تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/03/13 - 09:13
کد خبر: 267885

آماده باش کامل کلانتری‌ها همزمان با لیالی قدر

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده باش صددرصدی هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده باش صددرصدی هستند.

سرهنگ کیوان ظهیری با اشاره به ایام لیالی قدر، از شب‌های قدر به عنوان قله ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: در این شب‌ها حضور مردم در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا نسبت به سایر ماه‌های سال پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر همه ساله در دستور کار پلیس پیشگیری قرار می‌گیرد، افزود: از ابتدای خرداد ماه جلسات مستمری با روسای کلانتری‌ها برگزار کردیم و ضمن شناسایی محل‌های پرتردد و همچنین شناسایی گره‌های ترافیکی و ترددی در محل‌های مذکور نسبت به رفع این موانع با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدام کردیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تأمین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها پلیس همچون سنوات گذشته حضورپررنگی در اماکن پرتردد دارد و با توجه به خالی شدن منازل، کلانتری‌ها موظف به افزایش گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر شده اند.

ظهیری با اشاره به حضور پلیس تا پایان زمان برگزاری مراسم لیالی قدر افزود: تا پایان تخلیه همه زائران و روزه داران از محل‌های عزاداری و خصوصا حسینیه‌ها و مساجد مأموران پلیس در محل حاضر بوده و اقدام به تخلیه بار ترافیکی در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف محل برگزاری مراسم می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم لیالی قدر در شمال تهران و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم و بازار تهران با شور و حرارت بیشتری انجام می‌شود از این رو ماموران پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های انتظامی برقراری نظم و امنیت را در این محدوده به اجرا درخواهند آ‌ورد.رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: حضور ماموران پلیس افتخاری و نگهبان محله‌ها برای حفظ امنیت پایدار در سطح محله‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

ظهیری از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شب‌ها با مأموران پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت خودرو‌ها توصیه می‌شود نسبت به پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های فاقد روشنایی جلوگیری به عمل آمده و حتما خودرو‌های سواری خود را درمحل‌های تعیین شده و پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با توصیه‌ای به رانندگان گفت: به دلیل استفاده از پوشش مشکی از سوی عزاداران به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت کمتری در خیابان‌ها تردد کرده و مراقب شهروندان پیاده باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top