تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/03/17 - 17:41
کد خبر: 268231

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به مناسبت روز قدس

همپای آزادی خواهان جهان به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس پرداخته و با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی های اعتراضی در سراسر اروپا، جهانیان را به واکنش نسبت به اقدامات تجاوزگرانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی دعوت خواهند نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا به مناسبت روز جهانی قدس همه آحاد ملت را به شرکت در این مراسم دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبداء بیداری و هوشیاری آنان باشد و از غفلتهایی که در طول تاریخ، خصوصاً سده های اخیر، شده است بیرون آیند تا آن روزِ هوشیاری و بیداری از دهها سالِ ابرقدرتها و منافقان جهان والاتر باشد» امام خمینی(ره)

با گذشت چندین دهه از یورش یهودیان متجاوز به فلسطین و تشکیل دولت غیرقانونی در سرزمین های اشغالی، هر ساله ما شاهد جنگ و کشتار هزاران انسان بی گناه، آوارگی هزاران انسان و سکوت اکثر کشورهای مدعی حقوق بشر هستیم. با این حال، اقدام بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، هر ساله موجب اتحاد، همبستگی و همدلی بیشتر مسلمانان و آزادگان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات حمایتی استکبار جهانی از ظلم و تجاوز رژیم نامشروع صهیونیستی در سراسر جهان شده است.

رژیم اشغالگر قدس همواره با ارتکاب جنایات ضد بشری به اهداف توسعه طلبانه خود پرداخته و مردم مظلوم فلسطین را از حقوق ابتدایی محروم کرده و علیرغم مبارزات آزادیخواهانه مردم فلسطین و محکومیت های متعدد از سوی مدافعین حقوق بشر و سازمانهای بین المللی، با همکاری دولت ایالات متحده و امروز با حمایت دولتهای خیانتکار عربی به اقدامات سبوعانه خود ادامه داده است. بی شک، مقاومت فلسطین و گروههای مقاومت روزی که وعده حق الهی است به پیروزی خواهد رسید.

امسال شکوه و عظمت روز قدس بیشتر از سال های گذشته خواهد بود. علی الخصوص که دولت ایالات متحده با اتخاذ تصمیم نابخردانه خود مبنی بر تغییر مکان سفارت امریکا به بیت المقدس، موجی جدید از اعتراضات را برانگیخته و باعث کشته و زخمی شدن هزاران نفر اعم از زنان و کودکان بیگناهی شده است که به اعتراض مسالمت آمیز به تحکیم تجاوز صهیونیستها پرداختند.

اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، همپای آزادی خواهان جهان به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس پرداخته و با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی های اعتراضی در سراسر اروپا، جهانیان را به واکنش نسبت به اقدامات تجاوزگرانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی دعوت خواهند نمود.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top