدر مقام معظم رهبری در مقابل دانشجویان مثال زدنی است و در هیچ یک از کشورهای دنیا چنین تعاملی میان رهبران و جوانان وجود ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدمهدی طهرانچی با اشاره به جلسه شب گذشته دانشجویان با مقام معظم رهبری گفت: فضای این جلسه بسیار پرنشاط، نقاد و آرمانخواه بود.

وی افزود: سعه صدر مقام معظم رهبری در مقابل دانشجویان به عنوان فردی که از تمام زوایای کشور اطلاع دارند مثال زدنی است چراکه ایشان به تمام نظرات دانشجویان توجه کردند و توصیه هایی به آنها داشتند.

رئیس دانشگاه های آزاد استان تهران خاطرنشان کرد: در هیچ کشوری این فرصت میان دانشجویان و رهبران جوامع وجود ندارد بنابراین ما مسئولان باید این منش و نحوه تعامل مقام معظم رهبری با جوانان را یاد گرفته و اجرایی کنیم.

طهرانچی با اشاره به جلسه شب گذشته موضوع عدم ایجاد یاس و نا امیدی در میان جوانان از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفت، افزود: متاسفانه در برخی موارد به جوانان القا می شود که به آنچه دارند افتخار نکنند.

وی تاکید کرد: برخی افراد نیز به دنبال این هستند، بستری فراهم کنند تا جوانان ما به آنچه در دیگر کشورها وجود دارد به حالت غبطه نگاه کنند.

رئیس دانشگاه های آزاد استان تهران خاطرنشان کرد: این نوع نگاه ها واقعی نیست و تنها برای بهره برداری از پتانسیل نیروی انسانی ما دنبال می شود.

طهرانچی اظهار داشت: سیاست های رسمی اعلام شده از سوی پیشگامان علم به نحوی است که بر دسترسی به نیروی انسانی تاکید دارد که این نوع سیاست ها به دنبال دسترسی به منابع انسانی کشورها است.

وی عنوان کرد: برخی افراد به دنبال القای جو نا امیدی و عدم رضایت به داشته ها هستند که در این راستا برخی جاهلانه و بدون توجه به این خط دشمنی نظام سلطه با کشور به این رویه وارد شده اند.

رئیس دانشگاه های آزاد استان تهران خاطرنشان کرد: بنابراین باید جامعه دانشگاهی دقت بیشتری داشته باشند چراکه جوانان، سرمایه کشور به شمار می روند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top